Ga naar inhoud

[centraal] Darts! <deel 3>


Aanbevolen berichten

En hier weer verder

mijn laatste commentaar op masters of darts: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... 2483#52483

Topic #2

Topic #1

Master of Darts 2005

Uitzendingen (helaas) op RTL 5 vanaf 19.55u

Best of 7 sets (best of 3 legs per set)

MAA Co Stompé - Colin Lloyd 4 - 0

MAA Raymond van Barneveld - Roland Scholten4 - 2

MAA Andy Fordham - Wayne Mardle 4 - 2

DIN Tony David - Wayne Mardle 4 - 2

DIN Andy Fordham - Phil Taylor 2 - 4

DIN Co Stompé - Roland Scholten 1 - 4

LET OP: WOENSDAG OM 19.30u!

WOE Tony David - Phil Taylor 0 - 4

WOE Andy Fordham - Roland Scholten 4 - 1

WOE Raymond van Barneveld - Colin Lloyd 4 - 0

WOE Co Stompé - Wayne Mardle 4 - 1

DON Andy Fordham - Colin Lloyd 4 - 1

DON Raymond van Barneveld - Phil Taylor 0 - 4

DON Tony David - Roland Scholten 3 - 4

VRI Tony David - Colin Lloyd 4 - 3

VRI Raymond van Barneveld - Wayne Mardle 4 - 3

VRI Co Stompé - Phil Taylor 0 - 4

Halve finales (best of 9 sets)

LET OP: ZATERDAG OM 20.30u!

ZAT Phil Taylor - Raymond van Barneveld 5 - 2

ZAT Roland Scholten - Andy Fordham 1 - 5

Finales (best of 13 sets)

ZON Phil Taylor - Andy Fordham

GROEN: speelt nu

ROOD: gespeeld

Let's talk about darts!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

hoor die man toch!

wer-al ging er heen, neem voor die man een keeldrankje mee of nog beter: Helmut Lotti Voicepearls (als die nog bestaan :P ) dit is niet om aan te horen!

Ik denk dat ik Martin Fitzmaurice maar even moet proberen te regelen ;)

Of natuurlijk zelf de vip-plaats naast het bord innemen.

Maar goed, ik ben benieuwd wat Raymond zo zal doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

pfewww gelukkig, Nobel gaat het nu doen, die man was toch niet om aan te horen?

en het bewijs weer geleverd: RTL 5 elke keer reclame echt elk moment dat het kan doen ze het...walgelijk... live sport hoort thuis op zenders die er de tijd voor nemen en niet elke minuut reclame uitzenden, de publieke omroepen of Eurosport bijvoorbeeld...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nobel is erg goed, Fitzgerald is de beste en die Barry Hay immitator was verschrikkelijk! Ik hoop dat hij niet meer terug komt...

Barney met nieuwe flights en hij doet het netjes!

Zeker. In ieder geval een goed begin.

Link naar bericht
Delen op andere sites

we gaan eens reclame tellen

het is 21.21u en we hebben al 6x reclame gehad sinds 20.00u

belachelijk gewoon!

Ik stel voor allemaal te zappen tijdens de reclame, dan hebben ze er niks aan :P

vergeet ik helemaal wat ik wilde zeggen: barney won echt nog maar net die set zeg! hij moet er wel aan trekken anders redt hij het niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoe vind je het commentaar?

Hoenselaar is toch nog wel ok ondanks mijn eerdere bedenkingen, alleen zou ze beter ingespeeld moeten zijn op haar medecommentator.

Die andere vent vind ik niks, geef mij maar Jaques Nieuwlaat, al moet hij niet met zijn kop in beeld en zo hard gillen :P

Het commentaar gaat wel. Op SBS6 is het beter, maar dit is zeker niet slecht.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik dacht dat RTL4 een zender was die veel reclame uitzond, maar RTL5 is echt vele malen erger!!! Ik snap dat het geld ergens vandaan moet komen maar dit wordt al zo dik gesponsord en dan ook nog eens na bijna elke set reclame, dan bij volgende wedstrijd reclame, voor en na de nabespreking van 4 minuten met de betreffende speler... echt erg gewoon!

Link naar bericht
Delen op andere sites
En hier weer verder

mijn laatste commentaar op masters of darts: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... 2483#52483

Topic #2

Topic #1

Master of Darts 2005

Uitzendingen (helaas) op RTL 5

Let's talk about darts!

Je moet wel de poules erbij zetten hè? ;)

pos - naam - wedstrijden gespeeld - wedstrijden gewonnen - sets gewonnen - sets verloren

BDO

1. Co Stompé 1 1 4 0

2. Raymond van Barneveld 1 1 4 2

3. Andy Fordham 1 1 4 2

4. Tony David 0 0 0 0

PDC

1. Phil Taylor 0 0 0 0

2. Wayne Mardle 1 0 2 4

3. Roland Scholten 1 0 2 4

4. Colin Lloyd 1 0 0 4

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou weet ik eigenlijk niet voor wie ik moet zijn. Fordham vind ik leuk, maar Mardle vind ik ook apart. Ik gun ze het allebei. ;)

En dj, ik was van half 7 tot 10 uur op toneelles. ;)

De Viking, is altijd al één van mijn favorieten geweest. Dus ik hoop dat hij wint.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou weet ik eigenlijk niet voor wie ik moet zijn. Fordham vind ik leuk, maar Mardle vind ik ook apart. Ik gun ze het allebei. ;)

En dj, ik was van half 7 tot 10 uur op toneelles. ;)

ja dat hoor je af te zeggen voor darts, bovendien heb jij helemaal geen les nodig, natuurtalent! ;)

sjoooonge die stem is bij 180 echt nog vreselijker...klinkt als zo'n verschrikkelijke death trash metal zanger...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja dat hoor je af te zeggen voor darts, bovendien heb jij helemaal geen les nodig, natuurtalent! ;)

Wat zal ik weer een heerlijke, fijne, rustige slaapnacht hebben. :*;)

Andy heeft het weer goed gedaan. Ik ben benieuwd wat hij morgen tegen the power zal doen.

Wat denk je nou zelf? Als Fordham van Taylor wint, eet ik mijn eerste B&A DVD op. :P

Alhoewel, die Stompé deed mijn bek ook spontaan openvallen van verbazing tegen die Lloyd. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ben sowieso de hele tijd voor de bekende helden ;)

Barney moet wel beter gaan spelen dan gisteren en Co mag van mij nog zo'n wedstrijd spelen, dat was smullen!

Zit er maar weer klaar voor, over een klein half uurtje is het weer tot middernacht genieten! (tenzij die barry hay weer komt...)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik ben sowieso de hele tijd voor de bekende helden ;)

Barney moet wel beter gaan spelen dan gisteren en Co mag van mij nog zo'n wedstrijd spelen, dat was smullen!

Zit er maar weer klaar voor, over een klein half uurtje is het weer tot middernacht genieten! (tenzij die barry hay weer komt...)

George Nobel refereert in ieder geval David - Mardle. _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

nog meer klachten

een highlight is iets op laten vallen, hier is het een highdark ofzo, de naam van de speler die aan het gooien is ziet donkerder (blauwe achtergrond) dan die van de niet gooiende speler (wit)

geluid in de korte herhalingstukjes is ook slecht, je hoort ook een piepje erdoor...hoogstirritant...

darts moet verboden worden op RTL5!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...