Ga naar inhoud

ID Contest Voices of Cartoons 4


Aanbevolen berichten

Deel 4 alweer van de Voices of Cartoons Contest. :P

Er zijn wederom 25 audiofragmenten. Bij elk fragment zoek ik de tekenfilm(serie), het personage en de stemartiest.

Geen rare dingen deze keer; er zijn gewoon 3 x 25 = 75 punten te verdienen.

De contest duurt 3 weken na de opening. Na 2 weken volgt weer een collage met foto's van de stemartiesten.

De deelnemers die eerste en tweede eindigen, krijgen weer een award. Deze volgen later.

Succes!

VoC4 contest.zip

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

En nu niet zo pietluttig tot de allerlaatste minuut vanavond afwachten en dan inzenden, ik heb zin in een strijd :P

Ik niet.

En ik heb dit ook al in pb laten weten naar Frey toe;

Degene die tot bijna de allerlaatste minuut afwachten dat zijn de personen die mij een dikke 2 weken nadat de contest open is ineens voorbij kunnen schieten als ze gigantisch worden geholpen door het posten van de antwoorden.

Als je dan zo wilt winnen, be my guest. Ik vind het ronduit zielig dat wanneer er antwoorden worden gepost het ineens wel mogelijk is om in te zenden.

Ik heb je de hele contest nog niet gezien, tot gisteren. Laf.

En om als extra nog aan te geven; dergelijke manieren van het 3 dagen voor sluiting de antwoorden posten voordat de contest afloopt "om deelnemers te winnen" of "om de contest te laten opleven" zal in ieder geval in mijn geval eerder demotiveren dan motiveren.

ALS ik al een volgende keer mee ga doen dan ga ik ook lekker achterover hangen en "wachten" tot de antwoorden verschijnen en dan ineens heeel veel antwoorden (je zult ze wel weer allemaal hebben) doorschieten, want dat is wat je nu doet. Chapeau. Ik hoop voor je dat je er trots op bent dat je dit nu hebt bereikt.

Heel veel plezier met je prijs.

En nu zal ik bij iedereen hier wel weer worden gezien als de chagrijn, als de slechte verliezer. Prima.

Ik verkondig hier slechts mijn mening en het laat mij verder volledig koud.

Sterker nog, ik heb er als het zo moet wel weer even mijn buik vol van.

Walgelijk gewoon hoe het er hier altijd aan toe gaat.

Ik ga nu lekker van mijn vrije avond genieten en als ik weer eens een keer zin heb zal ik wel weer eens langskomen.

Later :W

.

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Zie hierboven

Weet je, ik wil je best gelijk geven dat het zuur is dat je voorbij kan worden gestoken als je twee weken bezig bent geweest en er nu in de laatste dagen hints worden gegeven. Maar waar was je dan AL die andere contests met die overdreven dramatisch gegeven mening van je, toen dezelfde soort hints, dezelfde soort dingen die het voor iedereen makkelijker maakten, juist jou vooruit hielpen met zo'n contest? Toen was er geen piep uit jouw richting te horen, omdat jij er ook mee vooruit kon. Meten met twee maten noemen ze dat.

Je had ook gewoon kunnen zeggen "Voor mij geen strijd", was de kous ook afgeweest. Noem je mij laf? Prima, ik noem je kleinzerig. Zoek het dan lekker uit met dat zielige pesthumeur van je.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Tuurlijk.

Verdraai mijn woorden maar weer.

Maar noem dan ook feiten met die arrogante grote bek van je!

Geef mij dan maar aan over welke contests je het dan nu exact hebt, want die zul je niet kunnen gaan noemen!

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Gaan we het wel vriendelijk houden?

Het is de keuze van Frey om zo laat nog zulke makkelijke hints te geven, dan moet je niet een ander de schuld gaan geven als die dan toch besluit mee te doen.

Prima.

Kruip elkaar allemaal maar weer in de reet en geef vooral een ander gelijk en kijk vooral niet naar hetgeen ik probeer te zeggen.

Weet je, ik ben er helemaal klaar mee.

Ik kan mijn tijd wel beter besteden als het op deze manier moet.

Prettige voortzetting verder en tot ziens

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tuurlijk.

Verdraai mijn woorden maar weer.

Maar noem dan ook feiten met die arrogante grote bek van je!

Geef mij dan maar aan over welke contests je het dan nu exact hebt, want die zul je niet kunnen gaan noemen!

Je ontwijkt mijn vraag. Waar was je dan al die andere contests met je mening dat het 'niet eerlijk verliep', toen dezelfde soort hints, dezelfde soort dingen die het voor iedereen makkelijker maakten, juist jou vooruit hielpen met zo'n contest?

Zolang jij mij enkel maar verwijt een arrogante grote bek te hebben en mij op mijn gestelde vraag niet wenst te beantwoorden, zie ik niet in waarom ik jouw 'vraag' wel zou moeten beantwoorden en precies moet uitwijzen in welke contests jij mazzel had met hints. Je hebt een heel schema aan winnaars bijgehouden, dan zal je dat andere zelf ook wel kunnen uitzoeken.

Trouwens, voordat je mij er ook van verwijt je woorden te verdraaien: ik dacht dat je nog geen 10 minuten geleden zei dat het je niet langer boeide.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Prima.

Kruip elkaar allemaal maar weer in de reet en geef vooral een ander gelijk en kijk vooral niet naar hetgeen ik probeer te zeggen.

Weet je, ik ben er helemaal klaar mee.

Ik kan mijn tijd wel beter besteden als het op deze manier moet.

Prettige voortzetting verder en tot ziens

Jammer. Erg jammer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Prima.

Kruip elkaar allemaal maar weer in de reet en geef vooral een ander gelijk en kijk vooral niet naar hetgeen ik probeer te zeggen.

Weet je, ik ben er helemaal klaar mee.

Ik kan mijn tijd wel beter besteden als het op deze manier moet.

Prettige voortzetting verder en tot ziens

Je voelt je ontzettend benadeeld maar je beschuldigt de verkeerde. Als je zo doet heb ik inderdaad liever dat je wegblijft voorlopig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jammer weer allemaal. Maar ik heb geen zin meer in gezeik, dus gewoon de uitslag:

1. samba-boy (72 punten)

2. RM (62 punten)

3. Keetie (59 punten)

4. TMP (48 punten)

De antwoorden:

01. Nils Holgersson - Kuusi - Henk Uterwijk

02. Dinobabies - Maarten - Jody Pijper

03. Ed, Edd n Eddy - Jonny - David-Paul Grove

04. Gummi Beren - Zummi - Cor Witschge

05. Pinokkio (serie) - Rocco - Corry van der Linden

06. De Smurfen - Opasmurf - Edward Reekers

07. Courage the Cowardly Dog - Muriel - Thea White

08. Shin-chan - Mitsy Nohara - Ingeborg Wieten

09. 2 Stupid Dogs - Mr. Hollywood - Brian Cummings

10. The Silver Brumby - Thoran - Martin van den Ham

11. SpongeBob SquarePants - Octo Tentakel - Jan Nonhof

12. TaleSpin - Rebecca Honingham - Lucie de Lange

13. De Zwanenprinses - Ruigbaard - Frits Lambrechts

14. Robin Hood - Graaf Slis - Paul Haenen

15. Dragon Ball Z - Vegeta - Brian Drummond

16. Pokémon 2: Op Eigen Kracht - Melody - Isa Hoes

17. Lucky Luke - Rataplan - Ger Smit

18. Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel - Tom Poes - Trudy Libosan

19. Hey Arnold! - Helga Pataki - Francesca Smith

20. De Bende van Vijf - Krystal Miller - Marlies Somers

21. Belle en het Beest - Verteller - Gees Linnebank

22. Er was eens... (De Ruimte) - Maestro - Peter Piekos

23. Digimon - Izzy - Lot Lohr

24. Heathcliff - Spike - Derek McGrath

25. Wickie de Viking - Halvar - Dick Scheffer

De stemartiesten met nummer:

post-39-0-43985100-1371679163.png

En nogmaals de karakters:

post-39-0-05270400-1371679183.png

Gefeliciteerd

samba-boy: post-39-0-32832100-1371679388.png

en

RM: post-39-0-70326400-1371679392.png

Voor zover die laatste er nog waarde aan hecht.

Jullie krijgen een Dragon Ball. :P

Bedankt voor het meedoen. Stemmen blijken toch lastig te zijn voor velen.

Voelde me totaal niet goed bij het aantal inzendingen en ik wist ook geen hints te verzinnen.

Daarom besloot ik om de karakters vrij te geven en de verantwoordelijkheid daarvoor ligt geheel bij mij.

Niet nodig om tegen anderen te snauwen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...