Ga naar inhoud

Ideetje voor forummeet


Aanbevolen berichten

[..]

Als jij iemand met een auto of busje kan regelen, kun jij ook mee ;)

Ja, maar dat kan nog wel eens vrij lastig worden... O} Volgend jaar iig wel... Dan is een vriend van mij 18 en hij is geen fan maar kijkt "stiekem" nog wel nog B&A! Maar hij is pas in Juli jarig, dus dat duurt nog wel ff voordat ie zn rijbewijs eenmaal heeft! Maar dan kunnen we iig een meet houden... Maar laten we niet te ver op de zaken vooruit lopen. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

We zitten op dit moment een beetje met vervoer... MissMouse reageert niet en Adriaantje heeft door omstandigheden waarschijnlijk niet de beschikking over een wagen...

Mischien kan mijn vader rijden, hij kan door afgelasting van iest nu wel op 18 september. K moet het alleen nog ff ckr weten of het nodig is en k moet nog vragen of hij het wil.

Link naar bericht
Delen op andere sites
* Starttijd is een voorbeeld, het gaat even om de duur)

* Sommige lokaties kunnen we ook alleen langsrijden (bv huis Bas), ligt aan de belangstelling. Kunnen we in de auto altijd nog over beslissen.

1. 11:00 Verzamelen bij NS Station Rotterdam CS

2. Vlaardingen:

1. 11:30 Villa Baron (incl. parkje waarvan gezegd wordt dat B&A daar een enkele caravanscene hebben geschoten).

2. 11:45 Stadsgehoorzaal

3. 11:50 Pakhuis boeven Schatkaart

4. 11:55 Huis Bas

5. 12:05 Visserijmuseum

6. 12:15 Stadhuis

7. 12:35 Boevenhuis Sleutel

3. 12:45 - 13:15 Plasje + hapje in Vlaardingen

4. 13:30 Lickebaertbos via Slamuis/Maassluis de A20 op

5. 14:00 (suggestie) brug uit De Kroon (waar B&A op het schip springen) R'dam Spaanse Polder/Overschie, de exacte brug heb ik nog niet eerder gezocht, maar dat kan niet moeilijk zijn - ik weet welk kanaal.

We kunnen op weg naar Teylingen ook even langs Adrina Produkties rijden - het hoofdkwartier van Aad en Martijn - dat ligt op onze route naar Teylingen en kost niet meer dan 10 min.

6. 15:00 - 17:00 Teylingen

7. 18:00 Eetcafé De Baron

dat is buiten het bos dat ene parkje de baron en stadsgehoorzaal precies wat ik ook heb gedaan met mijn tour een hele goede keuze

de prijs van teylingen is 2 euro misschien handig om te weten

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wagenindeling so far:

RCP123nl:

Dr. Ommels

Angela

Wonderer

Pa van Lennert:

Lennert

Wer-Al_Zwowe

Doeska

MissMouse?

Ging er verder nog iemand mee? Cold, regel effe vrij... ;)

Helaas kan ik er niet bij zijn.... |:( Maar er w0rdt t0g heus nog wel eens zo'n "meet" gehouden in de toekomst? DAn ben ik er ongetwijfeld bij!

Link naar bericht
Delen op andere sites
* Starttijd is een voorbeeld, het gaat even om de duur)

* Sommige lokaties kunnen we ook alleen langsrijden (bv huis Bas), ligt aan de belangstelling. Kunnen we in de auto altijd nog over beslissen.

1. 11:00 Verzamelen bij NS Station Rotterdam CS

2. Vlaardingen:

1. 11:30 Villa Baron (incl. parkje waarvan gezegd wordt dat B&A daar een enkele caravanscene hebben geschoten).

2. 11:45 Stadsgehoorzaal

3. 11:50 Pakhuis boeven Schatkaart

4. 11:55 Huis Bas

5. 12:05 Visserijmuseum

6. 12:15 Stadhuis

7. 12:35 Boevenhuis Sleutel

3. 12:45 - 13:15 Plasje + hapje in Vlaardingen

4. 13:30 Lickebaertbos via Slamuis/Maassluis de A20 op

5. 14:00 (suggestie) brug uit De Kroon (waar B&A op het schip springen) R'dam Spaanse Polder/Overschie, de exacte brug heb ik nog niet eerder gezocht, maar dat kan niet moeilijk zijn - ik weet welk kanaal.

We kunnen op weg naar Teylingen ook even langs Adrina Produkties rijden - het hoofdkwartier van Aad en Martijn - dat ligt op onze route naar Teylingen en kost niet meer dan 10 min.

6. 15:00 - 17:00 Teylingen

7. 18:00 Eetcafé De Baron

Ik vind de locaties allemaal prima, en de tijd ook. En het belooft ook nog aardig weer te worden... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaantje, ik zie dat je jammer genoeg niet meegaat. Weet jij waar het boevenhuis van de sleutel is? Ik nl. niet en volgens mij had jij deze geopperd.

ik weet alles wel te vinden in vlaardingen ;) , dus das geen probleem.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaantje, ik zie dat je jammer genoeg niet meegaat. Weet jij waar het boevenhuis van de sleutel is? Ik nl. niet en volgens mij had jij deze geopperd.

Lennert wel. Lennert weet alles volgens mij ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een vraagje aan "onze auto" (wonderer, angela en dr.ommels): ik wil zaterdag mijn foto- en videocamera meenemen, maar zie het niet zitten om twee van die dingen te moeten bedienen.

Wie van jullie 3-en wil de video doen? Het is overigens een handzaam digitaal dingetje (Sony HC-14). Dan doe ik de 300d (foto). Anders moet ik 1 vd 2 thuislaten. Moeilijk, moeilijk....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk dat Lennert MEER weet dan Adriaantje. ;)

Hij nodigde mij laatst ook uit voor een tripje naar Vlaardingen, ik heb ongeveer de hele stad gezien. :P

Zou je denken :P Ik heb 17 jaar in Vlaardingen gewoont :P

@ rpc123nl: Ik ga inderdaad niet mee. Je hoort van Maike wel waarom. Ik post dit liever niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even een vraagje aan "onze auto" (wonderer, angela en dr.ommels): ik wil zaterdag mijn foto- en videocamera meenemen, maar zie het niet zitten om twee van die dingen te moeten bedienen.

Wie van jullie 3-en wil de video doen? Het is overigens een handzaam digitaal dingetje (Sony HC-14). Dan doe ik de 300d (foto). Anders moet ik 1 vd 2 thuislaten. Moeilijk, moeilijk....

Dat is toevallig. Ik wou ook al gaan filmen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even een vraagje aan "onze auto" (wonderer, angela en dr.ommels): ik wil zaterdag mijn foto- en videocamera meenemen, maar zie het niet zitten om twee van die dingen te moeten bedienen.

Wie van jullie 3-en wil de video doen? Het is overigens een handzaam digitaal dingetje (Sony HC-14). Dan doe ik de 300d (foto). Anders moet ik 1 vd 2 thuislaten. Moeilijk, moeilijk....

Als je mij eea uitlegt wil ik wel eea filmen, al ben ik niet van plan om de hele dag met een camera in mn hand te staan ;)

Nog 2 nachtjes woelen en dannn :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even een vraagje aan "onze auto" (wonderer, angela en dr.ommels): ik wil zaterdag mijn foto- en videocamera meenemen, maar zie het niet zitten om twee van die dingen te moeten bedienen.

Wie van jullie 3-en wil de video doen? Het is overigens een handzaam digitaal dingetje (Sony HC-14). Dan doe ik de 300d (foto). Anders moet ik 1 vd 2 thuislaten. Moeilijk, moeilijk....

Ik heb net een HC-18 besteld (voor dat interview met Dick) en zou graag wat ervaring opdoen. Heb dus niks. Misschien kunnen Dr.Ommels en ik afwisselen? Ik neem sowieso mijn fototoestel mee...

Oh, die 8 MegaPixel van jou vooral NIET thuislaten! Whoo... *kwijl*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb net een HC-18 besteld (voor dat interview met Dick) en zou graag wat ervaring opdoen. Heb dus niks. Misschien kunnen Dr.Ommels en ik afwisselen? Ik neem sowieso mijn fototoestel mee...

Oh, die 8 MegaPixel van jou vooral NIET thuislaten! Whoo... *kwijl*

Prima, in orde :)

Voor auto rcp, Angela, Wonderer et moi: Verzamelden wij trouwens al op Alexander of kwamen wij ook pas op CS samen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Prima, in orde :)

Voor auto rcp, Angela, Wonderer et moi: Verzamelden wij trouwens al op Alexander of kwamen wij ook pas op CS samen?

Angela en ik reizen samen, en komen sowieso langs Alexander, dus... zeg het maar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Angela en ik reizen samen, en komen sowieso langs Alexander, dus... zeg het maar.

Ik kom van de andere kant, dus CS is ietsje sneller voor mij, maar hangt ook van Robert af, als hij de auto daar liever al vol heeft kom ik net zo graag naar Alexander :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net contact gehad met Robert: voor IEDEREEN (dus ook voor de dames ;) ) verzamelen aan de ACHTERZIJDE van het Rotterdam Centraal! Dus niet aan de kant van de trams, maar bij de uitgang aan de achterzijde om 11u00!

En nog een verzoek of men snapshots, printjes etc kan meenemen van de locatie ivm herkenning (natuurlijk alleen indien mogelijk ;) )

Tot morgen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Net contact gehad met Robert: voor IEDEREEN (dus ook voor de dames ;) ) verzamelen aan de ACHTERZIJDE van het Rotterdam Centraal! Dus niet aan de kant van de trams, maar bij de uitgang aan de achterzijde om 11u00!

En nog een verzoek of men snapshots, printjes etc kan meenemen van de locatie ivm herkenning (natuurlijk alleen indien mogelijk ;) )

Tot morgen!

Haha niet nodig, k ken ze allemaal, ;):P

ik heb er veel zin in en ik zie jullie morgen in Rotterdam

edit: Ik neem cd's mee

18 liedjes (bassie en adriaan)

Olé

Feest met...

De leukste liedjes deel 1

De leukste liedjes deel 2

radiostation deel 1

radiostation deel 2

16 zotte liedjes

geheime agenten

de verdwenen schat

Link naar bericht
Delen op andere sites

voor sommigen van jullie helaas, voor anderen gelukkig, voor weer anderen zal het geen reet roesten, ik ga niet mee morgen ;) (als dat nog niet duidelijk was). Ik heb het morgen namelijk redelijk druk, hele weekend eigenlijk en er zijn nog wat meer redenen, maar doet er verder niet toe. Ik hoop iig wel dat jullie veel plezier hebben en veel foto's gaan maken! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Godver, heb ik weer :( Kijk al weken uit naar vandaag, ben ik verdomme ziek :'(

'k Hoop dat iedereen een beetje lol heeft zonder mij, 'k voel me echt kut :'(

dat is niet leuk... naja beterschap en de rest: have fun!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Godver, heb ik weer :( Kijk al weken uit naar vandaag, ben ik verdomme ziek :'(

'k Hoop dat iedereen een beetje lol heeft zonder mij, 'k voel me echt kut :'(

Ik ben er dan zelf wel niet bij, maar dit vind ik toch wel erg jammer voor je :'(

Ik hoop maar dat het snel weer wat beter met je gaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Teruggg!!!!

Geniaaaaale dag gehad :D Echt niet normaal, zo geniaal!

Verslag komt van mijn kant morgen, Wer AL-Zwowe schrijft ook nog wat en er zijn ook veel (leuke) foto's!!

Zeg maar zeer geniaal.

Wie had ooit kunnen denken dat we vanuit de kamer van het boevenhuis uit de schatkaart, konden kijken naar een stukje van de schatkaart met de boeven in die kamer.

Morgen komt er een uitgebreid verslag van deze prachtige dag.

Link naar bericht
Delen op andere sites

als jullie video beelden hebben gemaakt

kunnen jullie dan of online of op dvd zetten ik ben echt zooo benieuwd naar de boevenkamer

trouwens leuk verslag

ik wou er zelf ook graag bij zijn

maar ik kon niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
als jullie video beelden hebben gemaakt

kunnen jullie dan of online of op dvd zetten ik ben echt zooo benieuwd naar de boevenkamer

trouwens leuk verslag

ik wou er zelf ook graag bij zijn

maar ik kon niet

BEn ik met je eens... Maar waar staat dat verslag? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...