Ga naar inhoud

Ideetje voor forummeet


Aanbevolen berichten

Bij een eerste bena-loka-tour vanuit dit forum kun je niet om de lokaties in Vlaardingen heen, lijkt me. Vlaardingen, Teylingen en Naarden vind ik zelf de leukste route.

In Vlaardingen en Teylingen heb ik alles al gezien en dat is echt de moeite waard, zoals Adriaantje ook al aan gaf. Tenzij je de precieze steigers weet te vinden bij Kudelstaart, wordt dat een teleurstelling ben ik bang.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Voor e eerste tour maakt mij de preciese locatie niet zo heel veel uit, als het maar af te reizen is qua tijd (dan overtreed ik graag de snelheid, maar betaal liever geen boetes)

En als het maar niet teveel entree kost...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor e eerste tour maakt mij de preciese locatie niet zo heel veel uit, als het maar af te reizen is qua tijd (dan overtreed ik graag de snelheid, maar betaal liever geen boetes)

En als het maar niet teveel entree kost...

Van de genoemde lokaties heffen Avifauna, Madurodam en Teylingen entree. Avifauna en Madurodam hebben bij een aantal (inclusief mijzelf) niet de voorkeur. De entree van Teylingen is iets van 6 euro staat me bij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Van de genoemde lokaties heffen Avifauna, Madurodam en Teylingen entree. Avifauna en Madurodam hebben bij een aantal (inclusief mijzelf) niet de voorkeur. De entree van Teylingen is iets van 6 euro staat me bij.

Zes O} . Ik was vandaag naar Teylingen geweest en het was maar 2 euro!! :) . Trouwens, de ruine is echt de moeite waard om naar toe te gaan. Het was heel mooi.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zes O} . Ik was vandaag naar Teylingen geweest en het was maar 2 euro!! :) . Trouwens, de ruine is echt de moeite waard om naar toe te gaan. Het was heel mooi.

Nu je het zegt: we waren met z'n 3-en!

:D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan gaan we daar sowieso heen :P

Maar inderdaad, Avifauna en Madurodam is niet leuk. De entree die er is is voor de meeste mensen een drempel dus laten we dat gewoon niet doen.

Ik denk als we aangeven dat we komen bij Teylingen dat we nog wel een groepskorting kunnen regelen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Groepskorting? vind 2 euro p.p al goedkoop *O*

Inderdaad. En als Adriaantje iets moet regelen... dan kunnen we net zo goed op die 2 euro rekenen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inderdaad. En als Adriaantje iets moet regelen... dan kunnen we net zo goed op die 2 euro rekenen.

Als ik iets regel gebeurt dat goed. Ik post altijd dingen die ik kan regelen. Als er vervolgens pas een paar dagen van te voren gereageerd word kan ik me nergens meer op beroepen. Ik heb netjes gepost wat ik kon regelen RUIM van te voren :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Sjee wat is dit topic ondergestoft zeg, ucheuche *meld zich weer op forum na een stief weekje afwezigheid*

KICK

18 september: wél Teylingen en wat nog meer? Vesting Naarden? Iets anders?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sjee wat is dit topic ondergestoft zeg, ucheuche *meld zich weer op forum na een stief weekje afwezigheid*

KICK

18 september: wél Teylingen en wat nog meer? Vesting Naarden? Iets anders?

vlaardingen, schoonhoven

Link naar bericht
Delen op andere sites

ZOu ik misschien een leiding gevende functie kunnen krijgen bij deze tour? Ik weet alle locaties makkelijk te vinden en ben op de meeste locaties meer dan 2x geweest (soms wel meer dan 3 of 4 keer :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites

hehe wordt nog leuk wie de leiding gaat krijgen =D

maaruh ik heb geen zin om het topic door te spitten, ja ik ben lui... net 8 uur school gehad }:| maar wat is de datum?:)

k denk niet dat ik mee ga, spijt me zeer, maar die locaties boeien me niet bepaald...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een korte samenvatting:

We willen op 18 september een forummeet organiseren. We willen op die dag een aantal bekenden B&A lokaties aan doen. Hieronder vind je de tot nu verzonnen planning.

Visserijmuseum - Stadhuis Vlaardingen - Sanitaire stop, koffie? - Boevenhuis Sleutel - Lickebaertbos - Teylingen - Eetcafé De Baron.

Ik zat zelf te denken om af te spreken op Rotterdam Centraal Station en vanaf daar verder te gaan. Andere plannen zijn welkom

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een korte samenvatting:

We willen op 18 september een forummeet organiseren. We willen op die dag een aantal bekenden B&A lokaties aan doen. Hieronder vind je de tot nu verzonnen planning.

Visserijmuseum - Stadhuis Vlaardingen - Sanitaire stop, koffie? - Boevenhuis Sleutel - Lickebaertbos - Teylingen - Eetcafé De Baron.

Ik zat zelf te denken om af te spreken op Rotterdam Centraal Station en vanaf daar verder te gaan. Andere plannen zijn welkom

wat wil je daar zien dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz en wie gaan er allemaal mee?:)

t is dus op n zaterdag en helemaal naar rdam... k denk dat ik afwezig ben dit keer... al kan k dan niet meer gaan voor "het aanwezig zijn op alle meetings"...

Link naar bericht
Delen op andere sites
hmmz en wie gaan er allemaal mee?:)

t is dus op n zaterdag en helemaal naar rdam... k denk dat ik afwezig ben dit keer... al kan k dan niet meer gaan voor "het aanwezig zijn op alle meetings"...

Ik ga in ieder geval mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mss dat ik kom, maar dat hangt van heel wat dingen af. Vergeet nl niet dat ik vanuit Groningen moet komen, maar als er bijv. een laatste plek is waar jullie aankomen, dan wil ik daar wel verschijnen, wanneer ik niet hoef te werken, maar dat laatste hoop ik komende donderdag te horen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
hmmz en wie gaan er allemaal mee?:)

t is dus op n zaterdag en helemaal naar rdam... k denk dat ik afwezig ben dit keer... al kan k dan niet meer gaan voor "het aanwezig zijn op alle meetings"...

Mss dat ik kom, maar dat hangt van heel wat dingen af. Vergeet nl niet dat ik vanuit Groningen moet komen, maar als er bijv. een laatste plek is waar jullie aankomen, dan wil ik daar wel verschijnen, wanneer ik niet hoef te werken, maar dat laatste hoop ik komende donderdag te horen.

Ik heb Randy Roes ook niet horen zeuren toen hij vanuit Gent vertrok om er bij te zijn op 1 juli. Dan heb je wat voor je hobby over ;) .

Tot nu toe heb ik staan:

- Dr.Ommels

- MissMouse (auto, Zuidwolde (3 plekken vrij (incl. Lennert)))

- Adriaantje (auto, Spijkenisse (2 plekken vrij))

- Wer-Al_Zwowe

- Wonderer

- rpc123nl (auto, Krimpen (5 plekken vrij))

- Lennert (rijd met Adriaantje mee)

Als je op de 18e kunt en mee wil, geef dat dan aan in dit topic of stuur een mailtje naar adriaantje@bassieenadriaan.nl . Vermeld ook of je met zekerheid over een auto kunt beschikken, of bij wie je in de buurt woont zodat er rekening mee gehouden kan worden wie met wie mee rijd

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, ik ben bang dat we door het posten van onze favo lokaties niet makkelijk tot 1 route gaan komen.

Ik heb een poosje geleden in dit topic een lijst met ca. 15 lokaties opgesteld met het doel daaruit met z'n allen uit te kiezen. Een gewone poll werkt hier niet omdat je dan maar 1 item kan kiezen. Handiger is het dat iedereen een favo top-10, top-5 oid aangeeft, en dat we daar een democratisch lijstje uit samenstellen.

Wonderer (of andere mod), heb jij een idee voor een handige stempagina?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmm, ik ben bang dat we door het posten van onze favo lokaties niet makkelijk tot 1 route gaan komen.

Ik heb een poosje geleden in dit topic een lijst met ca. 15 lokaties opgesteld met het doel daaruit met z'n allen uit te kiezen. Een gewone poll werkt hier niet omdat je dan maar 1 item kan kiezen. Handiger is het dat iedereen een favo top-10, top-5 oid aangeeft, en dat we daar een democratisch lijstje uit samenstellen.

Wonderer (of andere mod), heb jij een idee voor een handige stempagina?

We hadden de volgende route in gedachten:

Visserijmuseum - Stadhuis Vlaardingen - Sanitaire stop, koffie? - Boevenhuis Sleutel - Lickebaertbos - Teylingen - Eetcafé De Baron.

Dat is goed te doen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

We hadden de volgende route in gedachten:

Visserijmuseum - Stadhuis Vlaardingen - Sanitaire stop, koffie? - Boevenhuis Sleutel - Lickebaertbos - Teylingen - Eetcafé De Baron.

Dat is goed te doen

Mja, dat het goed te doen is ben ik met je eens, maar waar komt deze route vandaan? Wie is "we"? Ik zou zeggen dat de forummeet geslaagd is, wanneer er zoveel mogelijk forumleden meegaan en die kans is het grootst wanneer men inspraak heeft.

Ik mis bv de villa van de Baron en de Stadsgehoorzaal, om alleen maar even in Vlaardingen te blijven. Niet dat ik daar nou per sé naar toe moet (ik kom er bijna wekelijks), maar anderen mss wel...

Begrijp me goed: ik wil initiatieven niet afzeiken ^O^ , maar zie graag meer inspraak en openheid.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als we toch in Vlaardingen zijn, kun je net zo goed die kleine dingetjes ook meepikken. Schoonhoven zou ik persoonlijk ook geniaal vinden, maar dat kan ik eventueel ook wel in mijn eentje doen. Ik vind van die kleine plekjes, zoals de winkel waar ze batterijen voor Robin kopen, de poort waar ze onderdoor rijden, het pontje... dat is ook leuk.

Maar goed. Die grote locaties zijn natuurlijk wel het meest herkenbaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mja, dat het goed te doen is ben ik met je eens, maar waar komt deze route vandaan? Wie is "we"? Ik zou zeggen dat de forummeet geslaagd is, wanneer er zoveel mogelijk forumleden meegaan en die kans is het grootst wanneer men inspraak heeft.

Ik mis bv de villa van de Baron en de Stadsgehoorzaal, om alleen maar even in Vlaardingen te blijven. Niet dat ik daar nou per sé naar toe moet (ik kom er bijna wekelijks), maar anderen mss wel...

Begrijp me goed: ik wil initiatieven niet afzeiken ^O^ , maar zie graag meer inspraak en openheid.

"We" zijn: ik (Adriaantje), Dr.Ommels en jijzelf. Als je op de eerste pagina van dit topic leest kom je daar zelf met deze route, ik heb hem alleen een beetje aangepast

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

"We" zijn: ik (Adriaantje), Dr.Ommels en jijzelf. Als je op de eerste pagina van dit topic leest kom je daar zelf met deze route, ik heb hem alleen een beetje aangepast

Het kwam me al bekend voor... ;)

Maar nu zere neus: is het mogelijk dat iemand een lokatie-stem-pagina of zo opzet? Of gaan we voor de route van ons 3-en?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het kwam me al bekend voor... ;)

Maar nu zere neus: is het mogelijk dat iemand een lokatie-stem-pagina of zo opzet? Of gaan we voor de route van ons 3-en?

Mensen die meegaan kunnen hier toch gewoon zeggen wat ze willen... dan kunnen we later inventariseren. Maar als ze hun mond houden, jammer dan, moeten ze ook niet zeiken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mensen die meegaan kunnen hier toch gewoon zeggen wat ze willen... dan kunnen we later inventariseren. Maar als ze hun mond houden, jammer dan, moeten ze ook niet zeiken.

Ben ik het wel mee eens. Ik gaf al aan, als er mensen zijn met ideeen/vragen/sugesties of zich op willen geven om mee te gaan, mail dan naar adriaantje@bassieenadriaan.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als Teylingen er maar bij is :)

Verder vind ik t allang goed, ben niet zo erg moeilijk in die dingen, als t maar gezellig wordt en we een en ander te zien krijgen :)

Als ik zo zie zijn er in elk geval genoeg auto's om niet nog wat te hoeven huren..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kreeg ineens een idee, kunnen we niet een verjaardags kaart door de bus gooien bij *bas*. vrijdag is hij jarig en zaterdag zijn wij daar.

Goed idee! Kunnen we tijdens de tour allemaal iets leuks schrijven.

Aan de andere kant, hij wil niks meer met het forum te maken hebben... mja. Dilemma's, dilemma's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goed idee! Kunnen we tijdens de tour allemaal iets leuks schrijven.

Aan de andere kant, hij wil niks meer met het forum te maken hebben... mja. Dilemma's, dilemma's.

Dan doen we het niet namens het forum :P ,

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goed idee! Kunnen we tijdens de tour allemaal iets leuks schrijven.

Aan de andere kant, hij wil niks meer met het forum te maken hebben... mja. Dilemma's, dilemma's.

Oei, heb ik iets gemist?

BTW: wie verzamelen er allemaal waar en hoelaat? ;)

Nog maar 5 dagen..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oei, heb ik iets gemist?

BTW: wie verzamelen er allemaal waar en hoelaat? ;)

Nog maar 5 dagen..

Je moet wel je mail lezen (of Robert moet het CC'en ;))

Rotterdam CS (meteen de eerste locatie ;)) heb ik begrepen, in ieder geval voor onze wagen. Wat de rest doet, weet ik ook niet. Van MissMouse heb ik sowieso al tijden niks gehoord, ik hoop dat die nog meegaat, anders missen we een wagen.

Verder maar even kijken...

Link naar bericht
Delen op andere sites

* Starttijd is een voorbeeld, het gaat even om de duur)

* Sommige lokaties kunnen we ook alleen langsrijden (bv huis Bas), ligt aan de belangstelling. Kunnen we in de auto altijd nog over beslissen.

1. 11:00 Verzamelen bij NS Station Rotterdam CS

2. Vlaardingen:

1. 11:30 Villa Baron (incl. parkje waarvan gezegd wordt dat B&A daar een enkele caravanscene hebben geschoten).

2. 11:45 Stadsgehoorzaal

3. 11:50 Pakhuis boeven Schatkaart

4. 11:55 Huis Bas

5. 12:05 Visserijmuseum

6. 12:15 Stadhuis

7. 12:35 Boevenhuis Sleutel

3. 12:45 - 13:15 Plasje + hapje in Vlaardingen

4. 13:30 Lickebaertbos via Slamuis/Maassluis de A20 op

5. 14:00 (suggestie) brug uit De Kroon (waar B&A op het schip springen) R'dam Spaanse Polder/Overschie, de exacte brug heb ik nog niet eerder gezocht, maar dat kan niet moeilijk zijn - ik weet welk kanaal.

We kunnen op weg naar Teylingen ook even langs Adrina Produkties rijden - het hoofdkwartier van Aad en Martijn - dat ligt op onze route naar Teylingen en kost niet meer dan 10 min.

6. 15:00 - 17:00 Teylingen

7. 18:00 Eetcafé De Baron

Link naar bericht
Delen op andere sites
* Starttijd is een voorbeeld, het gaat even om de duur)

* Sommige lokaties kunnen we ook alleen langsrijden (bv huis Bas), ligt aan de belangstelling. Kunnen we in de auto altijd nog over beslissen.

1. 11:00 Verzamelen bij NS Station Rotterdam CS

2. Vlaardingen:

1. 11:30 Villa Baron (incl. parkje waarvan gezegd wordt dat B&A daar een enkele caravanscene hebben geschoten).

2. 11:45 Stadsgehoorzaal

3. 11:50 Pakhuis boeven Schatkaart

4. 11:55 Huis Bas

5. 12:05 Visserijmuseum

6. 12:15 Stadhuis

7. 12:35 Boevenhuis Sleutel

3. 12:45 - 13:15 Plasje + hapje in Vlaardingen

4. 13:30 Lickebaertbos via Slamuis/Maassluis de A20 op

5. 14:00 (suggestie) brug uit De Kroon (waar B&A op het schip springen) R'dam Spaanse Polder/Overschie, de exacte brug heb ik nog niet eerder gezocht, maar dat kan niet moeilijk zijn - ik weet welk kanaal.

We kunnen op weg naar Teylingen ook even langs Adrina Produkties rijden - het hoofdkwartier van Aad en Martijn - dat ligt op onze route naar Teylingen en kost niet meer dan 10 min.

6. 15:00 - 17:00 Teylingen

7. 18:00 Eetcafé De Baron

politiebureau is ook leuk, en terwijl we ergens naar toe lopen kunnen we ook langs andere kleine locaties lopen.

En op weg naar teylingen komen we misschien ook langs de dierentuin uit de shorty's(rijksstraatweg(die uitkomt op de A44)) en het ministerie van buitenlandsezaken (langs A12(utrechtse baan)).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goed idee! Kunnen we tijdens de tour allemaal iets leuks schrijven.

Aan de andere kant, hij wil niks meer met het forum te maken hebben... mja. Dilemma's, dilemma's.

Heb ik iets gemist?? Wie kan me het ff uitleggen? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heb ik iets gemist?? Wie kan me het ff uitleggen? :)

Wat snap je niet dan?

Bassie wil niks met het forum te mken hebben (te veel over o.a. zijn privé leven) en ik had het idee om een verjaardagskaart door de bus te doen, tijdens de tour

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil niet brutaal wezen, maar ik en een vriend van me zouden ook wel mee willen... Als dit mogelijk zou zijn, komt Centraal Station Rotterdam als afspreekpunt het beste uit! (heb je gelijk al een plaats uit de Sleutel)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil niet brutaal wezen, maar ik en een vriend van me zouden ook wel mee willen... Als dit mogelijk zou zijn, komt Centraal Station Rotterdam als afspreekpunt het beste uit! (heb je gelijk al een plaats uit de Sleutel)

We zitten op dit moment een beetje met vervoer... MissMouse reageert niet en Adriaantje heeft door omstandigheden waarschijnlijk niet de beschikking over een wagen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

We zitten op dit moment een beetje met vervoer... MissMouse reageert niet en Adriaantje heeft door omstandigheden waarschijnlijk niet de beschikking over een wagen...

0ké, het zou niet z0wn ramp zijn als ik niet mee zou kunnen maar ik sta dan aan het begin van de rij voor de volgende meet! Lijkt me hardstikke gezellig om eindelijk eens met "lotgenoiten" over B&A te kunnen praten!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

0ké, het zou niet z0wn ramp zijn als ik niet mee zou kunnen maar ik sta dan aan het begin van de rij voor de volgende meet! Lijkt me hardstikke gezellig om eindelijk eens met "lotgenoiten" over B&A te kunnen praten!

Als jij iemand met een auto of busje kan regelen, kun jij ook mee ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...