Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad - deel 3


Aanbevolen berichten

[..]

Mijne ook niet.

En ook mijn videoband deel 2 van de dubbelbox heeft geen voorlied. Ik heb de Arcade versie, ik weet niet of het bij de Bridge versie anders is. Heeft iemand de Bridge dubbelbox?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

En ook mijn videoband deel 2 van de dubbelbox heeft geen voorlied. Ik heb de Arcade versie, ik weet niet of het bij de Bridge versie anders is. Heeft iemand de Bridge dubbelbox?

Ja, die heb ik en die is precies het zelfde dan die van Arcade. Alleen het logo van Bridge is anders. Dit zijn alle versie's van de Verzonken Stad:

2 losse videobanden

CNR 1992

Muziek: Klaris

Video dubbelbox

Arcade 1999

Muziek: Klaris / Smorenburg

Video dubbelbox

Bridge Entertemend 2001

Muziek: Klaris / Smorenburg

Enkelvideo

Bridge Entertemend 2002

Muziek: Klaris / Smorenburg

DVD

Bridge Entertemend 2003

Muziek: Smorenburg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit lijkt mij ook. Lijkt me een beetje overbodig om als Bridge zelf net als Arcade ook al een dubbelbox met zowel Klaris als Smorenburg muziek heeft uitgebracht dat ze deze zelfde versie dan ook nog eens apart op 1 band gaan uitbrengen. Die van Bridge op 1 video uit 2002 lijkt me dan ook de zelfde versie als op de DVD uit 2003.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had Heidbuurt een keer gevraagt om een foto van videobanden.

Ik mailde terug om te vragen welke versie er op die Enkelvideoband stond en ik kreeg dit als antwoord:

Die videoband heb ik alleens via internet gekocht, het is de dezelfde versie als op de dubbelbox maar dan op 1 videoband :)
Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed nieuws! Daarnet was Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad voor 1 aflevering op Nickelodeon in België! Het gebeurt niet vaak dat MTV vergeet over te schakelen om 18u00 in het weekend, maar vandaag dus wel en zodoende was hier daarnet 'Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad', aflevering 2 op Nickelodeon te zien. Het is vroeger al gebeurt en hopelijk gebeurt het in de toekomst ook nog dat Bassie & Adriaan hier te zien zijn, al dan niet op Ketnet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...