Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wie wil er maandag avond om 21.30 uur de 10 opnemen want dan zijn B&A te gast?

ik kan het zelf niet en als iemand dat wilt doen en dan ook online zetten die in goede kwaliteit is en helemaal volledig

zou ik dat graag op prijs stellen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie wil er maandag avond om 21.30 uur de 10 opnemen want dan zijn B&A te gast?

ik kan het zelf niet en als iemand dat wilt doen en dan ook online zetten die in goede kwaliteit is en helemaal volledig

zou ik dat graag op prijs stellen

Ik zil dat wel doen. Alleen geldt hier, net als bij BvD, dat ik zelf helaas te weinig webspace heb. Dus daar zal ik hulp voor nodig hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zil dat wel doen. Alleen geldt hier, net als bij BvD, dat ik zelf helaas te weinig webspace heb. Dus daar zal ik hulp voor nodig hebben.

grrr ik kom niet in mn WHM, moet dat ff regelen, morgen ofzo... Dan kijk ik wel ff wat ik kan doen, vast wel wat :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zil dat wel doen. Alleen geldt hier, net als bij BvD, dat ik zelf helaas te weinig webspace heb. Dus daar zal ik hulp voor nodig hebben.

we kunnen weer een DVD exchange doen, dan kan ik binnenkort een verzamel DVD uitbrengen (met interview Barend & van Dorp, Bassie en Ben Cramer optreden, Adriaan Oud & Nieuw op Nickelodeon...)

Ik zal het voor de zekerheid ook even opnemen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

we kunnen weer een DVD exchange doen, dan kan ik binnenkort een verzamel DVD uitbrengen (met interview Barend & van Dorp, Bassie en Ben Cramer optreden, Adriaan Oud & Nieuw op Nickelodeon...)

Ik zal het voor de zekerheid ook even opnemen ;)

Ik zou graag een verzamelDVD van DJKoelkast krijgen/kopen met alle specials en Adriaan presentaties op de B&A oudejaarsmarathon op Nickelodeon, De_10 beste duo's met B&A, ook B&A en de verdwenen Trosster, Brieven aan de Koningin, of wat hij allemaal voor mij op een verzamelDVD wil zetten!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik zou graag een verzamelDVD van DJKoelkast krijgen/kopen met alle specials en Adriaan presentaties op de B&A oudejaarsmarathon op Nickelodeon, De_10 beste duo's met B&A, ook B&A en de verdwenen Trosster, Brieven aan de Koningin, of wat hij allemaal voor mij op een verzamelDVD wil zetten!

je bent 100x *bas* en *adriaan* vergeten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja! :) En 100X B&A erbij!

Dan moet dat materiaal wel voorhanden zijn natuurlijk. En DJ is het al lang van plan, waarom het nou speciaal voor jou zou moeten, snap ik niet zo goed... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

we kunnen weer een DVD exchange doen, dan kan ik binnenkort een verzamel DVD uitbrengen (met interview Barend & van Dorp, Bassie en Ben Cramer optreden, Adriaan Oud & Nieuw op Nickelodeon...)

Ik zal het voor de zekerheid ook even opnemen ;)

Prima. Dan heb je weer wat materiaal voor deze geniale dvd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lorenzo zal wel een dvd voor alle belangstellenden bedoelen, waaronder ook zichzelf.

Ik zou graag een verzamelDVD van DJKoelkast krijgen/kopen met alle specials en Adriaan presentaties op de B&A oudejaarsmarathon op Nickelodeon, De_10 beste duo's met B&A, ook B&A en de verdwenen Trosster, Brieven aan de Koningin, of wat hij allemaal voor mij op een verzamelDVD wil zetten!

Dan kwam het er erg lullig uit...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan moet dat materiaal wel voorhanden zijn natuurlijk. En DJ is het al lang van plan, waarom het nou speciaal voor jou zou moeten, snap ik niet zo goed... O}

Neen, ik bedoel niet dat hij het speciaal voor mij moet maken. Ik bedoel alleen als DJKoelkast zo'n dvd zal uitgeven, dat ik er graag een zou van kopen! (met de Verdwenen Trosster en de Oudejaarspresentaties)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Neen, ik bedoel niet dat hij het speciaal voor mij moet maken. Ik bedoel alleen als DJKoelkast zo'n dvd zal uitgeven, dat ik er graag een zou van kopen! (met de Verdwenen Trosster en de Oudejaarspresentaties)

Ik denk dat de kans dat de verdwenen Trosster er op zal staan erg klein is. Je moet meer denken aan vrij recente interviews en tv optredens.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk dat de kans dat de verdwenen Trosster er op zal staan erg klein is. Je moet meer denken aan vrij recente interviews en tv optredens.

Ja, da's ook waar.

Maar wat zal er nu precies op die dvd komen te staan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar als iemand het opneemt op de computer, willen ze het dan ook online zetten zodat we het kennen downloaden

Ik wil die aflevering wel opnemen.

Alleen zal het bestand wel groot zijn denk ik, omdat alles wordt opgenomen in formaat 480 bij 576.

*B100* *baron* *harry*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wil die aflevering wel opnemen.

Alleen zal het bestand wel groot zijn denk ik, omdat alles wordt opgenomen in formaat 480 bij 576.

*B100* *baron* *harry*

Ach, bij mijn dvd-recorder is het eerst ook vrij groot (res. 720 x 576), maar voor het web hercomprimeer ik het in kleiner formaat. De volledige kwaliteit gaat naar djkoelkast, voor de best mogelijke dvd productie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb net mn tvkaart aan de praat gekregen, dus k kan um maybe zelf ook gewoon opnemen, al moet k wat zien te vinden om de bestandjes wat kleiner te maken, de reclame voor de10 (die ik net heb opgenomen) is alleen al 17,3 mb (en dan mist het begin nog)...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb net mn tvkaart aan de praat gekregen, dus k kan um maybe zelf ook gewoon opnemen, al moet k wat zien te vinden om de bestandjes wat kleiner te maken, de reclame voor de10 (die ik net heb opgenomen) is alleen al 17,3 mb (en dan mist het begin nog)...

Windows Media Encoder

is nog gratis ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

en t programma werkt bij mij voor geen meter, hij stopt steeds op n willekeurige lokatie met "error: 15" :@

Ik heb er verder geen verstand van, DJ is de Windows Media Encoder Man _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tnx, was 9,45mb in 34 secs (slome M$ server :P)

en t programma werkt bij mij voor geen meter, hij stopt steeds op n willekeurige lokatie met "error: 15" :@

Je moet even naar:

http://www.microsoft.com/mediaplayer

en even de goede versie voor jouw windows downloaden.

Eventueel de oudere 7.1 versie

of anders Windows Media On Demand downloaden van http://www.download.com, ook gratis ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

En je hoeft natuurlijk niet het hele programma op te nemen. Alleen het stukje van B&A is genoeg. Ik dacht dat B&A nummer 8 waren. Dus het derde stukje want het begint bij 10 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En je hoeft natuurlijk niet het hele programma op te nemen. Alleen het stukje van B&A is genoeg. Ik dacht dat B&A nummer 8 waren. Dus het derde stukje want het begint bij 10 ;)

Volgens mij waren ze wel wat hoger hoor. NR 8 is niet goed genoeg voor *bas* en *adriaan*!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij waren ze wel wat hoger hoor. NR 8 is niet goed genoeg voor *bas* en *adriaan*!

Klopt. Heb even gekeken. Het is nr 4, dus het zesde filmpje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke. De kwaliteit is zeker goed en ik zou het wat beter kunnen maar ik zie geen kans vanavond te computeren. Sorry. Maar de kwaliteit van Cold45 vind ik zeker goed genoeg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oke. De kwaliteit is zeker goed en ik zou het wat beter kunnen maar ik zie geen kans vanavond te computeren. Sorry. Maar de kwaliteit van Cold45 vind ik zeker goed genoeg.

kwaliteit kan bij mij ook nog wel wat beter, heeft ermee te maken hoe erg ik het bestand inkrimp :P Maar dit is imo het minimale. Ik moet ook rekening houden met mn dataverkeer..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Komt er bij jou zogezegd nooit iets 'lulligs' uit? Ik weet niet hoor...

Nee, ik weet altijd precies was ik zeg >:)

Sorry, ik zit gewoon niet lekker in mijn vel, niks van aantrekken, ik hou vanzelf weer op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://coldware.nl/de10reclame.wmv :)

ik moest ff geduld hebben met dat omzetten... k dacht eerst ff dat ie was vast gelopen... Maar hij doet het dus. Ik neem aan dat de kwaliteit van dit filmpje wel voldoende is? Btw voor de andere mensen: neem het wel zelf op, ik garandeer niets ;)

Ik kan voor betere kwaliteit zorgen. Want ik heb er de apperatuur voor. Maar goed, als ik je op MSN spreek na de uitzending en het extra comprimeren, dan kan ik wel wat oversturen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan voor betere kwaliteit zorgen. Want ik heb er de apperatuur voor. Maar goed, als ik je op MSN spreek na de uitzending en het extra comprimeren, dan kan ik wel wat oversturen.

Jij regelt nog steeds de opname op dvd voor mij he ;)

Krijg je weer een nieuwe terug + verzendkosten ;)

Dan nog even de laatste dingetjes rippen en ik kan aan de grote DVD beginnen *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan voor betere kwaliteit zorgen. Want ik heb er de apperatuur voor. Maar goed, als ik je op MSN spreek na de uitzending en het extra comprimeren, dan kan ik wel wat oversturen.

zoals ik al zei, neem het sowieso op! :) We kijken wel ff wie de beste kwaliteit met het kleinste bestand kan maken ;):)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mensen ik ga het opnemen via mijn computer,

en ik zet het dan wel ff online op dit forum :P

ow jij ook al?

naja boeiend, hij staat zelfs al ergens op het forum, is precies dezelfde als de vorige keer, die ik laatst ook heb gezien via dit forum...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo, net geweest.

Super leuk stukje! Leuk materiaal. Het was al wel wat ouder, nog voor de ziekte van Aad en de opgeblazen mediatoestand. Maar toch, erg leuk. Bas en Aad deden nog even stemmetjes...heerlijk om weer te horen :D

Conclusie: Leuk materiaal, hopelijk hebben veel Nederlanders gekeken naar dit stukje, dan kunnen ze weer een beetje normaler gaan denken over Bas en Aad.

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://www.heidbuurt.nl/bassie/de10.wmv

^

daar stond ie dus al... ajbouwhuis gaat hem ook nog plaatsen en ik ben bang dat mijne van niet zulke goede kwaliteit is.. en k heb de hele uitzending opgenomen, dus moet gaan knippen, dus ff zeggen als ie online moet, lijkt mij overbodig en k heb geen zin om onnodig werk te doen, maar daarover kan je van mening verschillen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zo, net geweest.

Super leuk stukje! Leuk materiaal. Het was al wel wat ouder, nog voor de ziekte van Aad en de opgeblazen mediatoestand. Maar toch, erg leuk. Bas en Aad deden nog even stemmetjes...heerlijk om weer te horen :D

Conclusie: Leuk materiaal, hopelijk hebben veel Nederlanders gekeken naar dit stukje, dan kunnen ze weer een beetje normaler gaan denken over Bas en Aad.

Bassie praat zo veel |:( Ik wil Adriaan horen! Als ie dat maar niet flikt in het museum ;) Dan sta ik niet voor mezelf in >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://www.heidbuurt.nl/bassie/de10.wmv

^

daar stond ie dus al... ajbouwhuis gaat hem ook nog plaatsen en ik ben bang dat mijne van niet zulke goede kwaliteit is.. en k heb de hele uitzending opgenomen, dus moet gaan knippen, dus ff zeggen als ie online moet, lijkt mij overbodig en k heb geen zin om onnodig werk te doen, maar daarover kan je van mening verschillen ;)

Laten we proberen de beste kwaliteit te krijgen, met de minste ruimte. Dan zit er toch een uitdaging aan om de beste versie online te zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bassie praat zo veel |:( Ik wil Adriaan horen! Als ie dat maar niet flikt in het museum ;) Dan sta ik niet voor mezelf in >:)

Nou, je kunt er vanuit gaan dat hij wel weer veel aandacht op zich zal trekken. Dat is ook de reden dat Bas en Aad tegenwoordig geen interviews samen meer geven, het gaat niet meer goed en Bas probeert telkens alle aandacht op zichzelf te richten. Dat dat in het museum zal gaan gebeuren...Je weet natuurlijk niet hoe het nu zal gaan na alle toestanden, maar dat het gedeelte aandachtstrekken van Bas zal natuurlijk niet zo over gaan denk ik. Afijn, we zullen het merken. Al met al was dit toch wel een leuk stukje naar mijn mening :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, je kunt er vanuit gaan dat hij wel weer veel aandacht op zich zal trekken. Dat is ook de reden dat Bas en Aad tegenwoordig geen interviews samen meer geven, het gaat niet meer goed en Bas probeert telkens alle aandacht op zichzelf te richten. Dat dat in het museum zal gaan gebeuren...Je weet natuurlijk niet hoe het nu zal gaan na alle toestanden, maar dat het gedeelte aandachtstrekken van Bas zal natuurlijk niet zo over gaan denk ik. Afijn, we zullen het merken. Al met al was dit toch wel een leuk stukje naar mijn mening :)

mooi toch? Iedereen naar bas: Aad voor ons :P:D naja "ons"... Wonderer zal er wel voor zorgen dat dat "ons" erg ingeperkt wordt ;). Het is dat ik niet zo snel een oordeel wil vellen, maar ik heb er wel eentje klaarliggen, maar die ga k hier niet verkondigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie praat zo veel |:( Ik wil Adriaan horen! Als ie dat maar niet flikt in het museum ;) Dan sta ik niet voor mezelf in >:)

Dat schept alleen maar mogelijkheden. Bas staat de aanwezigen en de pers te woord en Aad vermaakt zich ondertussen uitstekend met de leden van het forum, ergens in een hoekje (althans, als de anderen ook de gelegenheid krijgen van Wonderer om ook ff met Aad te babbelen ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat schept alleen maar mogelijkheden. Bas staat de aanwezigen en de pers te woord en Aad vermaakt zich ondertussen uitstekend met de leden van het forum, ergens in een hoekje (althans, als de anderen ook de gelegenheid krijgen van Wonderer om ook ff met Aad te babbelen ;))

wat jij daar zegt komt me ergens vaag bekend voor...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...