Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon


Aanbevolen berichten

Ja, maar dat was dus die zaklamp, dus die heb ik er weer uitgegooid.

Dan had ik dat dus toch goed gelezen. Tsja die zaklamp is natuurlijk niet iets voor op je goofs pagina, alhoewel, zeiden B&A niet dat het in de ruimte met de groene deur wel erg donker was? (Robin maakt immers licht met z'n ogen). Maar aan de andere kant was het een klein zaklampje, waarschijnlijk was het licht niet fel genoeg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Dan had ik dat dus toch goed gelezen. Tsja die zaklamp is natuurlijk niet iets voor op je goofs pagina, alhoewel, zeiden B&A niet dat het in de ruimte met de groene deur wel erg donker was? (Robin maakt immers licht met z'n ogen). Maar aan de andere kant was het een klein zaklampje, waarschijnlijk was het licht niet fel genoeg.

Nee, de goof was "in die scene is een oranje met zwarte microfoonstandaard te zien". En dat klopte dus niet, want het was een zaklamp die hij op de grond had gezet.

Ik zou eventueel wel een aantekening kunnen maken "hoe komt Adriaan zo snel aan een zaklamp".

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je moet voor de gein eens letten op het gezicht van Dick Rienstra als Bassie en Adriaan over zijn hoofd heen aan het discussieren zijn. Meesterlijk. _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je moet voor de gein eens letten op het gezicht van Dick Rienstra als Bassie en Adriaan over zijn hoofd heen aan het discussieren zijn. Meesterlijk. _O_

En vergeet het guitige *adjudant* gezicht niet als hij aan het einde van de serie trots zegt dat alles weer goedgekomen is dankzij......

Alleen 1 ding, dat lachen na de grap met de watjes van Bassie had wel wat overtuigender gemogen. Het klinkt zo wel erg nep!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een leuk stukje uit deze serie.

De *baron* vertelt hoe ze moeten inbreken in het museum.

*baron* En..wat zeg jij dan *b2* ???

*b2* Wat seg ie.

*baron* Nee, dan zeg je niet wat zeg je, maar dan zeg je je zegje en dat is:.....

En op dat stukje kom ik even niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...