Freek Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 De mek haalt hij uit Grotebroek ( de vrachtwagenchaufeur ) Dat zou 'm best eens kunnen zijn
randy_roes Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Nu enkel wachten op Wonderer voor de bevestiging
wonderer Posted June 28, 2004 Author Posted June 28, 2004 De mek haalt hij uit Grotebroek ( de vrachtwagenchaufeur ) Eindelijk iemand die het snapt De volgende is voor jou.
randy_roes Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Ok, hier is hij Hoe laat slaat de klok voor de man zijn geliefde terug vond?
randy_roes Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 4 keer en dan - 2 dus.. 2 uur! Indeed, hij was niet moeilijk, maar ik had geen inspiratie Raiders99, aan jou de eer
Raiders99 Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Nou vooruit dan!! Hoeveel serie's gebruiken Bassie en adriaan de bassie clown?
Joost Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Nou vooruit dan!! Hoeveel serie's gebruiken Bassie en adriaan de bassie clown? Dat zullen er wel 9 zijn. Bassie doet in alle series mee! Ohja en natuurlijk ook in de andere B&A producties, maar aangezien er series in je vraag staat, ga ik voor 9.
Raiders99 Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 [..]Dat zullen er wel 9 zijn. Bassie doet in alle series mee! Ohja en natuurlijk ook in de andere B&A producties, maar aangezien er series in je vraag staat, ga ik voor 9. Ik bedoel op de caravan!
Joost Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Ik bedoel op de caravan! Ja dat zei je niet, je vroeg om de Bassie Clown!
Uncle Ar Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Ja dat zei je niet, je vroeg om de Bassie Clown! Ja, dat is Raiders zijn benaming voor de clown afbeelding op de eerste caravans.
Raiders99 Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 [..]4x Jaa, Die is goed Uncle ar de volgende aan jou! [..]Ja dat zei je niet, je vroeg om de Bassie Clown! De bassie clown bedoel ik ermee, Die clown die je op mijn avatar Kan zien!, En 4 is het juiste antwoord!
Uncle Ar Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 Nou, speciaal voor Antonio dan: *In hoeveel series speelt Bassie de Clown mee?*
Freek Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 Nou, speciaal voor Antonio dan: *In hoeveel series speelt Bassie de Clown mee?* 9!
Uncle Ar Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 Nou, speciaal VOOR ANTONIO !!! dan Kinderachtig, Freek. Maar goed, jouw beurt.
Freek Posted June 29, 2004 Posted June 29, 2004 [..]Kinderachtig, Freek. Maar goed, jouw beurt. Ja, dat zei Frey ook al. Maar Antonio mag 'm gewoon doen hoor. Ik ben niet echt goed hierin.
Joost Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 Ok een makkelijke dan: Hoeveel raadsels krijgen B&A voor de kiezen in al hun series (dus in totaal). Zet ze voor het gemak ook even allemaal neer ter controle. p.s. laat het raadsel op de steen (Verzonken Stad) maar even buiten beschouwing, want daar ging het meer om oplossen van geheimzinnige tekens.
Joost Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Komaan B&A fans, maak ik het eens makkelijk, wordt er niet gereageerd. Enne kort vermelden van al die raadsels is ook goed hoor
samba-boy Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 een in de sleutel, de groene draak, DE OPDRACHT IN DE SCHATKAART, 12 in de geheimzinnige opdracht, en een in de reis vol verrassingen die een valstrik van de baron was.
wonderer Posted July 5, 2004 Author Posted July 5, 2004 een in de sleutel, de groene draak, 12 in de geheimzinnige opdracht, en een in de reis vol verrassingen die een valstrik van de baron was. Vergeet de schatkaart niet.
Joost Posted July 6, 2004 Posted July 6, 2004 Ah ik was zelf de Groene Draak helemaal vergeten, die is uiteraard ook goed, maar het juiste aantal is nog niet geraden! Voor de duidelijkheid: het gaat dus om raadsels die Bassie / Adriaan naar een bepaalde locatie brengen.
Joost Posted July 10, 2004 Posted July 10, 2004 Wel heel rustig nu hier. Waar blijven de gokkers met het juiste antwoord?
wonderer Posted July 10, 2004 Author Posted July 10, 2004 Wel heel rustig nu hier.Waar blijven de gokkers met het juiste antwoord? Goed dan, gokjes: sleutel: groene draak schatkaart: het hele raadsel met de blaffende vogels en manen en zo Europa: 12 stuks (hoewel sommige raadsels in twee delen worden afgeleverd, maar de eerste stukken zijn nooit raadselachtig, alleen maar aanwijzingen) Amerika: en het raadsel van de Baron... dat uit twee delen bestaat, eerst het eiland en dan de juiste baai, en het tweede stuk de brug. 16 in totaal.
Uncle Ar Posted July 10, 2004 Posted July 10, 2004 Goed dan, gokjes:sleutel: groene draak schatkaart: het hele raadsel met de blaffende vogels en manen en zo Europa: 12 stuks (hoewel sommige raadsels in twee delen worden afgeleverd, maar de eerste stukken zijn nooit raadselachtig, alleen maar aanwijzingen) Amerika: en het raadsel van de Baron... dat uit twee delen bestaat, eerst het eiland en dan de juiste baai, en het tweede stuk de brug. 16 in totaal. Ik herhaal ze allemaal en wil dan graag nog het raadsel van de Sleutel toevoegen: (niet de groene draak, maar) het nummer ervan, ook dat leidt B&A naar een locatie, namelijk CS Rotterdam. Dus ik gok 17.
Joost Posted July 10, 2004 Posted July 10, 2004 Uh ja het juiste antwoord wat ik had was dus 16: 1. Groene draak (spookhuis kermis) 2. schatkaart (grot op Lanzarote) 3 t/m 14 de raadsels in De Geheimzinnige opdracht 15 en 16 de twee raadsels op Curacao (en ik maar denken dat iedereen het Curacaoraadsel als 1 zou tellen Wonderer heeft goed opgelet.) En dat nummer van die sleutel, tsja dat kan natuurlijk ook. Ik had er eerlijk gezegd niet aan gedacht, dus da's een lastige wie het nou goed heeft. Maar eerlijk gezegd vraag ik me af of een nummer op een sleutel wel een raadsel is, het lijkt me meer een code. Maar Wonderer had het dus goed (Uncle Ar ook, maar Wonderer was eerst). Maike: een nieuwe vraag!
Uncle Ar Posted July 10, 2004 Posted July 10, 2004 Ik deed het om te pesten, joh. Bij het Sleutelnummer wordt niks van een raadsel voorgelezen, dus.
Joost Posted July 10, 2004 Posted July 10, 2004 Ik deed het om te pesten, joh. Bij het Sleutelnummer wordt niks van een raadsel voorgelezen, dus. Och wij mogen een grapje maken he? Als Geniussen onder elkaar Maar Wonderer heeft dus de eer om weer wat te bedenken dus... ga je gang!
wonderer Posted July 10, 2004 Author Posted July 10, 2004 Oh dear... es kijken... Ik had zo'n mooie, maar die ben ik vergeten. Eh, ik kom erop terug, ik beloof het, ik kan nu even niks bedenken.
wonderer Posted July 12, 2004 Author Posted July 12, 2004 Oh dear... es kijken...Ik had zo'n mooie, maar die ben ik vergeten. Eh, ik kom erop terug, ik beloof het, ik kan nu even niks bedenken. Hebbes. Hoe laat vertrekt de bus naar het vliegveld in de sleutel, op de terugweg?
Uncle Ar Posted July 12, 2004 Posted July 12, 2004 Hebbes. Hoe laat vertrekt de bus naar het vliegveld in de sleutel, op de terugweg? Half vier? (de bus ging over 3 kwartier en het was kwart over half 3 op Bassies horloge)
wonderer Posted July 13, 2004 Author Posted July 13, 2004 [..]Half vier? (de bus ging over 3 kwartier en het was kwart over half 3 op Bassies horloge) Bah, en ik maar denken dat ie lastig was Jouw beurt
Uncle Ar Posted July 13, 2004 Posted July 13, 2004 Bah, en ik maar denken dat ie lastig was Jouw beurt B&A leren ons veel educatieve dingen, maar er is één iemand (waarvan je het niet verwacht) die ons héél belangrijk aanleert dat je altijd naar je ouders moet luisteren, omdat je anders in de problemen komt. Wie is dat en hoe + in welke serie wordt het door hem/haar gezegd?
wonderer Posted July 13, 2004 Author Posted July 13, 2004 [..]B&A leren ons veel educatieve dingen, maar er is één iemand (waarvan je het niet verwacht) die ons héél belangrijk aanleert dat je altijd naar je ouders moet luisteren, omdat je anders in de problemen komt. Wie is dat en hoe + in welke serie wordt het door hem/haar gezegd? B2, op die geitenkar, als ie denkt dat ie B&A vermoord heeft. "Had ik maar naar mijn moeder geluisterd!" Uit de Sleutel, dus.
Uncle Ar Posted July 13, 2004 Posted July 13, 2004 B2, op die geitenkar, als ie denkt dat ie B&A vermoord heeft. "Had ik maar naar mijn moeder geluisterd!" Uit de Sleutel, dus. .......... want anders wordt je een ''gemene'' misdadiger. Precies. Your turn.
wonderer Posted July 13, 2004 Author Posted July 13, 2004 [..].......... want anders wordt je een ''gemene'' misdadiger. Precies. Your turn. Waarom is de ene ezel met de andere ezel getrouwd?
Frey Posted July 13, 2004 Posted July 13, 2004 [..]Waarom is de ene ezel met de andere ezel getrouwd? Omdat het een ezel is
wonderer Posted July 13, 2004 Author Posted July 13, 2004 [..]Omdat het een ezel is Ik blijf jullie onderschatten... verzin iets leuks, Frey
morton Posted July 13, 2004 Posted July 13, 2004 [..]Waarom is de ene ezel met de andere ezel getrouwd? Omdat de 2 andere ezels met elkaar aan het vechten waren.
Uncle Ar Posted July 13, 2004 Posted July 13, 2004 Omdat de 2 andere ezels met elkaar aan het vechten waren. Frey had hem al goed.
morton Posted July 13, 2004 Posted July 13, 2004 [..]Frey had hem al goed. ow sorry khad t antwoord van Wonderer dan verkeerd begrepen. Dacht dat ze bedoelde van: jah verzin een beter antwoord .
Frey Posted July 13, 2004 Posted July 13, 2004 Wat is het belangrijkste dat B2 moet doen in de diamant
Uncle Ar Posted July 13, 2004 Posted July 13, 2004 Wat is het belangrijkste dat B2 moet doen in de diamant Sigaren halen.
Uncle Ar Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 Nou Uncle Ar, waar blijf je Morgen. Nu eerst zzzzzzzzzz! Morgen zal ik de nieuwe vraag posten tegelijk met de opdracht bij ''wat is dit?'' aangezien ik daar ook de eer heb.
Uncle Ar Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 Ok, hier komt hij! Wat hoort NIET thuis in het volgende rijtje Bassie woorden? *Grapjas - Humorpantalon - Pretpet - Lolbroek - Grapjurk*
Recommended Posts