Ga naar inhoud

[centraal] Darts! <deel 3>


Aanbevolen berichten

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het commentaar is inderdaad te partijdig. Hopelijk is het volgende tournooi weer gewoon op SBS6.

daar doen ze het ook soms, maar verbergen ze het nog een klein beetje, dan is het echt: jaaa jaques ik hoor dat je voor die of die bent, maar niet zo overduidelijk als dit. Helaas was het niet op een andere zender te zien want ik zou dit toernooi dan liever op Engeland gekeken hebben ofzo, met engels commentaar...

Link naar bericht
Delen op andere sites

4-0 voor Taylor gisteren... wie nu nog twijfelt wie de beste darter van de wereld op dit moment is... ;) maar goed Barney raakte echt nix, vooral in de laatste 2 niet. En Taylor gooide ook niet op zijn best, maar als je dan toch met 4-0 wint tegen de nummer 1 van de andere bond, ben je gewoon supergoed. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
742.000 kijkers gisteren

ondanks de reclame voor deze uitzending op alle zenders toch niet het grote succes waar ze op gehoopt hadden denk ik :+

Dat komt natuurlijk doordat iedereen SBS6 in de gaten houdt voor het darts.

Link naar bericht
Delen op andere sites
4-0 voor Taylor gisteren... wie nu nog twijfelt wie de beste darter van de wereld op dit moment is... ;) maar goed Barney raakte echt nix, vooral in de laatste 2 niet. En Taylor gooide ook niet op zijn best, maar als je dan toch met 4-0 wint tegen de nummer 1 van de andere bond, ben je gewoon supergoed. ^O^

ben ik het niet mee eens, Barney gooide gewoon erg slecht, ik denk dat als ze beiden op eigen niveau en eigen kunnen hadden gegooid het 3-3 zou worden en het heel spannend zou worden.

Vanavond gelukkig 2x the puppy en niet 2x 'the voice' als scheidsrechter.

VOORSPELLINGEN:

Tony David - Colin Lloyd 4 - 0

Raymond van Barneveld - Wayne Mardle 4 - 0

Co Stompé - Phil Taylor 2 - 4 helaas

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal ook maar komen met mijn voorspellingen:

Tony David - Colin Lloyd 4 - 1 (ik gun Lloyd wel een set)

Raymond van Barneveld - Wayne Mardle 4 - 2

Co Stompé - Phil Taylor 1 - 4

En dus volgens mij door naar de volgende ronde (voor de BDO):

1. Raymond van Barneveld

2. Andy Fordham

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zal ook maar komen met mijn voorspellingen:

Tony David - Colin Lloyd 4 - 1 (ik gun Lloyd wel een set)

Raymond van Barneveld - Wayne Mardle 4 - 2

Co Stompé - Phil Taylor 1 - 4

En dus volgens mij door naar de volgende ronde (voor de BDO):

1. Raymond van Barneveld

2. Andy Fordham

nou die heeft hij al ;)

en Mardle speelt 'rubbish' dus dat wordt volgens mij 3x niks ;)

170 voor David _O_

Sympathiek van Lloyd!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Taylor zei gisteren dat hij Stompé een geweldige en sympathieke darter vond.

Ik heb zo een bruin vermoeden: Taylor laat Stompé winnen, zodat deze gunstiger staat

in tegenstelling tot Van Barneveld, waardoor dus uiteindelijk Co doorgaat naar de ½ finale. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Taylor zei gisteren dat hij Stompé een geweldige en sympathieke darter vond.

Ik heb zo een bruin vermoeden: Taylor laat Stompé winnen, zodat deze gunstiger staat

in tegenstelling tot Van Barneveld, waardoor dus uiteindelijk Co doorgaat naar de ½ finale. :D

en dat we hem niet moeten onderschatten...

zou wel een stunt zijn trouwens ;)

Over het hier en nu:

zonde zonde! Tony had de pijlen in handen! Maakt het wel spannender!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren:

Scholten stond op 152. Gooit 1x T20, 1x S20, houdt 72 over, gaat voor de T12 (om D18 over te laten) maar mist hem...

"hij zet m fantastisch weg..."

zij de hele tijd met haar wegzetten, fantastisch is toch als je die 3e triple raakt :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
:D Wat een eerste set! _O_

Barney een 170-finish en Mardle drie keer 180! _O_

Zeg dat wel. Mardle heeft nu gewoon niets te verliezen en kan dus zonder enkele druk spelen. Dat maakt hem gevaarlijk voor Van Barneveld. Maar Van Barneveld weet dat hij moet winnen om zeker te zijn dat hij doorgaat, dus hij probeert het beste wat hij kan.

Ik verwacht daarom dat het een spannende partij blijft, tot het einde aan toe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

sterker nog, kan niet hoger... 2x triple 20 (hoger kan niet) en Bull (hogere dubbel bestaat niet, je moet de 3e pijl een dubbel gooien)

*grijns* Ik voel me net zo'n mutsje dat vraagt wat buitenspel nou precies is. *grijns* Jongens zijn soms zo makkelijk te misleiden ;)

(ja, ik weet wat buitenspel is en ja, ik wist dat 170 het maximum is ;))

Mardle lijkt wel patent te hebben op 180 trouwens.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

sterker nog, kan niet hoger... 2x triple 20 (hoger kan niet) en Bull (hogere dubbel bestaat niet, je moet de 3e pijl een dubbel gooien)

Je zegt het eigenlijk net verkeerd. Het lijkt net of je bedoelt dat alleen als het de 3e pijl is, het een dubbel moet zijn.

Maar elke uitgooi (die de stand dus op 0 zet) moet met een dubbel eindigen. Of het nu de 1e, 2e of 3e pijl is van de gooibeurt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...