Ga naar inhoud

Vragen aan Meisjes die boeven zien (Amerika) poging 2


Aanbevolen berichten

julie.jpg

Dit is dus Julie Stassar, zij was een van de twee meisjes die B&A opbelden in de Amerika serie toen ze de boeven zagen inbreken.

Aangezien het vorige topic nogal offtopic ging, hierbij nog een poging.

Dit topic is dus bedoeld voor vragen aan Julie en Evelien!

De OP van het vorige topic:

Hallo,

Een hele tijd geleden verveelde ik me een beetje. Ik ben toen naar info.bassieenadriaan.nl gegaan en gekeken of ik daar nog wat aan kon bijdragen. Mijn oog viel op de verre van compleet zijnde lijst met figuranten. De eerste die ik vond, bleek Wonderer zelf ook al gevonden te hebben en ook al contact mee te hebben gehad. Maar diegene wilde er verder niets mee te maken hebben.

Om niet weer dubbel werk te doen, vroeg ik aan Wonderer welke personen ze nog niet had gehad. Mijn oog viel toen op de meisjes die in de Amerika serie de boeven zagen inbreken en Bassie en Adriaan opbelden.

Na veel gegoogle en met hulp van een aantal andere sites, ben ik in contact gekomen met Julie Stassar. Het heeft een tijd geduurd voor ze me toevoegde op MSN. Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven. Maar vandaag heb ik dan toch met dr gechat. In tegenstelling tot wat ik dacht vindt ze het best wel leuk dat ze heeft meegespeeld in een B&A serie en ze vind het ook leuk om een aantal vragen te beantwoorden, die dan bij de interviews op de info site komen.

Het andere meisje, Evelien Steensma, was in de tijd van de opnames van die serie de beste vriendin van Julie. Eveliens moeder werkte bij de Tros, vandaar dat ze de rollen kregen. De meisjes (ze zijn inmiddels 17) hebben nog steeds contact met elkaar en ze vinden het allebei wel leuk om een aantal vragen te beantwoorden.

Mijn idee is dus dat jullie hier vragen kunnen posten die jullie aan hun willen stellen en dat ik de leukste en beste daarvan bundel en in een mailtje naar Julie stuurt, die ze dan samen met Evelien gaat beantwoorden.

(voorbeeld:

Vonden jullie het leuk om in een B&A serie te spelen?

Julie: Ja

Evelien: ja

)

Wonderer zal het eindresultaat dan op de info site zetten (hmmz heb k dr nog niet gevraagd, maar ze weet er opzich al van, dus vind ze vast wel goed )

Ik ga ervanuit dat jullie gewoon normale vragen stellen Zo niet, komen die toch niet in de mail en zullen ze onder "baggeren" vallen, wat in de FAQ staat en zal een van de mods of de admin wat tegen je ondernemen

Dus hier alle vragen aan Julie Stassar en Evelien Steensma!

( http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... ie=amerika )

Het vorige topic is voorzien van een onverwoestbaar slot, en licht nu ook nog op de bodem van de oceaan!

De vragen die tot nu toe al zijn gesteld zijn komt dj zo mee aanzetten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Graag nu ONTOPIC blijven.

Alle serieuze en ontopic vragen uit het vorige topic:

Wer Al Zwowe:

Moesten de opnames vaak over?

Hebben jullie nog steeds contact met B & A?

Kregen jullie het hele script, of alleen de scenes waar jullie in zaten?

Freek:

Hadden jullie angst voor de camera's of waren jullie geboren actrices?

Wonderer:

Jullie zijn nu, 12 jaar na dato, beroemd, hoe voelt dat?

Cold45:

Met wie op de set konden jullie het beste opschieten

Maikotjuh:

Hoe kijken jullie zelf terug op de opnames? Herineringen, anekdotes e.d

Japio:

zijn jullie ook (nog steeds) fan van B&A?

Anikaatje:

Werden jullie wel eens gevraagd om nog eens ergens een rolletje te vervullen, of was het jullie enige tv-rolletje?

MissMouse:

Werden ze veel herkend? en hoe gingen ze daar mee om?

Malabar:

Wat is jullie mooiste herinnering aan de opnames?

TimT:

Word je nog wel eens herkend als dat meisje van Bassie en Adriaan?

Danny:

Hoe ben je in contact met B&A gekomen/gecast voor de rol?

-- doe jullie best en niet zo puberaal doen s.v.p. is nergens voor nodig --

Link naar bericht
Delen op andere sites

dan kom k zelf nog ff met n paar vraagjes :)

- Wie is jullie favo B&A good guy?

- Wie is jullie favo B&A bad guy?

- Kijken jullie nog wel eens naar B&A op Nickelodeon, of hebben jullie videobanden/dvds van ze?

- Bassie schreef op zijn site dat zijn dochters vaak gepest werden omdat ze zijn dochter waren. Hoe zat dat met jullie, werden jullie gepest of hadden jullie juist extra veel vrienden omdat jullie in een serie hebben gespeeld?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er heeft zich iemand op het forum aangemeld met als nickname: Julie (boevenmeisje) is dit deze Julie of iemand anders ?

Cold45 weet jij dat ?

denk je echt dat zoiemand zich dan ZO zou noemen?

wederom een hoax en ik ga uitzoeken wie nu weer ... :(

...Cold45 neem even contact op dan kunnen we het mailadres controleren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er heeft zich iemand op het forum aangemeld met als nickname: Julie (boevenmeisje) is dit deze Julie of iemand anders ?

Cold45 weet jij dat ?

ja, is ze :)

"MSN Messenger: M i s s J u u l "

klopt en ze heeft me ook bevestigd dat ze zich heeft aangemeld. alleen heeft ze nog geen code gehad, dr email doet raar... Maar ze gaat nu off, dus dat komt vast nog wel goed.

K schrok al... k was bang voor zon JennoH actie..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja, is ze :)

"MSN Messenger: M i s s J u u l "

klopt en ze heeft me ook bevestigd dat ze zich heeft aangemeld. alleen heeft ze nog geen code gehad, dr email doet raar... Maar ze gaat nu off, dus dat komt vast nog wel goed.

K schrok al... k was bang voor zon JennoH actie..

Wel verstandig als ze bij MSN haar hotmail-adres neerzet, ipv. haar nickname, anders heb je er niks aan. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja lol :D

maarja dat veranderd ze maar zodra ze echt geregged is ;)

Eventussen door en Dj. vergeef me. Ik vind het sportief dat ze lid is geworden van de site. Vooral na het eerste topic. Maar terug naar de vragen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Kregen jullie ook nog een soort van "salaris" omdat jullie meegewerkt hebben aan de serie? Dit kan zijn in de vorm van een B&A video tot een pretpakket of wat dan ook van Bassie & Adriaan...???

Waarom niet gewoon geld? Leuk zakcentje toch! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

over geld praat je niet, dat heb je gewoon :P

maargoed, vraag is vraag he ;)

ik denk wel dat ze er geld voor hebben gekregen, lijkt me iig wel... T is toch "werk" ;) Dat het nou nog leuk werk is, is mooi meegenomen. Ik heb trouwens ff de foto in de OP weer werkend gemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
over geld praat je niet, dat heb je gewoon :P

maargoed, vraag is vraag he ;)

ik denk wel dat ze er geld voor hebben gekregen, lijkt me iig wel... T is toch "werk" ;) Dat het nou nog leuk werk is, is mooi meegenomen. Ik heb trouwens ff de foto in de OP weer werkend gemaakt.

Mooi, kan ik ook eens kijken hoe ze d'r uit zien... *) Gister wilde ik de foto bekijken, deed de foto 't niet! 8)7
Link naar bericht
Delen op andere sites
over geld praat je niet, dat heb je gewoon :P

maargoed, vraag is vraag he ;)

ik denk wel dat ze er geld voor hebben gekregen, lijkt me iig wel... T is toch "werk" ;) Dat het nou nog leuk werk is, is mooi meegenomen. Ik heb trouwens ff de foto in de OP weer werkend gemaakt.

ja, inderdaad de beroemde foto werkt weer! Trouwens je hebt gelijk over geld praat je niet!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

ja er waren plannen om die vragen RL te gaan stellen, dat is niet doorgegaan, was ook al een hele tijd geleden... Helemaal niet meer aan gedacht, tot van de week, toen ik weer met Julie aan het msnen was. Ik heb maandag nog een tentamen en dan een redelijk rustige periode, dus maandag/dinsdag ga ik ff een leuk mailtje maken :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog een vraag:

Aad maakte het script. Kon je dat zelf ook een beetje naar jezelf toezetten?

Hoe was het werken met B&A. Werkten zij alleen zakelijk, of had je ook nog leuke onderonsjes samen?

Waarom hebben B&A nou juist JULLIE uitgekozen?

Hoeveel tijd ben je bezig geweest met die paar (kleine) scenes?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja er waren plannen om die vragen RL te gaan stellen, dat is niet doorgegaan, was ook al een hele tijd geleden... Helemaal niet meer aan gedacht, tot van de week, toen ik weer met Julie aan het msnen was. Ik heb maandag nog een tentamen en dan een redelijk rustige periode, dus maandag/dinsdag ga ik ff een leuk mailtje maken :)

Alleen ging dat niet door, want Cold kwam mij helpen met mijn kamer opruimen. No kidding, da's echt zo ;)

Dus dat mailtje komt binnenkort zeer binnenkort aangezien Cold en ik um nu samen hebben gemaakt (goh wat is mijn taalgebruik opeens veranderd) ;) Dus Cold verstuurt um morgen ofzo wel :)

Als ie heelhuids thuiskomt >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alleen ging dat niet door, want Cold kwam mij helpen met mijn kamer opruimen. No kidding, da's echt zo ;)

Dus dat mailtje komt binnenkort zeer binnenkort aangezien Cold en ik um nu samen hebben gemaakt (goh wat is mijn taalgebruik opeens veranderd) ;) Dus Cold verstuurt um morgen ofzo wel :)

Als ie heelhuids thuiskomt >:)

hmmz k geloof dat dat wel gelukt is ;) Maar als er nog mensen een vraag willen stellen waar ze echt antwoord op hebben, moeten ze dat ff heeeel snel doen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

wh000t, got answers ;)

volgens mij alleen van julie, k denk dat voor evelien ongeveer hetzelfde geldt, misschien hebben ze het ook wel samen ingevuld, al staat alles in "je" vorm... Wonderer is nog niet online, dus jullie moeten nog ff wachten op de antwoorden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

waar is de info-pagina, ik ben zo schieuwnierig...

info.bassieenadriaan.nl ken je toch wel? :? en k kan ff geen directe link geven, omdat k geen zin heb om die op te zoeken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja leuk he?! ;) Ik moest het wel allemaal weer naar boven halen want t'was al lang geleden als jullie nog vragen hebben kan je ze ook gewoon nu stellen op het forum hoor ;)

KuSs

laten we daar dan wel dit topic gewoon voor houden :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja leuk he?! ;) Ik moest het wel allemaal weer naar boven halen want t'was al lang geleden als jullie nog vragen hebben kan je ze ook gewoon nu stellen op het forum hoor ;)

KuSs

Ik ben verlegen tegen bekende meisjes... *);)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou dat valt heel erg mee hoor! Bijna eigenlijk niet en ik ben niet echt bekend hoor! teminste dat vind ik!ik word er ook niet moe van (van buiten dit forum dan he?!) En hier vind ik het alleen maar leuk dat jullie dit doen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja nog steeds ja we kennen elkaar al bijna ons hele leven en ik was laatst nog met haar naar een musical geweest! en volgende week geeft ze een feestje dus ben ik ook van de partij! We waren tot onze 13de toe beste vriendinnen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...