Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan op tv


Aanbevolen berichten

Bassie & Adriaan zijn al jaren op tv te bewonderen en dat zal in de toekomst nog wel even zo blijven. Alles wat je over Bassie & Adriaan op tv wil vertellen, kan in dit topic. Veel plezier!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een programma dat in dit topic zeker niet mag ontbreken is het door Bassie en Adriaan gepresenteerde 'Wonderland', dat (ik dacht) op woensdagmiddag werd uitgezonden door de TROS. Het programma startte een jaar of 10 geleden en was enkele seizoenen op TV.

Ik herinner me van het programma onder andere de verjaardagsrubriek, waarvan de opener het liedje: 'Gefeliciteerd, gefeliciteerd, oh wat zijn we blij!' was. Je kon als kijker een verjaardag insturen en met een beetje geluk werd de jarige in kwestie door Bassie of Adriaan op TV gefeliciteerd. De jarige kreeg ook nog eens een cadeautje thuisgestuurd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan me van dat hele Wonderland niets herinneren, maar ik denk toch wel dat ik gekeken heb. Of misschien ook niet... Toen zat ik al op de middelbare school dus had ik de woensdag niet meer vrij. Shit!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wonderland kan ik me zo niet herinneren. Maar ik meen me wel het herinneren dat Bassie en Adriaan Kids voor Animals hebben gepresenteerd.

Volgens mij presenteerden ze dat beiden ineen, dus de Kids for Animals items in het programma Wonderland. Eén van de cadeautjes die de jarigen kregen was altijd iets van Kids for Animals, een cap of een t-shirt o.i.d. Dit cadeautje werd dan samen met een B&A presentje (cd, videoband o.i.d.) in een grote envelop naar de jarige gestuurd.

Overigens herinner ik me verder buiten die verjaardagen en Kids for Animals items ook niet veel meer van Wonderland. Kennelijk toch minder boeiend dan de series :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wonderland kan ik me zo niet herinneren. Maar ik meen me wel het herinneren dat Bassie en Adriaan Kids voor Animals hebben gepresenteerd.

Volgens mij presenteerden ze dat beiden ineen, dus de Kids for Animals items in het programma Wonderland. Eén van de cadeautjes die de jarigen kregen was altijd iets van Kids for Animals, een cap of een t-shirt o.i.d. Dit cadeautje werd dan samen met een B&A presentje (cd, videoband o.i.d.) in een grote envelop naar de jarige gestuurd.

Overigens herinner ik me verder buiten die verjaardagen en Kids for Animals items ook niet veel meer van Wonderland. Kennelijk toch minder boeiend dan de series :)

Ik kan me dat programma nog goed herinneren, alleen scoorde het voor geen meter, dus was het niet lang op tv

retrievePhoto.php?id=3360

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan me dat programma nog goed herinneren, alleen scoorde het voor geen meter, dus was het niet lang op tv

retrievePhoto.php?id=3360

Dat klopt volgens mij niet. Het is een aantal seizoenen op TV geweest, maar doordat Bassie & Adriaan niks in te brengen hadden zijn ze er mee gestopt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan me dat programma nog goed herinneren, alleen scoorde het voor geen meter, dus was het niet lang op tv

retrievePhoto.php?id=3360

Dat klopt volgens mij niet. Het is een aantal seizoenen op TV geweest, maar doordat Bassie & Adriaan niks in te brengen hadden zijn ze er mee gestopt.

Oh dan vergis ik me. Kan me toch ook herinneren dat de kijkcijfers niet super waren.

Vreemd ook dat er op de B&A site niets wordt gezegd over dit project...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oh dan vergis ik me. Kan me toch ook herinneren dat de kijkcijfers niet super waren.

Vreemd ook dat er op de B&A site niets wordt gezegd over dit project...

Misschien willen ze er niet aan herinnerd worden? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag vandaag Bassie en Sylvia bij Lijn 4. Het is best een aardige muts hoor, maar natuurlijk nog lang geen Adriaan!

Met alle respect voor Sylvia, maar het blijft toch Bassie en Adriaan!!

Bassie en Sylvia bekt niet lekker ook trouwens.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zag vandaag Bassie en Sylvia bij Lijn 4. Het is best een aardige muts hoor, maar natuurlijk nog lang geen Adriaan!

Met alle respect voor Sylvia, maar het blijft toch Bassie en Adriaan!!

Bassie en Sylvia bekt niet lekker ook trouwens.

Ik wil de show eerst eens zien, voor ik over haar een oordeel vel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op zaterdag 14 februari 2004 10:35 schreef Bassiefan het volgende:

Hebben jullie het gezien of gehoord?

B en A zijn nu definitief van de buis!

Ook niet meer op Nickelodeon, de huilende professor was de laatste serie deze week.

Dat is toch onzin of niet ??.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op zaterdag 14 februari 2004 10:35 schreef Bassiefan het volgende:

Hebben jullie het gezien of gehoord?

B en A zijn nu definitief van de buis!

Ook niet meer op Nickelodeon, de huilende professor was de laatste serie deze week.

Dat is toch onzin of niet ??.

ik heb net gekeken, vandaag en morgen geen b&a :'( , maar maandag weer wel *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op zaterdag 14 februari 2004 10:35 schreef Bassiefan het volgende:

Hebben jullie het gezien of gehoord?

B en A zijn nu definitief van de buis!

Ook niet meer op Nickelodeon, de huilende professor was de laatste serie deze week.

Dat is toch onzin of niet ??.

ik heb net gekeken, vandaag en morgen geen b&a :'( , maar maandag weer wel *)

Volgens mij is het vandaag en morgen niet om dat ze speciale liefdes uitzendingen doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welke komt er maandag trouwens weer? volgens mij de schatkaart want ze zijn de laatste tijd alles in de chronologische volgorde aan het uitzenden.

ik denk ook de schatkaart

Jep de schatkaart leuk want die heb ik vandaag net op dvd ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welke komt er maandag trouwens weer? volgens mij de schatkaart want ze zijn de laatste tijd alles in de chronologische volgorde aan het uitzenden.

ik denk ook de schatkaart

Jep de schatkaart leuk want die heb ik vandaag net op dvd ^O^

dan moet je eens gaan zoeken naar verschillen tussen de uitzendingen en de dvd. het is al een tijdje geleden dat ik hem zag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welke komt er maandag trouwens weer? volgens mij de schatkaart want ze zijn de laatste tijd alles in de chronologische volgorde aan het uitzenden.

ik denk ook de schatkaart

Jep de schatkaart leuk want die heb ik vandaag net op dvd ^O^

dan moet je eens gaan zoeken naar verschillen tussen de uitzendingen en de dvd. het is al een tijdje geleden dat ik hem zag.

erg leuk dat ze op tv nog steeds de orginele serie uitzenden (of is dat inmiddels weer veranderd?) Vind die aad klaris muziek ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welke komt er maandag trouwens weer? volgens mij de schatkaart want ze zijn de laatste tijd alles in de chronologische volgorde aan het uitzenden.

ik denk ook de schatkaart

Ik ben ernorm jaloers op jullie allemaal, jullie kunnen (bijna) dagelijks op tv naar B&A kijken, ik moet het stellen met mijn opnames.

Want Ketnet zendt B&A niet meer uit, en Nickelodeon wordt maar in beperkte mate uitgezonden bij ons ( in afwisseling met TMF ) :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welke komt er maandag trouwens weer? volgens mij de schatkaart want ze zijn de laatste tijd alles in de chronologische volgorde aan het uitzenden.

ik denk ook de schatkaart

Ik ben ernorm jaloers op jullie allemaal, jullie kunnen (bijna) dagelijks op tv naar B&A kijken, ik moet het stellen met mijn opnames.

Want Ketnet zendt B&A niet meer uit, en Nickelodeon wordt maar in beperkte mate uitgezonden bij ons ( in afwisseling met TMF ) :'(

maar dan goed nieuws want in de krant stond dat het morgen(maandag)van 6:00 tot 18:00 nic. ging zijn ik dacht dat tmf dan aleen nog van 19:00 tot 5:00 ging zijn !

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welke komt er maandag trouwens weer? volgens mij de schatkaart want ze zijn de laatste tijd alles in de chronologische volgorde aan het uitzenden.

ik denk ook de schatkaart

Ik ben ernorm jaloers op jullie allemaal, jullie kunnen (bijna) dagelijks op tv naar B&A kijken, ik moet het stellen met mijn opnames.

Want Ketnet zendt B&A niet meer uit, en Nickelodeon wordt maar in beperkte mate uitgezonden bij ons ( in afwisseling met TMF ) :'(

Ach, ik kijk haast nooit naar Nick, ik hou het bij m'n dvd collectie, dan kan ik tenminste kijken wanneer het me uit komt (en dat is ou niet bepaald tussen 18.00 en 19.00 uur :))

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welke komt er maandag trouwens weer? volgens mij de schatkaart want ze zijn de laatste tijd alles in de chronologische volgorde aan het uitzenden.

ik denk ook de schatkaart

Ik ben ernorm jaloers op jullie allemaal, jullie kunnen (bijna) dagelijks op tv naar B&A kijken, ik moet het stellen met mijn opnames.

Want Ketnet zendt B&A niet meer uit, en Nickelodeon wordt maar in beperkte mate uitgezonden bij ons ( in afwisseling met TMF ) :'(

maar dan goed nieuws want in de krant stond dat het morgen(maandag)van 6:00 tot 18:00 nic. ging zijn ik dacht dat tmf dan aleen nog van 19:00 tot 5:00 ging zijn !

Nu mis ik eerlijk gezegt toch een uurtje (van 18.00 tot 19.00) En dat is nou net wanneer B&A uitgezonden worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
erg leuk dat ze op tv nog steeds de orginele serie uitzenden (of is dat inmiddels weer veranderd?) Vind die aad klaris muziek ^O^

De serie op tv is de originele, dus met Klaris muziek. Op Fok! werd trouwens ooit gezegd dat ook deze serie 'onder handen'zal worden genomen. Als de serie is nabewerkt zal Nickelodeon waarschijnlijk ook de nabewerkte serie gaan uitzenden. :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
erg leuk dat ze op tv nog steeds de orginele serie uitzenden (of is dat inmiddels weer veranderd?) Vind die aad klaris muziek ^O^

De serie op tv is de originele, dus met Klaris muziek. Op Fok! werd trouwens ooit gezegd dat ook deze serie 'onder handen'zal worden genomen. Als de serie is nabewerkt zal Nickelodeon waarschijnlijk ook de nabewerkte serie gaan uitzenden. :'(

Dat is trouwens al gebeurd. Robin zijn stem is aangepast. En ook de Plaaggeest en Amerika is opnieuw ingesproken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is trouwens al gebeurd. Robin zijn stem is aangepast. En ook de Plaaggeest en Amerika is opnieuw ingesproken.

Ow ik dacht dat de stem van Robin dezelfde was gebleven. In de Huilende Professor is de stem wel vervangen, maar volgens mij had *robin* in de Schatkaart meteen al de stem die hij nu ook heeft.

Maar met die veranderingen / nabewerkingen bedoel ik eigenlijk meer de muziek, die is nu nog origineel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wou dat ze het 's nachts weer uitzonden, om 12 en 2 uur. Dat was pas kicken. Tussen 6 en 7 eet ik dus dan kan ik niet kijken en ik heb nog niet alle DVDs.

's Nachts B&A kijken heeft sowieso wel iets ;) Het lijkt dan net of het anders is. Minder voor kinderen. Meer iets dat je samen met een select gezelschap andere fans kijkt. Kweenie. Misschien ben ik wel gek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wou dat ze het 's nachts weer uitzonden, om 12 en 2 uur. Dat was pas kicken. Tussen 6 en 7 eet ik dus dan kan ik niet kijken en ik heb nog niet alle DVDs.

's Nachts B&A kijken heeft sowieso wel iets ;) Het lijkt dan net of het anders is. Minder voor kinderen. Meer iets dat je samen met een select gezelschap andere fans kijkt. Kweenie. Misschien ben ik wel gek.

Heb dat ook en dat is zalig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wou dat ze het 's nachts weer uitzonden, om 12 en 2 uur. Dat was pas kicken. Tussen 6 en 7 eet ik dus dan kan ik niet kijken en ik heb nog niet alle DVDs.

In de vragenlijst op http://www.bassie-adriaan.nl wordt door Adriaan wel gesuggereerd dat de series weer terugkeren in het nachtelijke uitzendschema.

En wat het uitzenden van B&A series betreft, tussen 18.00 en 19.00 uur staan ze komende week gewoon in het schema van Nickelodeon, dus ik vermoed wel dat de series nog even doorlopen op TV.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey, ik zou iets willen vragen

Willen julie iets doen voor ons, de Belgische B&A fans?

Eens een mailtje sturen naar nick@tmf.be om te vragen of ze B&A ook willen uitzenden, dan hebben we ook weer onze beste vriendjes terug op tv.

Nu al bedankt hé jongens ( en meisjes ook natuurlijk ) :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hey, ik zou iets willen vragen

Willen julie iets doen voor ons, de Belgische B&A fans?

Eens een mailtje sturen naar nick@tmf.be om te vragen of ze B&A ook willen uitzenden, dan hebben we ook weer onze beste vriendjes terug op tv.

Nu al bedankt hé jongens ( en meisjes ook natuurlijk ) :D

Erg weinig kans heb je denk ik... Bassie & Adriaan wordt hier in Nederland op Nickelodeon uitgezonden omdat het jarenlang op Kindernet te zien was (het tegenwoordige Nick jr.) Het contract met Kindernet bleef en B&A zijn naar Nick gegaan. In belgië is er niet zo'n contract en denk ik niet dat ze daar over de uitzendrechten beschikken om het uit te gaan zenden, er is immers ook geen contract met Nick daar hoewel ze dat bij Ketnet wel hadden... Ik zou Ketnet dus maar mailen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hey, ik zou iets willen vragen

Willen julie iets doen voor ons, de Belgische B&A fans?

Eens een mailtje sturen naar nick@tmf.be om te vragen of ze B&A ook willen uitzenden, dan hebben we ook weer onze beste vriendjes terug op tv.

Nu al bedankt hé jongens ( en meisjes ook natuurlijk ) :D

Ik heb een mailtje gestuurd. Kweenie of het helpt maar je weet nooit ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hey, ik zou iets willen vragen

Willen julie iets doen voor ons, de Belgische B&A fans?

Eens een mailtje sturen naar nick@tmf.be om te vragen of ze B&A ook willen uitzenden, dan hebben we ook weer onze beste vriendjes terug op tv.

Nu al bedankt hé jongens ( en meisjes ook natuurlijk ) :D

Ik heb een mailtje gestuurd. Kweenie of het helpt maar je weet nooit ;)

Ik heb ook gemailt . Altijd leuk om een andere B&A fan te helpen.

Trouwens in Nederland vanavond weer. Moet Folders lopen mis ik B&A vanavond :'( . Maar gelukkig altijd de DVD nog.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ook gemailt . Altijd leuk om een andere B&A fan te helpen.

Trouwens in Nederland vanavond weer. Moet Folders lopen mis ik B&A vanavond :'( . Maar gelukkig altijd de DVD nog.

Vanavond waren de eerste en de tweede aflevering van De Schatkaart op tv.

*baron* Bassie en Adriaan? Wie voor de drommel zijn dat, B2?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb ook gemailt . Altijd leuk om een andere B&A fan te helpen.

Trouwens in Nederland vanavond weer. Moet Folders lopen mis ik B&A vanavond :'( . Maar gelukkig altijd de DVD nog.

Vanavond waren de eerste en de tweede aflevering van De Schatkaart op tv.

*baron* Bassie en Adriaan? Wie voor de drommel zijn dat, B2?

*b2* Door hen heb ik al 2 maal in de gevangenis gezeten

*baron* Drommels, zijn zij van de politie?

*b2* neen, de ene is een clown, en de ander een acrobaat

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb een beetje gekeken naar de kijkcijfers van Bassie en Adriaan op tv:

Vrijdag 13 februari

Bassie & Adriaan en de Huilende Professor

18:14 uur: 163.000 kijkers

18:41 uur: 199.000 kijkers

Maandag 16 februari

Bassie & Adriaan en het geheim van de Schatkaart

18:15 uur: 159.000 kijkers

18:38 uur: 166.000 kijkers

Dinsdag 17 februari

Bassie & Adriaan en het geheim van de Schatkaart

18:15 uur: 146.000 kijkers

18:40 uur: 173.000 kijkers

Dit zijn gewoon zomaar wat cijfers van deze week en vorige week. Opvallend is dat de 2e aflevering vaak veel beter bekeken wordt. Dit ligt natuurlijk ook op een wat beter tijdstip. Nickelodeon zou trouwens gek zijn als ze stoppen met het uitzenden van Bassie & Adriaan series. De afleveringen zijn veruit de populairste series op die zender. Ze hebben elke dag de meeste kijkers rond dat tijdstip. Normaal ligt t rond of onder de 100.000.

Conclusie van dit verhaal:

*bas* & *adriaan* doen het nog steeds goed op tv :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

het zijn wel erg veel kijkers voor series die al heel vaak zijn uitgezonden.

maar het zijn dan ook wel goeie series.

ik vraag me eigenlijk af hoeveel kijkers b&a trokken toen de series voor het eerst werden uitgezonden. weet iemand dat toevallig?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
[..]

dan moet je eens gaan zoeken naar verschillen tussen de uitzendingen en de dvd. het is al een tijdje geleden dat ik hem zag.

Op de DVD ziet het beeld er iets mooier uit dan op de TV, en op de DVD is de muziek anders dan op TV (behalve in de laatste aflevering, daarin hoor je nog de oude muziekjes).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Wonderland kan ik me zo niet herinneren. Maar ik meen me wel het herinneren dat Bassie en Adriaan Kids voor Animals hebben gepresenteerd.

Jah en ik herinner me dat er elke uitzending een shorty werd uitgezonden.

Ik heb hier trouwens nog een videoband van waar één opgenomen aflevering opstaat.

Ik zal van de week eens kijken wat er allemaal in zo'n uitzending werd gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...