Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Fotowedstrijd

Stem nu mee: welke ingezonden foto is de mooiste? Klik hier

Emerald Mine

• Op dit topic mag je niet antwoorden.
4 replies to this topic

Big Marc

• User
  • Pong

Pip
  • 1 posts
  • LocatieZoetermeer
  • Console:Amiga en PSX
Heeft iemand diskettes met Emerald Mines? Ik had er toen tientallen, misschien wel een paar honderd. Dit spel werd door veel spelers zelf ge-edit en kwamen er wekelijks

veel nieuwe levels (81 per diskette) uit. Deze mogen onderling gewoon geruild en gekopieerd worden omdat het eigen brouwsels zijn.

Heeft iemand deze nog liggen of speelt ze nog en wil ze evt. kopieren.

Hinse

• User
  • Frogger

• 3841 posts
  • LocatieUtrecht
  • Console:Gameboy

Hoi Big Marc. Welkom op Retroforum! Het zou leuk zijn als je je even voorstelt.

Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van het spel gehoord. Na het te hebben opgezocht (het is een soort BoulderDash) zie ik dat het enkel op de Amiga is uitgekomen. Die bezit ik helaas niet. DJ, Ross?

Ross

• Moderator Retroforum
  • Asteroid

• 1466 posts
  • LocatieTubbergen
  • Console:Amiga 500
Nee helaas heb ik deze ook niet....maar als je wilt wil ik de 20ste best even voor je op de beurs kijken :)

Keetie

• User
  • Space Invader

Pip Pip Pip Pip Pip
  • 556 posts
  • Console:bbc

Bekijk PostBig Marc, op 16-08-2011 - 07:46, zei:

Heeft iemand diskettes met Emerald Mines?

Zo te zien zijn er ADF diskimages van te downloaden. Misschien kun je die weer naar schijf zetten.

http://www.lemonamig...ils.php?id=1262

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2897 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

BoulderDash vond ik altijd wel gaaf (Een Zylomversie helemaal gekgespeeld :P) maar Emerald Mines heb ik nog nooit gespeeld... Grappig :)
Doei Afbeelding

Tweetbox