Ga naar inhoud

[FOTO] Jackie Chan Contest #2


Aanbevolen berichten

Ik had een jaar geleden een foto-contest geopend met als onderwerp Jackie Chan Films. Ikzelf had daar een hele grote puinhoop van gemaakt, dus mij leek het een optie om het over te doen. Uiteraard zijn het allemaal nieuwe foto's.

Deze Foto-contest heeft als onderwerp: Jackie Chan Films.

Ik heb voor jullie 25 foto's uit willekeurige films van Jackie Chan geselecteerd.

Per opgave wil ik de titel van de film.

Awards die zijn nog in de maak.

De contest eindigt 22 augustus, dus ik geef jullie lekker 3 weken de tijd om alles uit te vogelen!

Veel succes!

Zip map >>

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou heel graag mee willen doen, maar heb nog nooit een Jackie Chan film gezien :{

Daar zit ik ook mee. Als je leest in de wikipedia heeft hij over de 100 films gemaakt. En de foto's zijn uit willekeurige films ... Ik zie het ook niet zitten om 100 films van Jackie Chan te gaan bekijken ... :+

Als het posters van de films zouden zijn was het waarschijnlijk wel makkelijker.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou heel graag mee willen doen, maar heb nog nooit een Jackie Chan film gezien :{

Daar zit ik ook mee. Als je leest in de wikipedia heeft hij over de 100 films gemaakt. En de foto's zijn uit willekeurige films ... Ik zie het ook niet zitten om 100 films van Jackie Chan te gaan bekijken ... :+

Als het posters van de films zouden zijn was het waarschijnlijk wel makkelijker.

Maar jullie zouden toch ook gewoon op Google kunnen kijken? :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, dat gaat. Ik heb er eentje ...

Dus dat is (nu) toegestaan? Meestal mag dat niet (met de logo's zoeken bv. mocht je niet op plaatje zoeken, wel op beschrijving)

Je mag met contests geen gebruik maken van applicaties og hulpprogramma's, waarbij je wordt geholpen aan het antwoord door de opgave (een plaatje of een stukje van een nummer in te lezen. Internet (google, youtube, IMDB enz) mag je overal gebruiken volgens de voorschriften ;)

@ Melki, ik heb hetzelfde probleem; ik heb nooit een film van jackie chan gezien.

ik heb wel de moeite genomen om te bekijken welke foto's je hebt opgeladen, maar ik kan 3 foto's niet openen (wellicht moet je daar nog eens naar kijken)

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

@RM Ja, goed advies! En over die 3 foto's: Dat zijn PNG-bestanden.

Mensen, probeer een beetje uit te kunnen zoeken via IMDB welke foto bij welke film hoort!

aangepast door Melki
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Oeps! Vergeten gisteren.. de winnaar van deze contest is.. KEETIE!

Probleempje is dat ik geen awards heb en ik ben niet zo creatief als het om het maken gaat.. Kan er een admin misschien een award maken? ;D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat mag ook best, het heeft me een aantal avonden uitzoekwerk gekost.... ,) En ik ben er nog een keertje in dit weekend 'illegaal' mee bezig geweest door de foto's te uploaden, omdat ik alle namen van de films wilde weten. Zelfs Google kon me niet helemaal helpen, er ontbreken nog een stuk of 8. Dus nou mag jij de oplossing geven.

Ook zou ik graag de naam van die puntige chinese helmen willen weten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach ja, de contest is toch afgelopen, dus zet ik de antwoorden hier openbaar op het topic.

01. Twin Dragons

02. Miracles / Mr. Canton and Lady Rose

03. Winners & Sinners

04. The Cannonball Run

05. Police Story 2

06. Armour of God

07. The Tuxedo

08. Wheels on Meals

09. Battle Creek Brawl / The Big Brawl

10. Drunken Master 2 / The Legend of the Drunken Master

11. Thunderbolt

12. Drunken Master

13. New Police Story

14. Police Story 3: Supercop

15. Project A

16. Rush Hour

17. Police Story

18. Gorgeous

19. Mr. Nice Guy

20. The Accidental Spy

21. The Protector

22. The Young Master

23. The Myth

24. Heart of the Dragon

25. Armour of God 2: Operation Condor

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...