Ga naar inhoud

Wat vonden jullie van het OSA?


Osa goed of niet goed?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Osa goed of niet goed?

    • Ja
      30
    • Nee
      4
    • Gaat wel
      7


Aanbevolen berichten

Ik ben er eigenlijk eens benieuwd naar wat jullie nou vonden van het Orginal Soundtrack album

Ik vond hem wel goed maar jammer dat sommige er niet opstaan bijv. het thema zenuwachtig O} waarom eigenlijk niet...?

En ik heb op een ander topic gelezen dat er inderdaad in nr. 8(achtervolging Kroon) die elektrische gitaar die komt als het hoofdthema begint niet op de cd staat maar wel in de series en bij de fragmenten op de officiele bassie en adriaan site

En laat ff een antwoord achter waarom dat je hem goed/slecht vind

EDIT: dat stukje van dat van de achtervolging in de kroon

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het wel een lekkere CD hoor. Tja, hij is niet perfect, maar dat is niks. Dus als je dat criterium weglaat, hebben ze een prima product afgeleverd waar ik graag naar luister.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het wel een lekkere CD hoor. Tja, hij is niet perfect, maar dat is niks. Dus als je dat criterium weglaat, hebben ze een prima product afgeleverd waar ik graag naar luister.

ja sorry maar ik moest het ff derbij zetten van het thema zenuwachtig :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goede kwaliteit (zowel cd zelf als hoesje)

Erg goedkoop

Best veel nummers

Geen korte nummers

maar... ik luister er niet bijzonder graag naar. Ik gebruik hem eigenlijk alleen om iets op te zoeken, of om te luisteren hoe het ook alweer ging...

Het begint te vervelen als je die cd zo op zet, althans, dat is mijn mening...

Maar ik heb zeker gestemd op ja, de 'maar' ligt aan mezelf, het is een goede cd, ik hoop dat er een deel 2 komt

Weet iemand of die Deel 2 überhaupt nog komt?

Edit, domme vraag verwijdert!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Welke fout? O} is me nog niet opgevallen???

Op de ouwe staat: Wij hopen dat u veel plezier beleefd aan het beluisteren van deze CD, als wij hadden bij het maken.

Als je daar de fout niet uit kan halen, zie ik het somber voor je in.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op de ouwe staat: Wij hopen dat u veel plezier beleefd aan het beluisteren van deze CD, als wij hadden bij het maken.

Als je daar de fout niet uit kan halen, zie ik het somber voor je in.

Och ja |:( wat staat dan op de nieuwe de goeie dus?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja hahahaha dat snap ik... :)

Nou, wat denk je dat er staat? Of is dit een bedekte "ik zou niet weten wat er fout it?" In dat geval zie ik het somber voor je in >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, wat denk je dat er staat? Of is dit een bedekte "ik zou niet weten wat er fout it?" In dat geval zie ik het somber voor je in >:)

hehe hoe weet je dat nou nee ik heb een idee

maar of het goed is zeg jij dan maar,

ik dacht dat het was veel plezier bij het beluisteren enz. als wij hadden bij het maken ik dacht dat maken luisteren moest zijn??? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hehe hoe weet je dat nou nee ik heb een idee

maar of het goed is zeg jij dan maar,

ik dacht dat het was veel plezier bij het beluisteren enz. als wij hadden bij het maken ik dacht dat maken luisteren moest zijn??? :?

Nee, het is beleefd. Dat moet beleeft zijn. Onvoltooid tegenwoordige tijd, dus stam plus t.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, het is beleefd. Dat moet beleeft zijn. Onvoltooid tegenwoordige tijd, dus stam plus t.

Heerlijk dat ze die fout gemaakt hebben trouwens, aangezien ik dat ook zo vaak fout doe, hoef ik me niet te schamen, want zelfs bij Adrina Produkties doen ze het fout. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heerlijk dat ze die fout gemaakt hebben trouwens, aangezien ik dat ook zo vaak fout doe, hoef ik me niet te schamen, want zelfs bij Adrina Produkties doen ze het fout. :)

Ja, dat jij, of iemand anders van ons de fout maakt, boeit niet, maar ik vind het wel slecht van Adrina produkties!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat jij, of iemand anders van ons de fout maakt, boeit niet, maar ik vind het wel slecht van Adrina produkties!

foutje moet kunnen maar een officieel certificaat egenlijk niet nee je hebt wel gelijk :Y

EDIT:typfout verbeterd

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

- EDIT -

Heel goed dat je een mening hebt over de Smorenburgmuziek, maar wil je wel op je bewoordingen letten, aub! Probeer het netjes te zeggen in het vervolg, anders kaart...

- De Maestro -

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik snap iets niet: eerst loopt iedereen te klagen over de Smorenburg muziek en nu er een OSA is, vindt iedereen het opeens wél goed. Hoe kan dit?

Ik heb het nooit wat gevonden en die soundtrack is dus ook niet aan mij besteed.

De cd is goed, maar het past lang niet altijd mooi in de series, met de muziek is dus niets mee maar het past niet goed in de series.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nogmaals, ik vond het een prachtige CD met lekkere lange nummers :9~. Maar ja, in sommige series hadden ze beter Klaris muziek moeten houden.

ik vind dat dat ook komt door de hoeveelheid. Smorenburg heeft veel minder soorten muziek dan Klaris, waardoor het snel eentonig is omdat je dat nummer de hele tijd hoort... }:|

Ik vind de muziek van Smorenburg echt niet slecht hoor

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het ook een hele goede CD. Vrolijke Rijder, Thema Vrolijk en Thema Italiaans vind ik het leukst. Alleen Dreiging Kroon heb ik altijd erg saai gevonden.

Ik hoop ook zeker dat er nog een deel 2 uitkomt waar dan in ieder geval Thema Amerika, Thema Spaans en Dreigende Bellen op staan en ook nog al die andere andere nummers uit de nabewerkte versies die nog niet op deze 1e CD staan.

Het opvallendst is eigenlijk nog wel dat ik deze nummers gewoon zo vanaf de cd erg leuk vindt om naar te luisteren (luistert lekker weg) maar in de series juist de muziek mis waar ze deze muziek nu voor in de plaats hebben gezet. In de 1e 3 series waar nog wel alle originele muziek is behouden maar deze muziek aan is toegevoegd op lege plekken is dit wel weer erg leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het ook een hele goede CD. Vrolijke Rijder, Thema Vrolijk en Thema Italiaans vind ik het leukst. Alleen Dreiging Kroon heb ik altijd erg saai gevonden.

Ik hoop ook zeker dat er nog een deel 2 uitkomt waar dan in ieder geval Thema Amerika, Thema Spaans en Dreigende Bellen op staan en ook nog al die andere andere nummers uit de nabewerkte versies die nog niet op deze 1e CD staan.

Het opvallendst is eigenlijk nog wel dat ik deze nummers gewoon zo vanaf de cd erg leuk vindt om naar te luisteren (luistert lekker weg) maar in de series juist de muziek mis waar ze deze muziek nu voor in de plaats hebben gezet. In de 1e 3 series waar nog wel alle originele muziek is behouden maar deze muziek aan is toegevoegd op lege plekken is dit wel weer erg leuk.

Zijn er van alle Europa-afleveringen speciale thema's?

Spanje, Italië, Portugal, Griekenland, Denemarken, Duitsland, Wales, Ierland, Frankrijk, België, Luxemburg, Nederland

Wales, Ierland, België, Denemarken, Luxemburg en Nedeland zijn geen thema-muziekjes van dacht ik, en Griekenland is Griekse Rijder

Blijft over: SPA, ITA, POR, DUI, FRA

Frans, Italiaans en Portugees staat er al op...

Dus Spaans en Duits kan op part 2

Dan nog: Thema Amerika

Ook nog: Thema zenuwachtig

Daarbij zou het ook wel relaxed zijn als ze thema achtervolging mét scheurende gitaren op de CD zetten

ALS er een deel 2 komt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Thema Duits vind ik niet zo goed.

Mij lijkt het leuk als dat muziekje komt als de boeven Ruïne van Teyelingen ondrzoeken, die vind ik erg goed! ^O^

Klopt... Er staan er ook weinig uit de professor op...

Ik heb die serie gisteren bekeken, maar als Aad omhoog klimt op dat 'eiland'...

Verder heb ik ook nog minimaal 1 andere tune gehoord...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt... Er staan er ook weinig uit de professor op...

Ik heb die serie gisteren bekeken, maar als Aad omhoog klimt op dat 'eiland'...

Verder heb ik ook nog minimaal 1 andere tune gehoord...

Ik weet niet wat je nu precies bedoelt, maar de muziek in de 'klimscene' is natuurlijk Tubular Bells (oftwel, een nog altijd onbekende remix ervan). Als er al ooit een tweede CD verschijnt zal die er zeker niet op staan.

Maar zoals ik al zei, ik weet niet precies wat je bedoelde met die opmerking :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet niet wat je nu precies bedoelt, maar de muziek in de 'klimscene' is natuurlijk Tubular Bells (oftwel, een nog altijd onbekende remix ervan). Als er al ooit een tweede CD verschijnt zal die er zeker niet op staan.

Maar zoals ik al zei, ik weet niet precies wat je bedoelde met die opmerking :P

laat maar hangen... ik ben niet zo'n achtergrondmuziekkenner dus ik zal voortaan mijn commentaar maar thuis houden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja ik hoop op een deel 2 met zoals al genoemd dreigende bellen en vooral thema zenuwachtig vind ik goed

En natuurlijk ook die gitaren bij achtervolging kroon, vond ik echt jammer dat dat er niet in zat :{

Maar die thema's muziekjes vooral Duitsland worden saai want het is eigelijk altijd hetzelfde thema maar dan met andere muziek...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja ik hoop op een deel 2 met zoals al genoemd dreigende bellen en vooral thema zenuwachtig vind ik goed

En natuurlijk ook die gitaren bij achtervolging kroon, vond ik echt jammer dat dat er niet in zat :{

Maar die thema's muziekjes vooral Duitsland worden saai want het is eigelijk altijd hetzelfde thema maar dan met andere muziek...

Tja, ik ben ook een grotere fan van de 'boevenmuziek' dan al die thema's van die landen, maar soms zijn die net het leukste om te draaien.

Als je naar Spanje op vakantie gaat is het extra leuk als je Thema Spanje kunt draaien en hetzelfde met Griekenland, Duitsland en zo verder. Dus het beste is gewoon om al die muziek uit te brengen, dat moet met een tweede cd makkelijk te doen zijn en naar mijn inzicht zullen zat mensen ook die cd kopen, met zo'n relatief lage prijs en de toch grote(r dan verwachte) belangstelling komt dat helemaal goed.

De vraag is nu of Aad en Bert het nog willen. De kans is klein, maar zoals Aad gelukkig zelf zegt: 'zeg nooit nooit', dus dat zul je mij ook niet horen zeggen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tja, ik ben ook een grotere fan van de 'boevenmuziek' dan al die thema's van die landen, maar soms zijn die net het leukste om te draaien.

Als je naar Spanje op vakantie gaat is het extra leuk als je Thema Spanje kunt draaien en hetzelfde met Griekenland, Duitsland en zo verder. Dus het beste is gewoon om al die muziek uit te brengen, dat moet met een tweede cd makkelijk te doen zijn en naar mijn inzicht zullen zat mensen ook die cd kopen, met zo'n relatief lage prijs en de toch grote(r dan verwachte) belangstelling komt dat helemaal goed.

De vraag is nu of Aad en Bert het nog willen. De kans is klein, maar zoals Aad gelukkig zelf zegt: 'zeg nooit nooit', dus dat zul je mij ook niet horen zeggen. ;)

Ik snap het niet zo goed, zoveel moeite is dat toch niet? De nummers hebben ze volgens mij al op voorraad...

Over boevenmuziek: ik denk niet dat jij snel een CD opzet met alleen maar die boevenmuziekjes...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik snap het niet zo goed, zoveel moeite is dat toch niet? De nummers hebben ze volgens mij al op voorraad...

Over boevenmuziek: ik denk niet dat jij snel een CD opzet met alleen maar die boevenmuziekjes...

Nou, die nummers mogen dan wel al klaar zijn, maar denk eraan dat er hoesjes en dergelijke ontworpen moeten worden, de muziek op cd moet worden gezet en het belangrijkste daarbij is dat er sommige mixen worden gemaakt om de lengte wat te rekken en dergelijke. Niet te vergeten moeten er rechtelijk nog wat zaakjes in orde worden gebracht als je muziek gaat uitbrengen.

Het is in principe geen helse klus, maar er moet wel wat werk aan gedaan worden en of ze dat nogmaals willen doen hangt van hen af. Ik denk wel dat als ze het zouden willen het zeker mogelijk moet zijn.

Daarnaast wil ik even reageren op je laatste commentaar. IK zou wel een cd met alleen maar de boevenmuziek kopen, misschien niet iedereen, maar ik wel ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Onder boevenmuziekjes versta ik alleen die hele korte muziekjes. Zijn misschien te kort voor een CD, maar wel leuk.

Oh sorry, dan komt het fout over, excuses! Nee, ik bedoel met 'boevenmuziek' alle dreigende tunes (als Thema Tubbler, Thema Dreigende Bellen, Thema Zenuwachtig, enz.). Maar jullie hebben gelijk, met boevenmuziekjes duidden we eerst die korte tunes aan, nogmaals sorry, ik bedoel dus de lange 'boevenmuziek'. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh sorry, dan komt het fout over, excuses! Nee, ik bedoel met 'boevenmuziek' alle dreigende tunes (als Thema Tubbler, Thema Dreigende Bellen, Thema Zenuwachtig, enz.). Maar jullie hebben gelijk, met boevenmuziekjes duidden we eerst die korte tunes aan, nogmaals sorry, ik bedoel dus de lange 'boevenmuziek'. :D

Oooow... ik dacht al...

6 tikjes op de piano en dan het volgend nummer en zo 10 nummer... mwa hoeft niet voor mij ;)

maar ik snap juh! *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind zelf ook die boevenmuziekjes leuker dan de "de vrolijke rijder" of "thema vrolijk".

ik vind de afwisseling het leukste... vrolijke rijder vind ik ook lekker om naar te luisteren... Eigenlijk een groot deel wel... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik vind hem erg goed! Goeie tracklist, goeie inlay, en uiteraard goede nummers.

En er ontbreken zeker 20 melodietjes van Smorenburg, mooi dus voor een nieuwe CD! Commercieel gezien slim om het te spreiden over 2 CD's, die echte fans kopen hem toch wel :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

En tjah, de muziek is wel leuk :)

MAar ik mis helaas nog heel veel nummers. Maar ondanks dat, goed gedaan :D

-- edit: wat je ermee doet mag je voor jezelf houden, zie FAQ, bovendien riekt alles in je profiel naar reclame, zou het fijn vinden als je dat aanpast --

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...