Ga naar inhoud

Poule 01-05  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Firepower 2000 (Super SWIV)
    • X-Men: Mutant Apocalypse
      0


Aanbevolen berichten

5a9c727f87663_Poule01-05.thumb.png.edc13002d4dfe92a686cf2bdcc75664f.png

 

Firepower 2000 (Super SWIV)

Super SWIV is een top-down schietspel. Je bestuurt een helikopter of een jeep. Je ziet je voertuig van bovenaf. De helikopter heeft geen last van obstakels maar kan alleen naar voren schieten. De jeep kan alle kanten op schieten, maar zal om obstakels heen moeten rijden. Er zijn militaire wapens gestolen en hier zijn oorlogsmachines mee gebouwd. De taak aan jou is om deze te vernietigen. Je kunt met een andere speler samen tegen de vijand vechten. De ene speler bestuurt dan de helikopter en de andere de jeep.

 

X-Men - Mutant Apocalypse

In dit vechtspel kun je vijf X-Men besturen met elk hun eigen doel, bewegingen en mogelijkheden. Beast heeft bovenmenselijke fysieke kracht en wendbaarheid en ziet er aapachtig uit. Cyclops schiet stralen uit zijn ogen. Gambit kan objecten bewegen, kaarten gooien en met een staf vechten. Psylocke heeft telepathische krachten die ze kan gebruiken om een paranormaal mes te maken. Wolverine is heel sterk en heeft klauwen en botten van adamantium. De levels kunnen in willekeurige volgorde worden gespeeld. Er moeten eindbazen verslagen worden en aan het einde van het spel moet elk karakter een verschillend level afronden.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze liggen beiden al uit de competitie, dus de keuze maakt weinig uit. Ik ga voor Firepower 2000; op zichzelf wel een aardige vermakelijke game, maar zoals in de vorige rondes aangegeven meer geschikt voor in een Arcadehal. Voor de vorm dan toch maar wat joker-credits.

 

X-Men ziet er grafisch mooi uit, maar de poppetjes zijn wel echt grof en groot op het scherm. De herkenbaarheid voor de X-Men liefhebber geeft het nog een aardige sfeer, maar het blijft allemaal een beetje een 'zesje'. Niet slecht, maar ook helemaal niks om echt van onder de indruk te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals gezegd liggen beide games al uit de competitie en ik vind persoonlijk beide games niet heel hoogstaand.

Ik heb tijdens de poule fase ook op geen van beide games gestemd, dus ik kan ook zeggen dat ik er vrede mee heb dat ze al uitgeschakeld zijn.

 

Op X-Men heb ik gestemd tijdens de voorronde, maar meer met de reden dat het andere spel wat er tegenover stond (Stuntrace FX) nog minder was voor mij.

Voor deze ronde geldt dat persoonlijk gezien ik toch ook meer neig naar Firepower 2000 om te spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...