Ga naar inhoud

B&A 'Wat is dit?' Deel VI


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

om de manier waarop je dat vraagt zou ik het eigenlijk juist niet willen posten, maar voor de anderen doe ik het toch maar:

watisdit2.jpg

sorry cold zo had ik het niet bedoelt, maar ik werd een beetje saggerijnig op dat moment,

dus nogmaals mijn excuses...

Link naar bericht
Delen op andere sites

stelletje luilakken :P ga zoeken :P

naja misschien ook wel lastig op deze manier... zit namelijk een heel verhaal achter en als je dat niet kent is het een beetje lastig om haar te vinden ;)

K geef nog wel een hint: In een van de eerste series in een van de laatste afleveringen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het zal in jouw geval die vrouw in 't vliegtuig naar Benidorm wel zijn, waar Adriaan mee danst....

k geloof dat wonderer een pak rammel gaat krijgen

Aangezien Adriaan Wonderer nog steeds niet heeft teruggemaild kan ik dat antwoord niet goed rekenen ;) Al denk ik wel dat het goed is... Maar het is dus een heel andere scene ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
k geloof dat wonderer een pak rammel gaat krijgen

Aangezien Adriaan Wonderer nog steeds niet heeft teruggemaild kan ik dat antwoord niet goed rekenen ;) Al denk ik wel dat het goed is... Maar het is dus een heel andere scene ;)

Nee hoor... maar in tegenstelling tot jou weet ik WEL waar de naam "Ellen" wegkomt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee hoor... maar in tegenstelling tot jou weet ik WEL waar de naam "Ellen" wegkomt ;)

Ik geloof dat Wonderer heel veel pakken rammel gaat krijgen en nog een oplawaai ook

waarvandaan dan? :+

Wil het geloof k niet eens meer weten denk ik...

Maar k geloof dat de mensen die een hint ter verduidelijking wilden er nu helemaal geen biet meer van snappen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
stelletje luilakken :P ga zoeken :P

naja misschien ook wel lastig op deze manier... zit namelijk een heel verhaal achter en als je dat niet kent is het een beetje lastig om haar te vinden ;)

K geef nog wel een hint: In een van de eerste series in een van de laatste afleveringen ;)

jas van vrouw in vliegtuig in huilende professor

Link naar bericht
Delen op andere sites

MarsM heeft de oplossing al een tijdje gevonden, maar op de 1 of andere reden kan hij geen reactie plaatsen vanwege een foutmelding.

Aangezien hij toch de oplossing wil geven plaats ik hem voor hem.

Dus als het antwoord goed is, mag MarsM een nieuwe verzinnen!!!

sleuteljas0qz.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
MarsM heeft de oplossing al een tijdje gevonden, maar op de 1 of andere reden kan hij geen reactie plaatsen vanwege een foutmelding.

Aangezien hij toch de oplossing wil geven plaats ik hem voor hem.

Dus als het antwoord goed is, mag MarsM een nieuwe verzinnen!!!

sleuteljas0qz.jpg

en natuurlijk is dat goed ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

volgende dus voor MarsM

na een lange tijd want hij was verrekte moeilijk hoor Cold45

kan je na gaan hoe moeilijk was haar te vinden terwijl je slechts het vermoeden had dat ze ergens zou staan :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Samba - Boy had het al goed geraden ^O^

Ik heb alleen om de 1 of andere reden moeilijkheden bij dit topic. Ik kan steeds geen posts plaatsen, want er staat steeds pagina gereed terwijl mn scherm nog niet uitgeladen is O}

En sommige andere topics kan ik ook helemaal niet openen, zoals het wallpapers topic bij general chat :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Samba - Boy had het al goed geraden ^O^

Ik heb alleen om de 1 of andere reden moeilijkheden bij dit topic. Ik kan steeds geen posts plaatsen, want er staat steeds pagina gereed terwijl mn scherm nog niet uitgeladen is O}

En sommige andere topics kan ik ook helemaal niet openen, zoals het wallpapers topic bij general chat :?

heb ik ook last van... Heeft op de een of andere manier te maken met die vele plaatjes in betreffende topics die op trage servers staan...

DJ, kan je anders het aantal posts per page niet verkleinen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Samba - Boy had het al goed geraden ^O^

Ik heb alleen om de 1 of andere reden moeilijkheden bij dit topic.

ik heb ook moeilijkheden, maar niet bij dit topic. ik heb moeilijkheden met paint. ik had mijn foto klaarliggen en ik wou hem verkleinen om de vraag te maken. maar dat doet ie niet. ik hoop niet dat jullie boos zijn, want ik kan er echt niets aan doen. ik heb gewoon enorm veel pech ( *B100* ) bij dit topic.

de eerste die dit leest en HIEROVER post, mag de volgende vraag doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is een doos. Volgens mij uit "Op Reis door Europa" (het is zo te zien een serie die opgenomen is op video en het ziet er te goed uit voor de huilende professor). Het lijkt me dat er wijn- of portflessen in zitten. Dus daarom gok ik dat het een doos in Portugal is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is inderdaad een doos :Y;).

Maar het goede antwoord is nog niet gegeven en Angela je zit er erg ver naast :P.

Joh! Je meent het! ;)

Is het de doos met breekbare zooi (kopjes en schoteltjes, meende ik) waar Adriaan overheen rijdt nadat Bassie 'm achter 't wiel neerzet bij 't aankoppelen van de caravan. Waarna hij een grapje maakt over een half kopje koffie drinken of zo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...