samba-boy Posted September 16, 2019 Posted September 16, 2019 Op dit moment is Retroforum op Facebook weer eens druk bezig met een live-uitzending, en dat is al een paar keer eerder gebeurd. Weinig kijkers, zonde zonde, maar een sociaal experiment desalniettemin. Daarom is het ook toepasselijk dat nú een speciale livestream bezig is met de allereerste live-uitzending van Big Brother, precies 20 jaar na de allereerste uitzending. De start van een sociaal experiment... Welke programma's zou jij willen terugkijken via een live-uitzending van Retroforum? Quote
Hinse Posted September 17, 2019 Posted September 17, 2019 13 uur geleden, samba-boy zei: Op dit moment is Retroforum op Facebook weer eens druk bezig met een live-uitzending, en dat is al een paar keer eerder gebeurd. Weinig kijkers, zonde zonde, maar een sociaal experiment desalniettemin. Daarom is het ook toepasselijk dat nú een speciale livestream bezig is met de allereerste live-uitzending van Big Brother, precies 20 jaar na de allereerste uitzending. De start van een sociaal experiment... Welke programma's zou jij willen terugkijken via een live-uitzending van Retroforum? Gelukkig kan ik de aflevering wel terug zien op FB, dat scheelt. Ik had het namelijk helemaal gemist. Ik zou wel eens wat willekeurige footage van FoxKids (eind jaren '90s) willen terug zien. Quote
djkoelkast Posted September 17, 2019 Posted September 17, 2019 Fox Kids hebben we ook nog wel e.e.a. van Quote
Recommended Posts