Ga naar inhoud

nieuwe marathon!!!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja, dat zag ik ook toevallig tussen twee Kroon afleveringen. Ik ben benieuwd, op de site heb ik er nog niks over kunnen vinden...

Zaterdag toch niks te doen, heheheh... Iemand zin om bij mij te komen kijken? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goed nieuws!!!!

zaterdag 28 februari is er weer een marathonick van bassie en adriaan bij nickelodeon!! dat wordt dus weer kijken.

joepiejéé

Wat is je bron ??? Waar heb je het vandaan ?! Zeg het zo rap mogelijk ! Ben erg benieuwd. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is helaas :'(:'(:'( geen super marathonic, dus geen 24 uur lang.

Ik denk de verzonken stad, want diekomt na de verdwenen kroon.

Die is al tijdens de supermarathonic geweest.

Huh? :?

Dat is 4 uur en een kwartier!

De diamant duurt maar 3 uur.

Met reclame, misschien ook weer liedjes uit grootmoeders tijd ertussen?

Ik zou de Schatkaart nog wel 's willen zien 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Liedjes uit grootmoeders tijd! Dat zal natuurlijk kunnen! Want een uur reclame lijkt mij ook een beetje vreemd!

Heb mailtje van MTV Nickelodeon ontvangen, dit stond er oa in:

Aanstaande zaterdag is er inderdaad een Bassie en Adriaan marathon, maar we communiceren niet welke programma's er worden uitgezonden.

Voorlopig zenden we in Vlaanderen Bassie en Adriaan niet uit tussen 06u 's morgens en 18u 's avonds. Misschien komt daar in de toekomst nog verandering in...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wederom een totaal onzinnige offtopic reactie.

JennoH denk er nou eens om :(

Nou, zo onzinnig is het niet, want als Lucy Luc dinges om 18:10 op Nick is, wanneer komt B&A dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
DUS gaat het nergens over, immers is JennoH een vlaamse user ;)

Bovendien waren tijden etc. al vermeld in een aantal posts terug :P

De Vlaamse buren scoren toch altijd zo goed met Nationaal Dictee? Misschien een goede oefening voor Jennoh, omdat wij anders bij elke reactie van haar een vertaling moeten maken :{

Maar goed, dit is ook offtopic :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar goed, dit is ook offtopic :X

Ach, als jullie nu toch bezig zijn kan deze offtopic reactie er ook nog wel bij :P

Offtopic: Ik vind niet dat we JennoH al te hard moeten aanpakken, misschien ligt hij in een hele andere leeftijdsklasse dan ons... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach, als jullie nu toch bezig zijn kan deze offtopic reactie er ook nog wel bij :P

Offtopic: Ik vind niet dat we JennoH al te hard moeten aanpakken, misschien ligt hij in een hele andere leeftijdsklasse dan ons... ;)

ik ook nog even offline :P

Dat is ook de reden dat we hem onofficiëel waarschuwen.

Maar het moet wel duidelijk zijn.

Er was hier nog een user die vreemde posts maakte, maar dat lijkt verleden tijd *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat vind ik dus echt mate van Nickelodeon

waarom doen ze dit ons aan

:?:'(:'(:'(:'(

In het mailtje dat ik kreeg schreef men dat Bassie & Adriaan in de toekomst op andere tijdstippen te zien zouden zijn. Alleen was dit nog af te wachten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
's nachts zou er ook weer aankomen aldus Adriaan...

en ik heb ergens gelezen (maar weet niet meer precies waar) dat er contracten getekend zijn tot 2010...

Dat zou pas goed nieuws zijn, in hun biografie stond vroeger dat ze met Bridge, de video maatschappij een contract hadden tot 2010.

Helaas staat er nu niks bij omtrend Nickelodeon :N of Bridge, qua datagegevens.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat was een kopie van de oude biografie van http://www.bassie-adriaan.nl. Maar die is nu aangepast.

Het contract met Nickelodeon is in iedereval wel verlengt, want het is allang 2004 en ze zijn nog steeds op tv te zien!

het zou gaan tot en met februari 2004

dus ik verwacht ook in maart nieuwe programmering (nieuw contract ook, dus wie weet ook weer nachtuitzendingen)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

het zou gaan tot en met februari 2004

dus ik verwacht ook in maart nieuwe programmering (nieuw contract ook, dus wie weet ook weer nachtuitzendingen)

Aha, dat wist ik even niet.

Dan wordt liedjes uit grootmoeders ook weer uitgezonden denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop echt dat als de uren veranderd worden, dat ze aan ons denken, zodat we ook dagelijks van B&A kunnen genieten ;)

Zal je net zien. Krijg ik EINDELIJK een baan, ergo, moet ik om 11 uur naar bed, gaan ze B&A om 12 uur uitzenden. Just my luck.

Ik vind 9 uur 's avonds een prima tijd, en dan een uur lang. Niiiiick! Heb je me gehoord?? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zal je net zien. Krijg ik EINDELIJK een baan, ergo, moet ik om 11 uur naar bed, gaan ze B&A om 12 uur uitzenden. Just my luck.

Ik vind 9 uur 's avonds een prima tijd, en dan een uur lang. Niiiiick! Heb je me gehoord?? ;)

kan maikotjuh niet wat regelen? die heeft nog contacten bij Fox ... die kunnen vassssst wel in contact met Nickelodeon komen :P :P :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...