Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik had toch gezegd dat ik het niet zou redden met de Plaaggeest. :@ Dus als iemand anders die wil cappen kan dat wat mij betrefd..

Ik zou het wel graag willen doen! O+

Maar ik moet eerst Schatkaart deel 1 afmaken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lukas, er zijn maar liefst 71 (!) screenshots (sorry :P) van Europa deel 5 MET commentaar naar je verstuurt.

Geef even een seintje of ze zijn aangekomen. ;)

Hopelijk zitten er veel leuke bij. Zoals bij Europa 1 en De Sleutel. *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lukas, er zijn maar liefst 71 (!) screenshots (sorry :P) van Europa deel 5 MET commentaar naar je verstuurt.

Geef even een seintje of ze zijn aangekomen. ;)

Mm, niets gezien :? Adres screenshot@11J.nl? Dat is dus het goeie.

71? Sorry, maar dat zijn er wellicht ietsje teveel voor 1 keer. Voor een DVD van 60 minuten adviseer ik 15 goede caps. Wacht, ik zal ff richtlijn geven voor plaatsing :9 :

60 minuten | 15 caps

120 minuten | 30 caps

180 minuten | 45 caps

Denk aan:

- Opslaan als JPG

- Zo min mogelijk zwarte randen

- Het geheel Zippen (alle bestanden selecteren, kopieren naar, gecomprimeerde map)

- In het ZIP-bestand een .txt bestand bijsluiten met de caps.

- Nummer met '1.jpg', '2.jpg' enzovoort en zorg als het kan dat de volgorde klopt!

- Foto's (met name bijzondere) die helaas toch in BMP staan en je niet kan overzetten mag je wel versturen en dat ik ze comprimeer maar dan wel via e-mail! Bedenk echter wel dat ongeveer 50 caps in JPG 2 MB is, in BMP ongeveer 18 MB!!

- Versturen via email en MSN. Email heeft de voorkeur.

Zie ook de ''hoe werkt het'' pagina op mijn site om te zien hoe je moet cappen voor degenen die dat nog niet weten.

Mensen, hopelijk snel mensen voor De Diamant en Amerika 2 en veel succes nog met cappen ;) ,

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zou het wel graag willen doen! O+

Maar ik moet eerst Schatkaart deel 1 afmaken...

Gossie, je krijgt het straks nog druk. Je hebt je aangemeld voor schatkaart 1, europa 2 en dan ook nog de Plaaggeest. :D

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Via MSN verstuurt. Zondag zullen ze wel online staan. Erg mooie en leuke bewerkingen ^O^ .

Heb ook een berichtje naar de DJ gestuurd of het niet mogelijk is om mijn site bij deze sites te betrekken. Lijkt mij een groot voordeel, bovendien ben ik dan niet meer zo'n buitenbeentje :9 . Wat zouden jullie ervan vinden?

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Via MSN verstuurt. Zondag zullen ze wel online staan. Erg mooie en leuke bewerkingen ^O^ .

Heb ook een berichtje naar de DJ gestuurd of het niet mogelijk is om mijn site bij deze sites te betrekken. Lijkt mij een groot voordeel, bovendien ben ik dan niet meer zo'n buitenbeentje :9 . Wat zouden jullie ervan vinden?

Lukas.

Wil je een eerlijk of beleefd antwoord?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Uhm, gewoon eerlijk maar houd het netjes ;) .

Lukas.

Je design sluit niet aan bij onze sites, ik zou alles om moeten gooien om de portal te veranderen (lees: opnieuw bouwen, knippen, opslaan en gedeeltelijk herprogrammeren), het staat niet op een B&A subdomein dus hoort er niet echt bij op die manier, kan wel met een redirect, maar dan zul je eerst wat aan je vormgeving moeten doen.

Zo, da's de nette versie :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je design sluit niet aan bij onze sites, ik zou alles om moeten gooien om de portal te veranderen (lees: opnieuw bouwen, knippen, opslaan en gedeeltelijk herprogrammeren), het staat niet op een B&A subdomein dus hoort er niet echt bij op die manier, kan wel met een redirect, maar dan zul je eerst wat aan je vormgeving moeten doen.

Zo, da's de nette versie :P

Maar om een voorbeeld te nemen: de info site ziet er toch heel anders uit als de radio site of de muziek site? Hebben jullie bepaalde eisen? Want ombouwen vind ik niet zo heel erg, hoor. Lijkt erger als het is :9 .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar om een voorbeeld te nemen: de info site ziet er toch heel anders uit als de radio site of de muziek site? Hebben jullie bepaalde eisen? Want ombouwen vind ik niet zo heel erg, hoor. Lijkt erger als het is :9 .

Lukas.

Ok de muziek is een geval apart, info is gemaakt door wonderer.

Maar voor alle sites geldt wel een duidelijke navigatie, goed gebruik van images (jij hebt rode JPG files, die worden lelijk, GIF is dan beter om maar een voorbeeld te noemen) en niet overal links naar 'toevoegen? mail' etc.

Misschien kunnen we er binnenkort samen eens naar kijken, maar reken er voorlopig niet op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ok de muziek is een geval apart, info is gemaakt door wonderer.

Maar voor alle sites geldt wel een duidelijke navigatie, goed gebruik van images (jij hebt rode JPG files, die worden lelijk, GIF is dan beter om maar een voorbeeld te noemen) en niet overal links naar 'toevoegen? mail' etc.

Misschien kunnen we er binnenkort samen eens naar kijken, maar reken er voorlopig niet op.

Wat zijn rode JPG files??

Duidelijke navigatie: nu staat dus alles op een rijtje, beter misschien boven in het frame of aan de zijkant frame knopjes naar de series?

Links: Gewoon bovenaan op de HOME (dit staat er nu al) drie links: Hoe werkt het? - Mail caps - Links? En niet meer links? Zou dat goed zijn?

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat zijn rode JPG files??

Duidelijke navigatie: nu staat dus alles op een rijtje, beter misschien boven in het frame of aan de zijkant frame knopjes naar de series?

Links: Gewoon bovenaan op de HOME (dit staat er nu al) drie links: Hoe werkt het? - Mail caps - Links? En niet meer links? Zou dat goed zijn?

Lukas.

Ik bedoel gewoon een plaatje waar de kleur ROOD in is verwerkt.

Die worden heel lelijk als je ze opslaat als JPG.

Misschien als ik binnenkort eens tijd heb en je me even toevoegt aan msn (zie profiel) dat we een nieuw design in elkaar kunnen zetten en jij daarop verder bouwt.

Begrijp me niet verkeerd: het initiatief is geweldig, het is alleen lastig invoegen (omdat ik de hele protal opnieuw zal moeten bouwen)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bedoel gewoon een plaatje waar de kleur ROOD in is verwerkt.

Die worden heel lelijk als je ze opslaat als JPG.

Misschien als ik binnenkort eens tijd heb en je me even toevoegt aan msn (zie profiel) dat we een nieuw design in elkaar kunnen zetten en jij daarop verder bouwt.

Begrijp me niet verkeerd: het initiatief is geweldig, het is alleen lastig invoegen (omdat ik de hele protal opnieuw zal moeten bouwen)

Nieuw design lijkt me wel mooi. Ik gebruik Dreamwaver, ben er geen ster in ofzo maar weet hoe het werkt en kan een design wel gebruiken bv. met frames bijvoorbeeld.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had toch gezegd dat ik het niet zou redden met de Plaaggeest. :@ Dus als iemand anders die wil cappen kan dat wat mij betrefd..

Ik ben er nu mee bezig. Heb al 18 caps en ben nu bij het begin van aflevering 3. Schatkaart deel 1 maak ik later nog wel af.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even weer een berichtje:

- Ik heb de layout weer een beetje aangepast. Kijk eens op de site en vertel wat je er van vind. Ik heb nu voor elke serie een logotje gemaakt. Helaas werkt het logotje van de Plaaggeest nog niet optimaal.

- DJKoelkast gaat misschien een proeflayout maken voor de nieuwe versie. Ik maak dan de echte versie voor de layout. Met een beetje geluk als de site goed oogt kan hij misschien bij deze ''gemeenschap'' worden aangesloten

- Ik heb nog 31 caps liggen van Europa, deel 5. Deze komen zo spoedig mogelijk online, hetzij een deel daarvan.

- Ik heb het zoals de meesten waarschijnlijk erg druk maar probeer zo snel mogelijk Europa 3 en Europa 4 en de Verzonken stad te cappen.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De actuele status

Nog niet gecapt:

- De reis vol Verassingen DEEL 2

- De Diamant

Als er mensen zijn die willen cappen; heel graag!

Nieuw

- 13 caps van De schatkaart, deel 1 door MaartenF (binnenkort meer!)

- 58 caps van De Verdwenen Kroon door Uncle Ar

Binnenkort

- De Plaaggeest (Niveauth) MaartenF *

- De Verzonken stad (Lukas) ***

- Europa, deel 2 (MaartenF)

- Europa, deel 3 (Lukas) ***

- Europa, deel 4 (Lukas) ***

- Europa, deel 5 (Uncle Ar) **

- Schatkaart, deel 1 ****

* Niveauh kon de Plaaggeest helaas niet voltooien. MaartenF neemt dit over zoals jullie weten.

** Ik heb onlangs 31 caps onvangen. (Een gedeelte) van de caps zullen zsm worden geplaatst

*** Ik heb alle DVd's inmiddels in bezit en ga ze zsm cappen!

**** Er staan al 13 caps op internet. Binnenkort komt er meer van de hele serie!

Hopelijk zijn er nog mensen die de overige series willen doen.

Als iem. nog tijd over hebt kun je bijvoorbeeld ook de extra's cappen zoals bloopers of liedjes :Y . Er staan al 10 caps van extras van de reis door Amerika, deel 1 online.

Over een weekje zal ik wel weer laten weten als er updates zijn ofzo,

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
he lukas, op jou site staat bij de *professor* : extras:geen. maar er staan wel extras op. namelijk: verwijderde scenes met audio-commentaar

fotoboek met audio-commentaar,karaoke en http://www.bassie-adriaan.nl

(weblink).

Dat was al gemeld maar JennoH zei dat er geen extra's op De Huilende Professor staan. Lukas moet het dus nog veranderen op zijn site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat was al gemeld maar JennoH zei dat er geen extra's op De Huilende Professor staan. Lukas moet het dus nog veranderen op zijn site.

Juist ja. Ik heb het op het ogenblik behoorlijk druk en ben bezig met een nieuwe layout. Nu is de site tijdelijk offline (de layout) maar caps kun je nog steeds zien.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even actuele status:

Ik heb inmiddels de caps ontvangen van:

- De Plaaggeest

- Europa 5

Helaas, maar eerst moet de nieuwe layout compleet zijn. Anders kan ik weer alles gaan overzetten... Als iemand nog interesse heeft kan ie cappen:

- Amerika, deel 2

- De Diamant

Of natuurlijk extra caps maken van de andere series maar die worden al gedaan.

Binnenkort post ik wel weer een compleet overzicht wie wat doet enzovoort.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geef me op voor Amerika 2. Ik heb vandaag en morgen vrij, dus ik heb lekker veel tijd om te cappen. :+ Maar dan wordt het nogal veel werk voor mij, dus ik maak eerst de andere series af (Schatkaart 1, Europa 2).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zojuist heb ik Europa deel 2 voltooid, 26 caps. Niet echt veel vind ik, maar ik heb mijn best gedaan om een heleboel leuke caps te maken (Van De Baron, HH, en B100) en het is uiteindelijk gelukt. :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga me dit weekend bezig houden met de Diamant, hoeveel caps moet ik ongeveer maken?

Hier even de richtlijnen (door Lukas):

60 minuten | 15 caps

120 minuten | 30 caps

180 minuten | 45 caps

Ik heb trouwens bij 60 minuten een keer 30 caps gemaakt en bij 140 minuten 38 caps, dus eigenlijk mag je iets meer maken dan vermeld bij de bovenstaande richtlijnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hier even de richtlijnen (door Lukas):

60 minuten | 15 caps

120 minuten | 30 caps

180 minuten | 45 caps

Ik heb trouwens bij 60 minuten een keer 30 caps gemaakt en bij 140 minuten 38 caps, dus eigenlijk mag je iets meer maken dan vermeld bij de bovenstaande richtlijnen.

OK, ik zal eraan denken, ik heb al een paar toffe screenshots voor ogen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ACTUELE STATUS

Nieuw

- 13 caps van De schatkaart, deel 1 door MaartenF (binnenkort meer!)

- 58 caps van De Verdwenen Kroon door Uncle Ar

Binnenkort

- De Plaaggeest (Niveauth) MaartenF *

- De Verzonken stad (Lukas) ***

- Europa, deel 2 (MaartenF)

- Europa, deel 3 (Lukas) ***

- Europa, deel 4 (Lukas) ***

- Europa, deel 5 (Uncle Ar) **

- Schatkaart, deel 1 ****

- Amerika 2 (MaartenF)

- Diamant (Randy Roes)

* Niveauh kon de Plaaggeest helaas niet voltooien. MaartenF neemt dit over zoals jullie weten.

** Ik heb onlangs 31 caps onvangen. (Een gedeelte) van de caps zullen zsm worden geplaatst

*** Ik heb alle DVd's inmiddels in bezit en ga ze zsm cappen!

**** Er staan al 13 caps op internet. Binnenkort komt er meer van de hele serie!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er begint weer wat orde in de chaos te komen. Op mijn site is nu een (tijdelijke) layout gekomen, zodat je weer een beetje kan navigeren ;) .

En ik kan jullie vertellen: binnenkort de GEHELE Europa serie online!

- Europa deel 1 is al online

- Europa deel 2 heb ik ontvangen

- Europa deel 3 ga ik zsm doen (komt weer pinksterren enzo tussen...)

- Europa deel 4 geld hetzelfde

- Europa deel 5 heb ik ontvangen

- Europa deel 6 is al online

Dan nog een amerika serie (deel 2) en ik ga de Verzonken Stad doen, dan hebben we ALLE series na de Diamant gehad (dus niet de Diamant zelf)!!! :D Het gaat dus goed!

Dan komt Randy Roes met de Diamant en MaartenF met de sleutel en dan hebben we alles! Dan kunnen we ons richten op de kleine series, maar dat vind ikzelf niet echt zo belangrijk (zoals grootmoederstijd is niet zo heel leuk) Geen boze baronnen, domme Karel Klunzen etc...

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan komt Randy Roes met de Diamant en MaartenF met de sleutel en dan hebben we alles!

Eh, de sleutel staat allang op je site hoor. Ik moet alleen nog Amerika 2 en Schatkaart 1 cappen. :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

GROTE UPDATE!!!!

Nu vandaag online gezet:

- Europa 2

- Europa 5

- Plaaggeest

Totaal online:

- Plaaggeest

- Sleutel

- Professor

- Schatkaart (beide)

- Kroon

- Europa 1, 2, 5, 6

- Amerika 1

- Live!

ZSM

- De Diamant

- De Verzonken Stad (ikzelf)

- Europa 3 & 4 (ikzelf)

- Amerika 2

Het gaat goed, en heel hartelijk bedankt voor alle cappers!

We hebben nu ook een gastenboek en prikbord in een forumversie op m'n site, voor snelle berichtjes :Y .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weer een redelijk grote update.

Bij alle series die uit meerdere delen bestaan (Schatkaart, Europa & Amerika) is nu een indexpagina toegevoegd. Ook is de layout een beetje aangepast, maar die blijft voorlopig tijdelijk.

De bezoekersteller is over de 600 in precies 1 maand tijd (dus gemiddeld 20 bezoekers per dag), en er staan nu meer dan 330 caps online!!

Ik ga binnenkort de Verzonken Stad, Europa 3 & 4 doen, en Amerika 2 en De Diamant komen er hopelijk ook zo snel mogelijk aan! ^O^

Hoe is het, Randy Roes, met de Diamant? MaartenF maakt op het ogenblik caps van de Schatkaart, deel 1 hoewel je al de eerste 13 caps al kunt zien op de site.

Iedereen mag nog steeds caps blijven sturen, ook van shorties bijvoorbeeld of van 25 jaar theater, of die andere DVD's. Je kunt natuurlijk ook extra caps maken.

Succes allemaal ^O^ ,

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op het ogenblik doe ik nog NIET Schatkaart deel 1. Maar ik zal proberen het zo snel mogelijk te doen in het weekend, want dat is lekker lang (vanwege Pinksteren).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op het ogenblik doe ik nog NIET Schatkaart deel 1. Maar ik zal proberen het zo snel mogelijk te doen in het weekend, want dat is lekker lang (vanwege Pinksteren).

Ik ben er het gehele weekend niet, maar dinsdag ben ik weer IN.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb Amerika 2 voltooid met 47 caps. Commentaar erbij, alleen heb ik bij sommige plaatjes geen commentaar gemaakt omdat er op dat moment geen leuke quotes waren.

Trouwens Lukas, je site is ineens down! :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was helaas 1 of 2 dagen DOWN :( ...

Het waren enkele kleine problemen i.v.m. dataverkeer, maar blijf gewoon de site bezoeken zo vaak als je wilt, hoor! Ik betaal wel (ik ga toch elk jaar langs met de collectiebus :9 nee hoor :9 )

Ik heb nu 1 GB dataverkeer en 50 MB ruimte maar ga dit denk ik opwaarderen naar 4 GB dataverkeer en 100 MB ruimte da's zat voor mij.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ACTUEEL

Totaal online:

- Plaaggeest

- Sleutel

- Professor

- Schatkaart (beide)

- Kroon

- Europa 1, 2, 5, 6

- Amerika 1

- Live!

ZSM

- De Diamant (Randy Roes. Hoe staat het ermee ?)

- De Verzonken Stad (ikzelf)

- Europa 3 & 4 (ikzelf)

- Amerika 2 (voltooid door MaartenF)

Ik kan morgenmiddag om 12.20 gaan cappen, dan ben ik al uit :D ! Als MaartenF de caps deze week naar mij toestuurt en Randy Roes misschien ook deze week alle caps heeft voltooid zijn we basta!!

Mensen, een groot compliment!

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jongens een hele grote update!

Nieuw op B & A Screenshots

- De Verzonken Stad (30 caps!)

- De reis door Amerika deel 2 (47 caps!)

- 25 jaar theater (11 caps!)

In totaal 88 nieuwe caps die je nu online kan zien!

Ik denk dat we (ik en alle cappers) erg goed bezig zijn. Ook ik heb zoals sommige anderen niet alle DVD's maar omdat enkele aardige forumleden series hebben gecapt kunnen we die nu allemaal zien *O*! Bovendien gebruik ik ze ook als avatar en anderen volgens mij ook en je kunt ze gerust op dit forum gebruiken ;).

Binnenkort online!

- De Diamant (Randy Roes)

- Europa deel 3 & 4 (Lukas)

Dan staat alles online!

Oproep

Heb jij een van de onderstaande series (kleine series/shorties) en kan je cappen? Dan kun je je in dit topic aanmelden om de serie te cappen en dan komen ze online te staan.

- Liedjes uit grootmoeders tijd

- 25 jaar feest met 25 liedjes

- Leren Lachen deel 1, 2 of 3

Veel kijkplezier en blijf caps sturen naar het bekende adres (screenshot@11j.nl)

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Overview 5 juni 2004 van het aantal caps.

Plaaggeest 38

Sleutel 32

Diamant -

Professor 14

Schatkaart 39

Kroon 58

Stad 30

Europa 109

Amerika 72

Live! 8

25 jaar theater 11

---- +

Totaal 411

Niet slecht 411 caps :D.

Ik zit nu op 5 dagen in de maand al op meer dan een kwart dataverkeer dus ik ga een groter pakket nemen en daarbij horen ook de nodige kosten. Ik ga een oplossing zoeken om wat geld terug te verdienen maar wees gerust: geen pop-ups of veel irritante banners en ook niet kijken na betaling.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...