Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. jenno, je post voegt niets toe. wil je dit laten? het is niet de bedoeling op deze manier je postaantal op te krikken...
  2. tja de beste scène... er zijn natuurlijk verschillende soorten scènes zo vind ik de gevangennemning van de boeven in de Kroon een heel goede scène. Bij het geheim van de schtkaart waar Bassie erachter komt dat de boeven Ronin mee hebben genomen...dat is echt de meest ontroerende scène, Bassie zijn stem slaat helemaal over! Veel overtuigender dan 'miniminiminimi' Een van de grappigste is toch wel Dat was de poort... De achtervolgingsscène in het geheim van de sleutel en de ontvoering van Bassie, dat zijn wel ongeveer de spannendste scènes. Het zichzelf in de kofferbak van de auto van de boeven opsluiten in de diamant is ook heel spannend. Zo zijn er eigenlijk verschillende scènes geweldig, maar verdienen allemaal hun eigen plekje...
  3. ik heb de DVD box van serie 1 (4 dvd's) de 3e serie komt in december :D
  4. ik kijk altijd naar Spring!, komt voor W817 Spring is geweldig
  5. het is grafisch voor die tijd wel heel erg knap gemaakt! ik vind dit persoonlijk de leukste droom
  6. als je logisch nadenkt vermoed ik voorlopig niet, immers zullen er dan veel minder mensen naar de show gaan omdat ze het al op DVD gezien hebben. Nee ik denk dat als het er al komt we er nog wel even op kunnen wachten
  7. ik vermoed dat hij - stel hij zou alle fouten lezen - een aantal keer heeft: ja, maar daar was niets meer aan te doen. Vervolgens een aantal keer: ohja! en ook nog: hè??? jeetje DIE hebben goed opgelet! uiteindelijk denk ik dat hij het alleen maar leuk vindt. ik moet toegeven dat ik vroeger toen ik het als kind keek nooit 1 van die fouten heb ontdekt hoor dus wat dat betreft...
  8. *b2* want die zit nog in de gevangenis
  9. en wat hebben ze daar allemaal??
  10. whehehe JennoH ben je ziek? je eerste leuke post whahaha (sorry beetje flauw maar hijs wel leuk)
  11. poeh.. *baron* ai ai ai ai da da da da da da da da da daaaaaaaaaaaaaaaa! *B100* wat zegt de baas? *harry* (op vingers meetelt) ai ai ai ai da da da da da da da da da daaaaaaaaaaaaaaaa! *B100* ja, dat hoor ik ook, maar WAT BEDOEEEEELT IE?? *baron* DAAR LOPEN DIE BASSIE EN ADRIAAN!!!
  12. maar het lijkt er wel op dat B100 Harry kent *harry* ''HH, Handige Harry!'' *B100* en *baron* in koor: ''HA HA!!'' dus ze wèten al dat hij een kluns is (maak ik eruit op )
  13. als het anders klinkt dan het origineel: smorenburg
  14. Piet Paulusma is geweldig ik kijk naar Ton en dat soort bagger is gewoon leedvermaak Jerry Springer IK heb een hekel aan die RTL4 programma's als life and cooking en die zogenaamd leuke comedies ... bluh (sorry jij bent een carlo & irene fan dus ik zal me over hen niet uitlaten )
  15. mwoah meestal SBS6 GEEEEEEN RTL 4 fan bluh soms Yorin en goede zenders: Discovery Channel Reality TV
  16. klopt maar daar deed Adriaan wèl mee, hier doet Adriaan niets! overigens in de bloemenveiling klaagt hij dat Bassie onduidelijke aanwijzingen geeft. *bas* Adriaantjuuuuhh waar ben jeeeee? *adriaan* ik ben hieeeeeeer!!! nee DAT is duidelijk
  17. oh pardon maarehh foutje moet kunnen!
  18. De geheimzinnige opdracht deel I De Baron belt Harry om voor hem te komen werken. Hij heeft net een nieuwe schuilplaats: een jacht. Maar hij vertelt Harry helemaal niet waar hij moet zijn en aangezien hij deze 'schuilplaats' pas net heeft kan Harry niet weten waar hij zit
  19. Adriaan is best lullig: hij helpt niet eens afbouwen... hij laat Bassie wel helpen zeker omdat Adriaan tegen Bassie: Iedereen loopt met 2 planken... Hij zelf staat maar tegen het podium te leunen!!! Nog iets: Dit is de 1e keer dat ik de Baron zelf iets zie stelen (een boot)... (ok hij heeft geen boeven meer )
  20. Ik zie nu afl. 1 op Nickelodeon en er valt me iets op! Originele versie: in de kleedkamer (2e scène) hoor je op de achtergrond de Klaris versie van Kijk links, Kijk rechts.... 1e DVD, Frans: hoor je de vrolijke melodie (Smorenburg) nu op TV: hoor je de Smorenburg versie van kijk links, kijk rechts... hij is vaak bewerkt zeg
  21. De essentie van quotes is dat je ze letterlijk neemt. Ook dit fragment is anders kijk zelf maar! Deze is overigens gebruikt om te zien dat B100 in de lach schiet (vandaar dat hij is ingezoomd).
  22. eigenlijk vind ik deze best goed
  23. Jerom 't is een belg he? en de plaaggeest heet Douwe
  24. categorie: series zonder boefjes
  25. hij is iets anders, Luister zelf maar
×
×
  • Nieuwe aanmaken...