Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. hoogst aantal unieke bezoekers op het forum sinds gisteren: 458 nu totaal 9154 unieke bezoekers (totaal 62659 bezoekers) het gemiddelde ligt nu op 305 unieke bezoekers per dag leuk dat er regelmatig gezocht wordt op: het bassie en adriaan forum als volledige zoekopdracht. Ook weer leuke zoekopdrachten op wonderers site: Zoekopdracht: Toen ging de wekker en zelfs: bassie en adriaan officiele site allemaal google
  2. Er was sprake van van de zomer... Laten we het hopen dat ze voor die tijd alle spelfouten eruit hebben *adriaan* : gehaalt
  3. Een superleuk fragment uit deze serie: Kan ik ook wat doen baas??? wederom hier de primeur
  4. niet als het nergens over gaat
  5. En hier verder met fouten in de series. Link naar Deel I: Fouten in de Bassie & Adriaan series Probeer zoveel mogelijk de aflevering erbij te zetten. Voor je iets plaatst, check http://info.bassieenadriaan.nl even, misschien staat ie er al op.
  6. alleen hij doet het niet... hmm dan maar een handslotje en tijd voor Deel II --edit doet het wel, maar pas bij 257--
  7. Fout in aflevering 7 van de Verzonken Stad: Bassie & Adriaan kruipen in een bestelbusje maar de scènes aan de binnenkant van het busje zijn gefilmd in een kleine vrachtwagen (zie het hout en de vierkante helemaal dichte kant die tegen de cabine rust)
  8. ja hij is mijn held en tim vind ik helemaal niks voor B100
  9. *adjudant* heeft een klassiekere naam *harry* Harry Smit vind ik wel een heel goeie!
  10. japie is een echte hollander ik ga voor een lekker standaard achternaam
  11. ik kreeg zelfs een DVD die in backorder was binnen 12 dagen... mail ze eens...!
  12. haha leuk, speculeren *b1* : Johan *b2* : Cor *harry* : Harry Bommel *B100* : Jack *japie* : Japie de Vries
  13. ik wilde wel alleen een vriend van me met wie ik zou gaan durfde niet (tussen al die kleine kinderen blablabla) achteraf HEEL VEEL spijt van!!!
  14. ja en arrogant is 'ie! zoals dat hij wel eventjes het raadsel van die steen zal oplossen... (alleen denkt *b2* daar anders over )
  15. http://www.dvdstunter.com/ daar nog wel...
  16. -- titel aangepast, leek erop of het ging over hoe B&A in het echt zijn zeg maar, vergiste mij er ook steeds in --
  17. Als ik het goed verstaan heb, hebben ze het wel over B-deux (die nog in de gevangenis is gebleven) klopt dat?
  18. toch vrees ik nog steeds voor het bestaansrecht van onze sites als het eenmaal bekend wordt...
  19. laat maar eens zien waar dat staat in onze FAQ het is een reactie op het voorgaande het is hier geen Fok! Whahahaha
  20. post 240! nog 15 hahaha (en dan kan ik zien of het werkt; sluiten na 255 posts )
  21. Mijn vader gaat morgen een weekje naar Polen en dan met het vliegtuig eerst naar Kopenhagen heb hem gevraagd zichzelf te filmen a la B100 die bij dat standbeeld staat te bellen hahaha mijn vader vind me gek
  22. haha ik heb een medestander. Ik vind het nog steeds een Suske en Wiske naam
  23. dan spelen deze mensen japie niet maar zijn body doubles
×
×
  • Nieuwe aanmaken...