Ga naar inhoud

Belangrijk: vanavond 20u00 is het stil


Aanbevolen berichten

En dan bedoel ik niet alleen buiten maar ook hier.

Ik neem aan dat ik niet uit hoef te leggen waarom.

De reden waarom ik dit post is zo: ik zit al lange tijd op andere fora. Vorig jaar deed zich, op een van die fora, het fenomeen voor dat er mensen waren die om 20u01 doodleuk nog een berichtje neerzetten op deze dag. Dit deed uiteindelijk daarna een enorme en soms ronduit vervelende discussie ontstaan over gebrek aan respect etc (en mijnsinziens was dat ook terecht, wat is nou 2 minuten stilte, het is naar mijn mening heel belangrijk dat wij deze korte tijdsspanne stilstaan bij de gebeurtenissen van 40-45, en de gevallenen van toen, al is het niet verboden om daar ook op andere tijdsstippen aan te denken ;) ).

Om dit soort bonje te voorkomen wil ik graag iedereen hier oproepen om tussen 20u00 en 20u02 ook een forumstilte in acht te nemen.

Het lijkt vanzelfsprekend, maar vorig jaar ging het op een ander forum dus helaas mis. Alvast allen bedankt, en na vanavond kan dit topic op slot cq gewist worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ALGEMENE MEDEDELINGEN:


    [*:1bbb9xmf] Van 19.58 tot 20.04 zal ik het forum sluiten, het is dan niet mogelijk te lezen/posten
    [*:1bbb9xmf] Om deze zelfde tijd zal ook Radio B&A stilte houden
    [*:1bbb9xmf] Na deze tijd opent alles zich weer, maar houd allemaal in gedachten WAAROM we dit doen. Het is niet voor niets.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ALGEMENE MEDEDELINGEN:


  • [*:11tirbqn] Van 19.58 tot 20.04 zal ik het forum sluiten, het is dan niet mogelijk te lezen/posten
    [*:11tirbqn] Om deze zelfde tijd zal ook Radio B&A stilte houden
    [*:11tirbqn] Na deze tijd opent alles zich weer, maar houd allemaal in gedachten WAAROM we dit doen. Het is niet voor niets.

OK Hartstikke goed :)

Dan kan dit topic eigenlijkal op slot. Hulde aan t forumbeheer! (Dat het sowieso verder al uitstekend doet, petje af!)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik laat het topic zolang open.

Ik weet ook niet of ze dit in België ook doen, dus vandaar even handig om te weten en een reminder voor iedereen.

Na die tijd zal ik er een slot op zetten.

Ik ben overigens heel blij dat jullie als users hier zelf een idee over hebben en het repect willen opbrengen, dus voor jullie petje af! Dit is klasse!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik laat het topic zolang open.

Ik weet ook niet of ze dit in België ook doen, dus vandaar even handig om te weten en een reminder voor iedereen.

Na die tijd zal ik er een slot op zetten.

Ik ben overigens heel blij dat jullie als users hier zelf een idee over hebben en het repect willen opbrengen, dus voor jullie petje af! Dit is klasse!

Mee eens! Communicatie tussen de users en het beheer is heel belangrijk en dat we op deze manier dit even onder de aandacht kunnen brengen vind ik erg goed! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat wilde ik even zeggen en kom op wat zijn 6 minuten tegenover al die mensen die het niet gehaald hebben!

Of mensen die het wel gehaald hebben maar zes jaar lang het nazi regime moesten verduren...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Cker sta ik er bij stil.

Het is egt verschrikkelijk wat die mensen hebben meegemaakt.

5 jaar leefde die mensen in angst.

En dan spreek je nog niet over de hongerwinter 1944-45

Link naar bericht
Delen op andere sites
En dan bedoel ik niet alleen buiten maar ook hier.

Ik neem aan dat ik niet uit hoef te leggen waarom.

De reden waarom ik dit post is zo: ik zit al lange tijd op andere fora. Vorig jaar deed zich, op een van die fora, het fenomeen voor dat er mensen waren die om 20u01 doodleuk nog een berichtje neerzetten op deze dag. Dit deed uiteindelijk daarna een enorme en soms ronduit vervelende discussie ontstaan over gebrek aan respect etc (en mijnsinziens was dat ook terecht, wat is nou 2 minuten stilte, het is naar mijn mening heel belangrijk dat wij deze korte tijdsspanne stilstaan bij de gebeurtenissen van 40-45, en de gevallenen van toen, al is het niet verboden om daar ook op andere tijdsstippen aan te denken ;) ).

Om dit soort bonje te voorkomen wil ik graag iedereen hier oproepen om tussen 20u00 en 20u02 ook een forumstilte in acht te nemen.

Het lijkt vanzelfsprekend, maar vorig jaar ging het op een ander forum dus helaas mis. Alvast allen bedankt, en na vanavond kan dit topic op slot cq gewist worden.

Top.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...