Ga naar inhoud

nieuwe marathon!!!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Geinig, de website van Wonderer staat er ook bij :)

We rule! (ja, we, want zonder jullie allemaal was die site nooit geworden wat het was :D)

Ik kan nou haast niks meer zeggen over die verslaggever, maar... "stokoude series"? Ik wist trouwens niet dat alle afleveringen zich afspeelden in Circus Renz, ik dacht toch echt dat het Valkenburg was. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel opvallend trouwens, de Marathonic volgt netjes de marathon van 31 december / 1 januari. De laatste serie die toen werd uitgezonden was namelijk Het Geheim van de Sleutel, nu dus de Diamant. Volgorde wordt dus mooi aangehouden!

Dus niet vreemd opkijken dat de programmering van een volgende Marathonic De Huilende Professor bevat :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik weet niet wie dat artikel heeft geschreven, maar hij mag wel wat meer respect hebben voor b&a. stokoude series :N , hoe durft hij?

Het artikel is geschreven door Marjoleine Tepe [MT] en dat is een zij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

kan maikotjuh niet wat regelen? die heeft nog contacten bij Fox ... die kunnen vassssst wel in contact met Nickelodeon komen :P :P :P

Nou ik ken de programmadirecteur daar, die beslist over hoe laat en wanneer de series worden uitgezonden, maar ik denk dat ik weinig kan doen. Nick programeert programma's op doelgroep. Omdat tussen 6 en 7 op Ned. 3 programma's als Sesamstraat worden uitgezonden, programmeert Nickelodeon een programma voor dát kijkcijferpubliek, voor een deel rekening houdend met het wat oudere publiek. Na 19.00 uur komen de programma's voor de jeugd voorbij, de comedy's dus.

Nu komt er ook nog eens bij dat de kijkcijfers van Bassie & Adriaan rond dat tijdstip erg hoog zijn, dat Nickelodeon zeker niet snel van plan zal zijn dat te veranderen. Kijkcijfers zijn nogalbelangrijk daar...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik lig dan nog in bed hoor, maar kan gelukkig op ieder moment van de dag mijn eigen B&A marathon houden ;):D

ik ga hem zker kijken omdat ik dat wel wil zien

al vind ik deze serie niet zo leuk

maar ja smaken verschillen!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu komt er ook nog eens bij dat de kijkcijfers van Bassie & Adriaan rond dat tijdstip erg hoog zijn, dat Nickelodeon zeker niet snel van plan zal zijn dat te veranderen. Kijkcijfers zijn nogalbelangrijk daar...

Waaruit maar eens blijkt dat het publiek die zgn 'stokoude series' nog altijd met velen tegelijk bekijkt. De nachtuitzendingen waren toch ook altijd zo goed bekeken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waaruit maar eens blijkt dat het publiek die zgn 'stokoude series' nog altijd met velen tegelijk bekijkt. De nachtuitzendingen waren toch ook altijd zo goed bekeken?

Jep, Bassie & Adriaan is het best bekeken programma van Nickelodeon en scoort meestal net onder de cijfers van Zappelin rond dat tijdstip. De nachtuitzendingen werden ook zeker goed bekeken, snap niet dat ze dat verandert hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*adriaan* Kom op. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.

:D_O_

Video's mag natuurlijk ook :) Maar ik vind t vreemd dat zulke die-hards hier niet eens alle avonturen hebben (degenen die ze reeds besteld hebben en al 3 maanden wachten bedoel ik dus NIET ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites

Phoe, steeds diezelfde reclame 8)7 Om gek van te worden.

Waarom tonen ze nu geen B&A reclame (Bassie's show, dvd's en videobanden van b&a, ...) of een clipje uit Leren en Lachen of Grootmoederstijd ertussen. Denk dat alleen de Diamant uitgezonden zal worden. En niks anders erbij. :N Maar het is en blijft leuk :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Phoe, steeds diezelfde reclame 8)7 Om gek van te worden.

Waarom tonen ze nu geen B&A reclame (Bassie's show, dvd's en videobanden van b&a, ...) of een clipje uit Leren en Lachen of Grootmoederstijd ertussen. Denk dat alleen de Diamant uitgezonden zal worden. En niks anders erbij. :N Maar het is en blijft leuk :)

is dat anders ook altijd zo?(dat ze b&a reclame maken)

ik stel waarschijnlijk in julie geval een domme vraag maar ik zie nu voor de eerste keer marathon nick.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Phoe, steeds diezelfde reclame 8)7 Om gek van te worden.

Waarom tonen ze nu geen B&A reclame (Bassie's show, dvd's en videobanden van b&a, ...) of een clipje uit Leren en Lachen of Grootmoederstijd ertussen. Denk dat alleen de Diamant uitgezonden zal worden. En niks anders erbij. :N Maar het is en blijft leuk :)

ow toch wel na de diamant komt leren en lachen

Link naar bericht
Delen op andere sites

zojuist een leuke reclame gezien met adriaan

zow een paar mensen hadden zow een kuifje en ze zegde ik ben de wereld beroemde kuifje

het stond adriaan wel leuk :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Phoe, steeds diezelfde reclame 8)7 Om gek van te worden.

Waarom tonen ze nu geen B&A reclame (Bassie's show, dvd's en videobanden van b&a, ...) of een clipje uit Leren en Lachen of Grootmoederstijd ertussen. Denk dat alleen de Diamant uitgezonden zal worden. En niks anders erbij. :N Maar het is en blijft leuk :)

Kijk, met die reclame verdient Nick het geld om de series uit te kunnen blijven zenden. Ze zenden alleen reclame over B&A uit als Bassie of Adrina producties daarvoor betaald.

Link naar bericht
Delen op andere sites

dag vriendje's en vriendinnetje's dat was het dan alweer (voor de laaste keer :P )

*b2* nou natuurlijk lust ik een peer!

*japie* keer !

*b2* wat zeggie?

*baron* stommeling!

*b2* ik dacht al dat je dat zei

*japie* hosie !!

*b2* wat zeggie ?

bong

*b2* waarom altijd dat ik zeg wat zeggie krijg ik z'on koppijn?

*B100* ik heb al meer pech hegad!

*b2* wat zeggie?

*harry* dat jij kan zagen!

*baron* harry hoe ver zit je met de boem?

boem

*japie* aw mijn oren

*b2* ik heb niks aan mijn oren

*japie* nee ik zei aw mijn oren

*b2* ow brobeer je te scoren

bong

*baron* ik krijg wat van hem

*japie* hij zelf ook

*b2* wat zeggie?

*B100* wat en is die man mijn nieuwe colega?

*b2* wat zeggie?£

*baron* dromels waar is die bom HH?

*harry* hier baas 2 jaar aan gewerkt , en werkt prima

*baron* b2 ?

*b2* ja baas (?)

*baron* wil je buiten even aan dit koortje trekken

*b2* ok baas!

boem

*japie* mijn colega!

*harry* mijn meester werk!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb niet gekeken :'( Ik had wel de wekker om 8 uur gezet, maar ik sliep pas anderhalf uur toen ie afging, dus die heb ik uitgeramd en ik was meteen weer vertrokken.

Volgende keer moet nick het op NORMALE tijden uitzenden. Half drie 's nachts of zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Weet er iemand waneer er een nieuwe Marathon komt ?

Nickelodeon houdt elke zaterdagmorgen een marathon van één van hun series, maar ik heb geen idee wanneer *bas* en *adriaan* weer aan de beurt zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nickelodeon houdt elke zaterdagmorgen een marathon van één van hun series, maar ik heb geen idee wanneer *bas* en *adriaan* weer aan de beurt zijn.

Ik hoop toch wel dat ze nog eens een marathon geven over *bas* & *adriaan* want dan kunnen wij hier in België ook B&A kijken.

Maar niet dat het voor mij echt hoeft, want ik heb alles van Bassie & Adriaan op videoband en dvd staan. Maar soms, zoals de Diamanten marathon van 28 Februari waren er veel extra scènes die ik niet had staan op de dubbelbox ervan. Dus gelukkig kon ik dat opnemen.

Leuk zou zijn moesten ze es de verdwenen kroon heruitzenden :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...