Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Ja en zeker omdat alle andere series beter zijn dan de Huildende Professor (naar mijn mening)
  2. Ik laat het topic zolang open. Ik weet ook niet of ze dit in België ook doen, dus vandaar even handig om te weten en een reminder voor iedereen. Na die tijd zal ik er een slot op zetten. Ik ben overigens heel blij dat jullie als users hier zelf een idee over hebben en het repect willen opbrengen, dus voor jullie petje af! Dit is klasse!
  3. ALGEMENE MEDEDELINGEN: [*:1bbb9xmf] Van 19.58 tot 20.04 zal ik het forum sluiten, het is dan niet mogelijk te lezen/posten [*:1bbb9xmf] Om deze zelfde tijd zal ook Radio B&A stilte houden [*:1bbb9xmf] Na deze tijd opent alles zich weer, maar houd allemaal in gedachten WAAROM we dit doen. Het is niet voor niets.
  4. De Music Store is altijd duur. Kijk eens bij Free Record Shop of online op: http://www.clownbassie.nl/dvd.htm Daar is ie 9 euro...
  5. Ik heb wel een idee hoe dat kan (de mond bewegen) Het werkt met de links/rechts sturing van een bestuurbare auto. Ik zal het proberen te tekenen: alleen dan eigenlijk andersom Dus zijn mond zit altijd dicht en beweegt open door naar bv links te sturen. Dat gaat direct (dus niet met acceleratie o.i.d. gewoon 1 op 1)
  6. Sorry maar dit gaat nergens over. Je mag er best over discussiëren, maar waarom die poll? Alsof Nickelodeon het zou veranderen Ik zet hier een tijdelijk slot op, even ter beoordeling van de lokale mods alhier
  7. Ok nog 1x dan en doe het nu GOED dan. De 2 garage auto's zijn 100% zeker Opel Kadetts (plaaggeest) De politieauto waarin Bassie & Adriaan worden opgehaald door de politie na het rennen achter 'zichzelf' aan is een Volkswagen 1200, bijnaam: Volkswagen Kever. (diamant) Ik zal van de diamant ook nog eens wat caps maken...
  8. De eerste zinnige post van JennoH
  9. Amstel uit de tap is te doen, Heineken is vies. Echt lekker bier vind je in Postel (nabij Mol, BE) Postel Triple
  10. Het geheim van de schatkaart - De verdwenen kroon - De verzonken stad Maar da's meer vanwege de prelude weegt zwaaaar mee
  11. WAUW wat een werk geweldig Maiko!!!
  12. Zet er nou eens links bij... Prijsvraag: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/16_prijsvraag.html Verloren afleveringen: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/26 ... l2en7.html
  13. Ik kan eigenlijk nooit echt om films lachen, kweenie... 't is op een of andere manier wel leuk, maar nooit 'lachen'. Bassie en Adriaan daarentegen heb ik toch wèl regelmatig om moeten lachen Wat wel een leuke scène was uit een 'normale' film: Dude, where's my car De scène bij de chinees (and theeeeeennn????) ok en vooruit die waar het blinde jongetje zegt: ''this is how blind people shake hands'' is ook wel leuk
  14. Drink eigenlijk geen bier. Maar als ik bier drink is het of Amstel uit de tap, Alfa uit het flesje of Dommelsch Ice. Ben meer een waterdrinker
  15. Bassie rekent op zo'n 100-120 mensen hoor Kom op nou, gewoon niet zeuren en allemaal meegaan! We gaan natuurlijk NIET in kleine groepjes, we gaan met z'n allen of we gaan niet...
  16. Volgens mij is dit ook een van zijn gespen, die uit de verzonken stad waarmee hij het luik opende in de vrachtwagen, daar lijkt hij op, al is dit weer iets van The Crocksons... (foto © benatour)
  17. Ik rij alleen zo als ik door boeven achterna gezeten word Overigens is de V-snaar bij het garagelied niet de echte V-snaar, je denkt toch niet dat dat ding ZO groot is ?! Nee hoor, die zit wel beter verborgen. Bij de Kroon hoor je inderdaad de V-snaar van de prelude slippen (niet netjes, zo duur is ie ook weer niet, ik moest laatst ook een slippende pompsnaar laten vervangen, 25 euro ) viel me laatst ook al op
  18. Neen het is echt een Austin Metro... Rover Metro zijn veel nieuwere modellen...
  19. ok, afgesproken (tja nu doe ik het zelf ook )
  20. Nee joh je levert goed werk af, alleen probeer eens te resizen en tegelijk je SHIFT ingedrukt te houden, werkt ook met bv. Flash zo.. vast ook met PSP... Dan hou je de proporties mooi snap je?
  21. Nee en Nee en Nee ik ga er niks aan doen ook. Helaas duurt het momenteel idd vrij lang om een pagina te openen met veel plaatjes. Iemand geld voor een snellere server + verbinding? ohja en de reden: anders wordt een topic 10 pagina's en nu maximaal 6. Ik vind zelf 6 pagina's eigenlijk al te veel... staat gewoon niet... vandaar!
  22. Daar staat Bombasso Orchestra 1920 waarschijnlijk de eigenaars van het apparaat
  23. ok, dan is dat inderdaad de Ascona, meer de 2 garage auto's zijn Kadetts!
  24. Doen we het maar goed: http://www.t4d.be/files/images/prof,%20 ... %20Aad.bmp naja toch al op slot
  25. Nee het is geen Rover Metro, het is een oudere, echt engelse auto (mijn tante had er een) Het is een Austin Metro En Maiko, sommige van je plaatjes zijn heel erg uitgerekt ... kun je daar iets aan doen? Je moet proportioneel resizen, als je photoshop gebruikt, houd je SHIFT toets ingedrukt tijdens het resizen. Het lijken nu wel auto's voor een lachspiegel. Verder wel heel goed gedaan hoor
×
×
  • Nieuwe aanmaken...