Keetie Posted September 14, 2019 Author Posted September 14, 2019 Niemand? Terwijl het niet eens lang geleden is, in 1997, dat de publicatie van het tegenscript in de VPRO aangekondigd werd. Ik citeer van Internet:  Het Utrechtse registratieonderzoeksbureau Eens Gegeven Blijft Gegeven (EGBG) vindt het hoog tijd dat telemarketingbureaus met hun eigen middelen bestreden worden. Hiervoor ontwikkelde EGBG het Tegenscript, een handleiding voor het voeren van een gesprek met telemarketeers. 'Met het Tegenscript hoeven mensen niet langer vervelende vragen te beantwoorden, maar kunnen zij zelf vragen stellen.'  Zie foto:   Quote
djkoelkast Posted September 14, 2019 Posted September 14, 2019 Ik ken het niet, maar ik heb ook nooit de VPRO-gids gehad. En een paar jaar later was ik zelf call-agent Quote
Hinse Posted September 14, 2019 Posted September 14, 2019 Nee ik kende het niet maar het is wel grappig uitgedacht. Quote
Recommended Posts