Integra Posted June 10, 2021 Posted June 10, 2021 Kijkje in de keuken (video afdeling) Er komt nog meer bij! maar dit is op het moment mijn werkplek. Wegschrijven van materiaal doen we zowel op de computers als op tape (meestal Digibeta of HDCAM) Op dit moment is in deze ruimte aanwezig: VHS, SVHS, Digital S/D9, Betamax, Umatic, Umatic H/BVU, Umatic SP, Betacam, Betacam SP, Betacam SX, Digital Betacam, Betacam IMX, HDCAM, HDCAM SR, DV, DVCAM, DVCPRO, DVCPRO 50, DVCPRO HD, HDV, Video 8, Video Hi8, D1, D2, D3, D5, MII, A-Format, B-Format, C-Format, Quadruplex... Alles in PAL/SECAM/NTSC. Daarnaast nog vele andere systemen (Digital 8, DVHS, D6, EIAJ, ¼" VT, Skipfield, e.v.a.) beschikbaar. Ook filmscan (4K) en een volledige audio afdeling met vele verschillende systemen/formaten. Ja, ik voel me hier wel thuis! Quote
Integra Posted June 10, 2021 Posted June 10, 2021 (edited) Het heeft toch iets magisch Edited June 10, 2021 by Integra Quote
PeterNC Posted June 11, 2021 Posted June 11, 2021 (edited) Indrukwekkend! Toevallig werk ik ook in de media maar ben al meer dan een jaar niet meer in de studio's geweest. Plus het meeste gaat naar Mexico (veel goedkoper natuurlijk). Ga maandag naar kantoor om mijn spullen te halen (we gaan van vaste werkplekken naar een reserveringen-systeem). Edited June 11, 2021 by PeterNC Quote
Recommended Posts