Helaas moet het er van komen, een banmeldtopic.
Samba-Boy heeft voor 3 dagen een ban + een verhoogde waarschuwing vanwege het persoonlijk fitten op een van de andere users. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Persoonlijke vetes spreek je pirvé uit, hier is ons forum niet voor. Ik hoop dat de 3 dagen voldoende zijn om tot inkeer te komen en je excuus te maken. In het kort: even dimmen, je gaat nu echt te ver.
Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Gepost 01-10-2010 - 21:00
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D
Gepost 02-10-2010 - 10:31
zonde...
Gepost 02-10-2010 - 15:54
Zonde? Je krijgt niet voor niets een ban natuurlijk. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar het gebeurt niet voor niets.
Coming Up!
Gepost 02-10-2010 - 18:12
Het is wel zonde dat bans en dus een banmeldtopic nodig zijn.
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
Gepost 02-10-2010 - 18:38
Zonde op de manier van dat het uberhaupt nodig is. Blijkbaar zijn er dus mensen die zich simpelweg niet kunnen gedragen.
Gepost 02-10-2010 - 18:55
Gepost 13-02-2011 - 01:27
samba-boy heeft een ban van 2 weken aan z'n been wegens user-bashing ONDANKS een officieuze waarschuwing.
Vanaf zo 27/2 is hij weer welkom.
Vanaf zo 27/2 is hij weer welkom.
Trust me, I'm a psycopath! (Jekyll)
Gepost 27-02-2011 - 16:24
Log in
Registreer 

Naar boven