Ga naar inhoud

[centraal] Darts! <deel 3>


Aanbevolen berichten

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Mooie wedstrijd maar ik erger me steeds meer en meer aan het commentaar van Hoenselaar, voor mij verpest dit het heel erg! Niet echt leuk meer om naar te kijken op deze manier.

Muteknop?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit is leuker, Mardle is het leukst als hij verliest :+

Helemaal niet! Om 3 redenen:

Punt #1) Ik heb liever dat Stompé doorgaat naar de ½ finale. 8-)

Punt #2) Ik wil dat die Hoenselaar een keer gaat huilen omdat haar zogenaamde ''favorietje'' niet wint!

Trut, ik vond haar altijd een leuke dartster om te zien, maar ze heeft het nu binnen één week totaal bij mij verpest. :(

Net zoals wat King bij het Nederlandse volk deed in één wedstrijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Helemaal niet! Om 3 redenen:

Punt #1) Ik heb liever dat Stompé doorgaat naar de ½ finale. 8-)

Punt #2) Ik wil dat die Hoenselaar een keer gaat huilen omdat haar zogenaamde ''favorietje'' niet wint!

Trut, ik vond haar altijd een leuke dartster om te zien, maar ze heeft het nu binnen één week totaal bij mij verpest. :(

Net zoals wat King bij het Nederlandse volk deed in één wedstrijd.

Pff Hoenselaar - Dobromyzlova dan wint onze Russin dik, dat mens kan niet darten, alleen de rest kan het gewoon NOG slechter :+

Mute is geen optie, maar als het zonder commentaar zou kunnen (bilanguage broadcast) had ik daarvoor gekozen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

neej dan beleef je het niet leuk met het publiek enzo ;)

Kan iemand mij de scenario's uitleggen voor de volgende partij?

Scenario 1: Taylor vindt Stompé zo sympathiek, dat hij maar meteen opgeeft.

Scenario 2: Taylor maakt Stompé helemaal in.

Scenario 3: Stompé is in ongelovelijke topvorm en maakt Taylor in.

Ik gok op scenario 2.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Helemaal niet! Om 3 redenen:

Punt #1) Ik heb liever dat Stompé doorgaat naar de ½ finale. 8-)

Punt #2) Ik wil dat die Hoenselaar een keer gaat huilen omdat haar zogenaamde ''favorietje'' niet wint!

Trut, ik vond haar altijd een leuke dartster om te zien, maar ze heeft het nu binnen één week totaal bij mij verpest. :(

Net zoals wat King bij het Nederlandse volk deed in één wedstrijd.

Alsof haar favorietje gisteren wel won :P

King dacht het goed te doen door in een oranje-shirt aan te treden, maar na Hofstra-King kan ik hem wel uitkotsen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Alsof haar favorietje gisteren wel won :P

King dacht het goed te doen door in een oranje-shirt aan te treden, maar na Hofstra-King kan ik hem wel uitkotsen...

bullshit, als Hofstra had gedacht dat het bord niet goed zou hangen en hij had het gezegd, had je dan ook zo over Hofstra gedacht?

En King had het, zeker in die tijd, echt niet nodig 'vals te spelen' tegenover Hofstra hoor :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

bullshit, als Hofstra had gedacht dat het bord niet goed zou hangen en hij had het gezegd, had je dan ook zo over Hofstra gedacht?

En King had het, zeker in die tijd, echt niet nodig 'vals te spelen' tegenover Hofstra hoor :N

Mag ik jou eraan herinneren dat het toen gelijk stond (of zelfs 2-1 in sets voor hofstra) en dan king toen opeens begon te fucken en dat hofstra totaal uit de wedstrijd was...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mag ik jou eraan herinneren dat het toen gelijk stond (of zelfs 2-1 in sets voor hofstra) en dan king toen opeens begon te fucken en dat hofstra totaal uit de wedstrijd was...

Precies! The King deed het wel degelijk opzettelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

nonsense...

maargoed king is altijd al een eikel geweest...

Mooie aparte finish net van Co

(Co lijkt op Owen? zijn vrouw lijkt op Wina (van het Blok), mede dankzij haar prachtige Belgische bril)

Hoenselaar loopt alleen maar dingen te vertellen die we zelf ook zien, leuk als je het niet kunt zien en alleen kunt horen, maar dat is nu dus niet het geval...mens houd je waffel!

Link naar bericht
Delen op andere sites
De halve finales zijn dus nu bekend, wordt weer spannend vanavond :D

voorspellingen:

Taylor - Barney 4 - 5

Scholten - Fordham 1 - 5

715.000 kijkers gisteravond ;)

Ik ben het bijna eens met jouw voorspellingen. Maar bij Taylor - Barney, denk ik dat de score net anders om is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
WTF?!?!?!

"MIS NOU EENS???"

Dat zèg je toch niet als commentator!!!!???

Is dat echt gezegd?

Ik zou het niet weten, want ik luister al een paar wedstrijden niet meer naar het commentaar. Wist je trouwens dat de muziek van Queen in combinatie met darts gewoon geweldig is?

Link naar bericht
Delen op andere sites
oooohja! Het is Raymonds schuld dat Scholten heeft verloren |:(

Wat een loser!

Die snap ik niet, zei het commentaar dat ook? Leg ff uit. ;)

Wel sportief van Raymond dat hij alsnog voor de camera verschijnt! Respect! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die snap ik niet, zei het commentaar dat ook? Leg ff uit. ;)

Wel sportief van Raymond dat hij alsnog voor de camera verschijnt! Respect! ^O^

Scholten is ongelooflijk kwaad op Barney omdat hij tussen de sets door het publiek te woord stond. Hij vond het het "de grootste fout die Barney ooit in zijn leven heeft gemaakt" en het is zijn schuld dat hij zijn concentratie niet meer kon vinden en dus verloor.

Nou hij l*lt gewoon zwaar uit zijn nek! Excuses zoeken, die man speelt bagger!

En absoluut respect voor Barney, dat interview _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Scholten is ongelooflijk kwaad op Barney omdat hij tussen de sets door het publiek te woord stond. Hij vond het het "de grootste fout die Barney ooit in zijn leven heeft gemaakt" en het is zijn schuld dat hij zijn concentratie niet meer kon vinden en dus verloor.

Nou hij l*lt gewoon zwaar uit zijn nek! Excuses zoeken, die man speelt bagger!

En absoluut respect voor Barney, dat interview _O_

Als ik me niet vergis was de enige set die hij won net ná dat Barney daar stond.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...