Ga naar inhoud

Wie is jouw favoriete acteur/actrice en kun je er iets over vertellen?


Aanbevolen berichten

Een van mijn favoriete filmacteurs is wel Robin Williams, een Amerikaanse acteur, geboren op 21-07-1951 en

overleden op 11-08-2014. Hij pleegde zelfmoord.

 

robinwilliams.jpg.b3213e952b9e2320bf1b67d3a08fbcf1.jpg

 

Robin Williams speelde in vele films vele verschillende rollen. Zoals

 

in Good morning, Vietnam - 1988 was hij een radioverslaggever
in Dead Poets Society - 1989 een onconventionele docent die zijn leerlingen met poezie inspireerde. Als hij

ontslagen wordt, komen zijn leerlingen voor hem op.
In Mrs Doubtfire - 1993 speelde hij een nanny om dicht bij zijn kinderen in de buurt te zijn,
Jumanji - 1996, is een fantasyfilm over een bordspel dat tot leven komt als het door twee kinderen gespeeld

wordt. Robin Williams, die de oudere Alan Parrish speelt, zit al 25 jaar in het spel opgesloten.
What dreams may come - 1998, is een fantasy film, over hemel en hel.
in Good Will Hunting - 1998 een psychiater die een autistische jongen tot echt leven wilde brengen.

 

Mijn favoriet van al die films is Jumanji. Na Jumanji kwamen er nog 2, Jumanji - Welcome to the Jungle en

Jumanji - The next level.  Heel verwarrend, daar ik eerst dacht dat The next level na Jumanji kwam, maar al

gauw bleken er gegevens te missen van gebeurtenissen die niet in Jumanji zelf voorkwamen.

 

Er zijn nog veel meer films waar hij in meespeelde, maar die zijn onbekend voor mij, die heb ik niet gezien.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 uur geleden, Keetie zei:

Een van mijn favoriete filmacteurs is wel Robin Williams, een Amerikaanse acteur, geboren op 21-07-1951 en

overleden op 11-08-2014. Hij pleegde zelfmoord.

 

robinwilliams.jpg.b3213e952b9e2320bf1b67d3a08fbcf1.jpg

 

Robin Williams speelde in vele films vele verschillende rollen. Zoals

 

in Good morning, Vietnam - 1988 was hij een radioverslaggever
in Dead Poets Society - 1989 een onconventionele docent die zijn leerlingen met poezie inspireerde. Als hij

ontslagen wordt, komen zijn leerlingen voor hem op.
In Mrs Doubtfire - 1993 speelde hij een nanny om dicht bij zijn kinderen in de buurt te zijn,
Jumanji - 1996, is een fantasyfilm over een bordspel dat tot leven komt als het door twee kinderen gespeeld

wordt. Robin Williams, die de oudere Alan Parrish speelt, zit al 25 jaar in het spel opgesloten.
What dreams may come - 1998, is een fantasy film, over hemel en hel.
in Good Will Hunting - 1998 een psychiater die een autistische jongen tot echt leven wilde brengen.

 

Mijn favoriet van al die films is Jumanji. Na Jumanji kwamen er nog 2, Jumanji - Welcome to the Jungle en

Jumanji - The next level.  Heel verwarrend, daar ik eerst dacht dat The next level na Jumanji kwam, maar al

gauw bleken er gegevens te missen van gebeurtenissen die niet in Jumanji zelf voorkwamen.

 

Er zijn nog veel meer films waar hij in meespeelde, maar die zijn onbekend voor mij, die heb ik niet gezien.

 

Robin _O_ Absolute held was dat.

 

Mooi topic! Ik ga binnenkort eens even er goed voor zitten. :) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...