Keetie Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Net zo alshet Formule 1 Logo, zie topic: http://www.retroforum.nl/topic/3728-formule-1-logo/ vind ik het 24 uur van Le Mans Logo mooi. Wie kent er meer van die mooie logo's?
Floris97 Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 (edited) Ik vind persoonlijke het logo van zowel LEGO als Duplo erg mooi. Simpel, maar mooi. Verder vind het logo van Shell ook wat hebben. Edited June 15, 2015 by Floris97
Hinse Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Haha Floris97, je valt op geel + rood? Wat mij betreft zijn logo's het mooiste als a) er iets van beeld/figuur in zit en b) het logo in het klein nog steeds goed te onderscheiden is. Zelf vind ik veel autologo's mooi vanwege de eenvoud en directe herkenbaarheid (bijv. Audi, Toyota, Mitsubishi, Ferrari).
Floris97 Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Haha Floris97, je valt op geel + rood? Wat mij betreft zijn logo's het mooiste als a) er iets van beeld/figuur in zit en b) het logo in het klein nog steeds goed te onderscheiden is. Zelf vind ik veel autologo's mooi vanwege de eenvoud en directe herkenbaarheid (bijv. Audi, Toyota, Mitsubishi, Ferrari). Ja rood en geel vind ik inderdaad wel mooi. Eenvoud en directe herkenbaarheid vind ik zelf heel mooi. (Zie Shell) Maar goed ik zou nog wel even door kunnen gaan, maar dan wordt mijn post veel te lang..
Recommended Posts