Ga naar inhoud

Stranger Things


Aanbevolen berichten

Stranger_Things_logo.png

 

 

Quote

Stranger Things is een Amerikaanse sciencefiction-horrorserie die bedacht werd door de broers Matt en Ross Duffer. De twee bedachten een coming-of-age-verhaal dat zich afspeelt in de jaren 1980 en verschillende hommages bevat aan de popcultuur van dat decennium. De serie bevat verschillende verwijzingen naar het werk van onder meer Steven Spielberg, John Carpenter, Stephen King en George Lucas. Op 15 juli 2016 ging het eerste seizoen in première op de streamingdienst Netflix.

 

Zijn er nog meer mensen die kijken naar deze Netflix-serie? Het zijn vooral de fijne jaren '80 sfeer en de vele verwijzingen die het wat mij betreft zeer de moeite waard maken. Wat dat betreft best retro ook ;). Inmiddels zijn er twee seizoenen uitgebracht, het tweede seizoen vrij recentelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nope... geen Netflix.

 

Maar sowieso merk ik dat ik best een beetje 'serie-moe' word, dus ik haak eerder af dan dat ik nieuwe dingen ga volgen. Er is zó veel aanbod dat je al gauw gewoon een soort kluizenaar wordt als je alles moet blijven bijhouden of een heel weekend jezelf isoleert om een hele reeks te kijken (of je moet zeeën van tijd hebben).

Link naar bericht
Delen op andere sites
40 minuten geleden, MarsM zei:

Nope... geen Netflix.

 

Maar sowieso merk ik dat ik best een beetje 'serie-moe' word, dus ik haak eerder af dan dat ik nieuwe dingen ga volgen. Er is zó veel aanbod dat je al gauw gewoon een soort kluizenaar wordt als je alles moet blijven bijhouden of een heel weekend jezelf isoleert om een hele reeks te kijken (of je moet zeeën van tijd hebben).

 

Het aanbod wordt wel steeds groter en groter inderdaad, dus ik beperk mij ook zeker in wat ik kijk. Van het reguliere tv-aanbod maakt ik nauwelijks gebruik, dus dat geeft wel meer ruimte over dit soort series.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
  • 2 years later...

Nog steeds niks van gezien. Blijkbaar wel weer het typische fenomeen dat iets een goed debuut seizoen heeft en het vervolgens doorgaat en alleen maar minder wordt.

 

Ik zag laatst ook nog de eenmalige Dexter revival... wat een achterlijk einde was dat ook. Zo jammer. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 uur geleden, MarsM zei:

Ik zag laatst ook nog de eenmalige Dexter revival... wat een achterlijk einde was dat ook. Zo jammer. :{

Ik zag van deze een scène op NPO 3 en vond het best wel interessant. Helaas hoorde ik al snel dat het echt wéér wanstaltig werd afgesloten.

 

Stranger Things, tja. Seizoen 1 gevolgd, ik vond het té raar aan het slot en Seizoen 2 aflevering 1 niet eens meer afgekeken. Team Barb forever! _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...