Ga naar inhoud

FOK tv interviewt B&A


Aanbevolen berichten

*mopper* Nu vindt Bas het ineens weer leuk dat de ouwe fans van vroeger terugkomen en nog steeds kijken, en een tijdje geleden vond ie ons kinderachtig. Die man weet ook niet wat ie wil.

Verder leuk programma, jammer dat Paul er niet was te zien.

En SunChaser, de Baron rookt geen sigaren, dat was de boevenbaas :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
*mopper* Nu vindt Bas het ineens weer leuk dat de ouwe fans van vroeger terugkomen en nog steeds kijken, en een tijdje geleden vond ie ons kinderachtig. Die man weet ook niet wat ie wil.

ja, maar als ie dat niet deed had ie problemen met Adriaan...

"goed gezegd he?" "uiteraard goed gezegd" "ik heb het toch wel goed gezegd, dat je niet naar der hand hebt, dan heb je weer dat gesodemieter" Waar Adriaan verder niet op in gaat... Dit zal wel een grap zijn die nergens op slaat, maar ik denk er meer achter, maar dat post ik niet hier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar dat interview dat ze geven is een beetje het standaard interview van hun. Als je op de 1 juli dvd kijkt, zegt Adriaan ook dat ze zondag zoveel kijkers hadden en dat MTV toen bijna geen kijkers had.

Ze krijgen ook altijd dezelfde vragen naar het hoofd geslingerd, dus dat je dan vaak hetzelfde antwoord geeft lijkt me meer dan logisch. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel erg leuk dat interview... Ik vindt Bassie vooral erg positief en aardig overkomen. En zeker leuk dat de nadruk nog even gelegd wordt op de mensen die van vroeger al fan waren en die nu al een stuk ouder zijn dan alle kleintjes! Ik vindt het echt een leuk stukje! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

als je op die link drukt kom je op een site he. Hebben jullie al eens daaronder gekeken daar staat ook een forum met beledigende stukjes vind ik wel zoals:Zou Adriaan het langer volhouden dan Arafat? Doesn't look like it op die foto...

Link naar bericht
Delen op andere sites
als je op die link drukt kom je op een site he. Hebben jullie al eens daaronder gekeken daar staat ook een forum met beledigende stukjes vind ik wel zoals:Zou Adriaan het langer volhouden dan Arafat? Doesn't look like it op die foto...

Waarom dacht je dat we van Fok hiernaartoe zijn gegaan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sorry dat begrijp ik niet

Op het forum van Fok heeft geruime tijd een serie topics gelopen over Bassie & Adriaan. Dat ging een hele tijd zonder al te grote problemen. Maar er kwamen steeds meer irritante berichten van mensen die moesten melden dat ze B & A helemaal niets vinden of iets dergelijks. Toen heeft een van de gebruikers (DjKoelkast) dit forum geopend, waar we vervolgens bijna allemaal op zijn overgeschakeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op het forum van Fok heeft geruime tijd een serie topics gelopen over Bassie & Adriaan. Dat ging een hele tijd zonder al te grote problemen. Maar er kwamen steeds meer irritante berichten van mensen die moesten melden dat ze B & A helemaal niets vinden of iets dergelijks. Toen heeft een van de gebruikers (DjKoelkast) dit forum geopend, waar we vervolgens bijna allemaal op zijn overgeschakeld.

Oohw vandaar toen zat ik er nog niet bij. En waneer hebben we ons 1 jarig bestaan of zitten we al op 2?

Link naar bericht
Delen op andere sites
opzich is het best wel geinig om te weten, dat zelfs 2 jaar na de stop van HET DUO VAN DE EEUW nog steeds hier gespeculeerd wordt over dit wereldberoemde duo

Het duo van de eeuw, wereldberoemd, gek he dat er dan 2 jaar later nog over gepraat word. Dat doen we nu toch ook over de dikke en de dunne, de Beatles, Elvis, noem maar op. Die zijn al tig jaar gestopt of zelfs overleden.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaan: "De laatste uitzending van B&A zal ik niet meer meemaken"

Ga er maar van uit dat over 50 jaar B&A nog steeds bekend is.

Wel in wat mindere mate dan nu, maar het zal ongeveer net zo als pipo de clown nu is. Er worden dus weer nieuwe films van een oud duo gemaakt :D^O^. Eigenlijk zijn we dat hier ook zo'n beetje aan het doen, een nieuwe film als bekroning op hun werk ;)

En inderdaad, de laatste uitzending zal hij vast niet meer meemaken. Het is nu nog steeds onwijs populair. Ondanks dat de jongste serie al meer dan 10 jaar oud is zijn ze toch een hele grote concurrent van Ernst en Bobbie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...