Ga naar inhoud

Retro Game Beurs Deurne 24 Februari 2013


Aanbevolen berichten

Beste gamers en verzamelaars,

24 februari 2013 zal er in het zalencentrum "Den Draai" in het Brabantse Deurne voor de derde keer een grote retro gaming beurs gehouden worden!

Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX en Atari tot Playstation 2 en Gamecube, alles kun je er vinden!

Met meer dan 190 tafels belooft het opnieuw een groot retro spektakel te worden!

De gegevens:

- Lokatie: Den Draai, Blasiusstraat 2, 5754 AV, Deurne (Zijlberg)

- Openingstijden: 10.00 - 16.00

- Entree: 4.50 euro

- Meer dan 190 tafels vol retro games!

- Catering en voldoende parkeerruimte aanwezig

- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer, 10 minuten lopen vanaf station Deurne

Om de beurs tot een succes te maken proberen we het nieuws op zoveel mogelijk manieren te verspreiden.

Je kunt daaraan mee helpen door lid te worden van onze Hyves of Facebook en je vrienden uit te nodigen!

Voor meer informatie over de beurs, de standhouders en meer kun je op de officiële site kijken: http://www.retrogamebeurs.nl

Onze Facebook: http://www.facebook....GameBeursDeurne

Heb je interesse om zelf één of meerdere tafels te huren? Reageer dan op deze advertentie met hoeveel tafels je wil huren.

De tafels zijn 10 euro per stuk en per reservatie zit gratis entree voor 2 personen.

Tot de 24e in Deurne!

aangepast door Xtincthed
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ik vind het een beetje schandelijk worden, ook. Wel hier continue promotie maken voor die gamebeurzen maar geen enkele reactie over een paar lullige flyers voor Retroforum? Please... Gewoon hier die promotiestroom aan gamebeurzen dan ook gewoon weren, als men zichzelf 'te groot' voelt om ook maar een reactie te geven op een normale vraag of men dan ook Retroforum, de plek waar ze zelf lopen te spammen, eveneens te promoten.

Ik kom in ieder geval níet als het zo moet. Vaag zootje.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is op mijn vraag helemaal niet gereageerd, dat vind ik wel jammer. Er is dus geen enkele communicatie geweest over flyers die ik met alle liefde helemaal gratis toestuur. Ik hoop dat het volgende keer beter gaat.

Mocht je er zijn nu kun je natuurlijk altijd even mondelinge reclame maken voor Retroforum ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij ons hadden jullie het ook gevraagd maar NIETS opgestuurd, ook diegene die op de beurs geweest heeft niet gevraagd of we iets wilden uitdelen bij de kassa.

Waarom niet meer samen werken met het forum van Bonami http://www.totalgaming.nl/index.php al meerdere keren aangegeven.

Jullie zeggen wel ja maar er komt niets van (zelfs onze 3 beurzen zijn nog niet genoemd)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij ons hadden jullie het ook gevraagd maar NIETS opgestuurd, ook diegene die op de beurs geweest heeft niet gevraagd of we iets wilden uitdelen bij de kassa.

Waarom niet meer samen werken met het forum van Bonami http://www.totalgaming.nl/index.php al meerdere keren aangegeven.

Jullie zeggen wel ja maar er komt niets van (zelfs onze 3 beurzen zijn nog niet genoemd)

Je kunt je beurs zelf in de kalender zetten + in dit forum zetten. Als je je adres PM't dan zorg ik dat je flyers krijgt die je kunt uitdelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ondanks het slechte weer was de retro game beurs vandaag een enorm succes! Bedankt voor het komen iedereen!

8 september is de volgende editie, zet hem vast in je agenda!

Een video overzicht van hoe de beurs was:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ondanks het slechte weer was de retro game beurs vandaag een enorm succes! Bedankt voor het komen iedereen!

8 september is de volgende editie, zet hem vast in je agenda!

Een video overzicht van hoe de beurs was:

Ik zal je even een PM sturen, dan gaan we het voor in September wèl goed regelen met de flyers ;)

Ook kun je je event in de Retrokalender zetten, bovenaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...