Ga naar inhoud

B&A 'Wat is dit?' Deel VI


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Tip! Ja, maar daar durf ik niet uit.

Een lijn op de zijkant van de binnenkant van het bestelbusje waar Bassie en Adriaan opgesloten zaten?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

iets van de scene op lanzarote uit de schatkaart als B&A de boeven beschieten :P met rotjes etc etc...

dat lijkt me ook met gelukkig nieuwjaar...

het is een stukkie van de doos waar alle rotjes inzitten :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
het wordt dan na 2 dagen wel tijd voor een groter plaatje of nog een extra hint...

Ok. dan:

watisdit2.jpg

Zo goed dan? ;) En de hint die ik al eerder had gegeven: Gelukkig Nieuwjaar! Als je 'm nou niet raadt.... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ok. dan:

watisdit2.jpg

Zo goed dan? ;) En de hint die ik al eerder had gegeven: Gelukkig Nieuwjaar! Als je 'm nou niet raadt.... :P

het is een stukje van het zeil en 'kajuit' van de gefion, de boot waar vandaan bassie vuurpijlen schiet op de schuilplaats van de prof

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een stukje van de Gefion (De boot, niet 't schilderij)

Nope :N

[..]

het is een stukje van het zeil en 'kajuit' van de gefion, de boot waar vandaan bassie vuurpijlen schiet op de schuilplaats van de prof

Dit lijkt me duidelijk genoeg.

Maar wat het dan wel moet zijn?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit lijkt me duidelijk genoeg.

Maar wat het dan wel moet zijn?

|:( stom zeg, maar ja wat moet het dan wel zijn

ik ben bang dat Kas een vergissing heeft gemaakt en dus Angela de opdr. goed heeft

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een stukje van de Gefion (De boot, niet 't schilderij)

SORRY SORRY SORRY 8)78)78)78)7 JIJ HEBT HET NATUURLIJK WEL GOED, ik verwarde jou Gefion met die uit de schatkaart!

Het hele plaatje: 218_b_robin_gr1.jpg

Volgende voor jou. (sorry Lennert)

Link naar bericht
Delen op andere sites
SORRY SORRY SORRY 8)78)78)78)7 JIJ HEBT HET NATUURLIJK WEL GOED, ik verwarde jou Gefion met die uit de schatkaart!

Volgende voor jou. (sorry Lennert)

En ik ZEI het nog zo: Niet het schilderij ;) Geeft niet hoor, maakte 't wel spannend. ;)

Okee, ik zal proberen dit keer een behoorlijk moeilijke te doen... want met dit soort geniale personen is er anders natuurlijk geen lol aan. ;)

De nieuwe opdracht:

opdracht.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En ik ZEI het nog zo: Niet het schilderij ;) Geeft niet hoor, maakte 't wel spannend. ;)

Okee, ik zal proberen dit keer een behoorlijk moeilijke te doen... want met dit soort geniale personen is er anders natuurlijk geen lol aan. ;)

De nieuwe opdracht:

opdracht.jpg

Een boom of struik. Waarschijnlijk in Spanje of Griekenland, aan de muur te zien.

Is het soms bij het terras uit de Verzonken Stad, waar ze de poppen plaatsen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...