Ga naar inhoud

De varkentjes das!


Aanbevolen berichten

Kijk nou wat Cold45 vond! http://www.tieguys.com/Detailed/102.html HELD _O_

Het is exact dezelfde als de Baron draagt in Europa. Verzendkosten zijn $7,50 voor de eerste en $1 voor elke volgende, dus als we (aangenomen dat er meer mensen zo gek zijn als ik) ze in bulk bestellen, kunnen we verzendkosten delen.

Belangstelling of ben ik de enige freak?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi :P.

Ga je hem ook echt omdoen ;) ?

Sure ;) Nou nog een wit krijtstreeppak en een roze overhemd :D Oh, en leren hoe je een stropdas knoopt :P

En natuurlijk is ie niet mooi, ik vind hem ook foeilelijk. Maar het is WEL de stropdas van de BARON!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijk nou wat Cold45 vond! http://www.tieguys.com/Detailed/102.html HELD _O_

Het is exact dezelfde als de Baron draagt in Europa. Verzendkosten zijn $7,50 voor de eerste en $1 voor elke volgende, dus als we (aangenomen dat er meer mensen zo gek zijn als ik) ze in bulk bestellen, kunnen we verzendkosten delen.

Belangstelling of ben ik de enige freak?

Mij lijkt het heel leuk, ga ik naar mijn school gala met de baron stropdas *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat lijkt me wel wat. Zullen we een inkoopactie houden om de verzendskosten te drukken?

Dat was het plan. Verzending binnen Nederland komt er dan nog weer bij, hoewel het ook via meets kan, uitwisselen. Ik kan de creditcard van pa wel gebruiken if necessary. Vooruitbetalen (aan mij, als ik bestel) wel gewenst, just in case.

Plan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat was het plan. Verzending binnen Nederland komt er dan nog weer bij, hoewel het ook via meets kan, uitwisselen. Ik kan de creditcard van pa wel gebruiken if necessary. Vooruitbetalen (aan mij, als ik bestel) wel gewenst, just in case.

Plan?

Ik wil er in ieder geval wel één. En ik zit nog even te kijken naar een andere grappige das, die meteen besteld kan worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb in overweging genomen of ik dat ding om wil doen bij het gala van school... alleen vind ik een strikje beter dan een das op een gala.. en bij deze das hoort een wit krijtstreeppak en die heb ik niet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb in overweging genomen of ik dat ding om wil doen bij het gala van school... alleen vind ik een strikje beter dan een das op een gala.. en bij deze das hoort een wit krijtstreeppak en die heb ik niet ;)

Wat niet is, kan nog komen! Maar goed, ik wacht toch nog een paar dagen, dus denk maar even na.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb in overweging genomen of ik dat ding om wil doen bij het gala van school... alleen vind ik een strikje beter dan een das op een gala.. en bij deze das hoort een wit krijtstreeppak en die heb ik niet ;)

Jij ook al met een gala ;) , ik heb zelfs geen pak, moet ik er maar 1 huren.

juffrow aan balie: en aan wat voor pak dacht u zelf?

Ik: een wit pak met een donkergrijze krijtstreep aub *)

maar naar een gala kan een das heel goed ( het is immers maar een school gala ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jij ook al met een gala ;) , ik heb zelfs geen pak, moet ik er maar 1 huren.

juffrow aan balie: en aan wat voor pak dacht u zelf?

Ik: een wit pak met een donkergrijze krijtstreep aub *)

maar naar een gala kan een das heel goed ( het is immers maar een school gala ;) )

ik heb zelf ook geen pak, maar wel een broer ;) maar die heeft dus geen witte met grijze streep.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...
Zijn er inmiddels al concrete plannen om gezamenlijk te bestellen?

In totaal inclusief verzendkosten heb ik er wel 15 euro voorover, maar niet. Als we nou met z'n allen de verzendkosten kunnen drukken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zijn er inmiddels al concrete plannen om gezamenlijk te bestellen?

Beetje vergeten...

Als jullie nog een paar weken willen wachten, dan laat ik ze bij Bradley bezorgen en neem ik ze mee, dat scheelt een hoop verzendkosten (8 dollar voor 10 dassen in plaats van 16,50 voor 10 dassen).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ok, dat scheelt toch wel wat.

Misschien even een lijstje maken met wie er een wil en dan bestellen?

Ik zal Bradley even vragen of hij met zijn creditcard kan betalen, dat scheelt ook nog. Jullie horen het asap ;)

De conversie is trouwens 11 euro 30 voor een das.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ok, ik kan ze laten bezorgen bij Brad. Betaal waarschijnlijk via de creditcard van mijn pa. Bestellingen graag, ik edit deze post om een overzicht te houden. Jullie hebben tot eind van de maand ofzo, of in ieder geval tot ik daarheen ga.

Wonderer 1x varkentje

Wer-al_zwowe 1x varkentje, 1x VJ das

Malabar 1x varkentje

Lukas 1x varkentje

Lennert 1x varkentje (?)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...