Ga naar inhoud

DVD's Bassie en Adriaan en de reis door Europa


Aanbevolen berichten

Alle DVD's van Europa heb ik binnen! Bloopers van deel 3 t/m 6 zijn helaas niet veel langer als die van 1 en 2. Op deel 4 staan ook nog de bloopers van het ABC-liedje, dit hebben ze gedaan omdat er tijdens opnames van die delen niks mis ging. Maar ze zijn wel erg leuk ;)

dvd_new.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alle DVD's van Europa heb ik binnen! Bloopers van deel 3 t/m 6 zijn helaas niet veel langer als die van 1 en 2. Op deel 4 staan ook nog de bloopers van het ABC-liedje, dit hebben ze gedaan omdat er tijdens opnames van die delen niks mis ging. Maar ze zijn wel erg leuk ;)

Hoe kom jij nou zo gauw aan die andere delen? Had jij ze bij Bassie besteld of heb je een adresje?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alle DVD's van Europa heb ik binnen! Bloopers van deel 3 t/m 6 zijn helaas niet veel langer als die van 1 en 2. Op deel 4 staan ook nog de bloopers van het ABC-liedje, dit hebben ze gedaan omdat er tijdens opnames van die delen niks mis ging. Maar ze zijn wel erg leuk ;)

Hoe kom jij nou zo gauw aan die andere delen? Had jij ze bij Bassie besteld of heb je een adresje?

Hier gewoon in het dorp :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hé heidbuurt

waarom heb jij eigenlijk deel 1 van de reis door europa twee keer?

Jij bent wel een hele grote fan

Dat is de oude versie, met Aad Klaris muziek ;) Deze is dus weer anders als de andere DVD die er ook bij ligt :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik wil ook alle dvd's kopen, maar hier in het dorp zijn er maar een paar.

Das toch jammer.

Ja hier in Deventer ( Colmschate dan moet in de stad nog kijken ).

Alleen Europa en de schatkaart.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
[..]

Zijn de Dvds dan toch nog met de oude muziek verkrijgbaar??

Neej een aantal jaren geleden is deel 1 van Europa uitgebracht, maar toen waren de series nog niet her-gemonteerd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Neej een aantal jaren geleden is deel 1 van Europa uitgebracht, maar toen waren de series nog niet her-gemonteerd.

Niet her-monteerd? Hoe verklaar je het ontbreken van Franse les dan? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ga om de maand eèns naar ned. voor te gaan kijken

om de week bij mij aan de stad

en om de 3 weken naar brugge

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
hier in ons dorp liggen alleen de reis door europa en de schat. ik denk dat ik de rest maar ga bestellen via internet of zo.

Bij de Free Record Shop bij mij in Vlaardingen hebben ze een aantal B&A DVD's zoals:

Het Geheim Van De Sleutel

De Plaaggeest

Live!

Op Reis Door Europa (alle delen)

Reis Door Amerika (5-DVD versie)

Bij Bart Smit en Blokker hebben ze alleen alle delen van Op Reis Door Europa liggen.

Dus ik raad je aan om bij de Free Record Shop te kijken, daar hebben ze vast wel meer DVD's van *bas* & *adriaan*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...