Ga naar inhoud

De lente komt er aan


Aanbevolen berichten

[..]

slaap goed... dat is deze week dus onmogelijk voor mij O-)

Maarrrrr in de Lente!

En 21 maart dan is de lente daar!

En dat is vandaag, whohooo *O* ik geloof wel dat de lente mijn favo seizoen is :)*O*

Ja, de overgang van winter naar zo'n aangenaam temperatuurtje is natuurlijk heerlijk! De lente en de zomer zijn toch wel mijn favoriete seizoenen! Sneeuw is ook leuk, maar het ligt er maar eventjes, in de zomer schijnt wel wat vaker de zon! Maar goed, heerlijk weertje vandaag!^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

In Twice zijn achtertuin :)

Overigens: Is het misschien niet makkelijk hier een centraal Jaargetijdentopic van te maken?

Nu hebben we volgens mij ook nog een topic: "Het is herfst" of "het is zomer" en nu ga je offtopic als je over de zomer praat :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
In Twice zijn achtertuin :)

Overigens: Is het misschien niet makkelijk hier een centraal Jaargetijdentopic van te maken?

Nu hebben we volgens mij ook nog een topic: "Het is herfst" of "het is zomer" en nu ga je offtopic als je over de zomer praat :)

heb jij zon grote tuin dan :P voor bijna 500 leden ;)

maar verder vind ik het wel een goed idee om een centraal topic te starten!

trouwens het forum is wel vaak offline

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het wel wat hebben dat er een nieuw topic komt om vooruit te blikken naar het volgende seizoen :) Als t volgende seizoen is afgelopen kan het vorige topic op slot gegooid worden en volgend jaar een nieuwe geopend worden?

Maaruh wat is de weersverwachting voor koningedag? (http://www.knmi.nl, weet ik)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het wel wat hebben dat er een nieuw topic komt om vooruit te blikken naar het volgende seizoen :) Als t volgende seizoen is afgelopen kan het vorige topic op slot gegooid worden en volgend jaar een nieuwe geopend worden?

Maaruh wat is de weersverwachting voor koningedag? (http://www.knmi.nl, weet ik)

ehm droog, en rond de 18-20 graden hier in gelderland (aangezien je daar ook woont)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van mij mogen ze temperaturen boven de 25°C afschaffen. Compleet nutteloos en eigenlijk begint bij 18°C al: bij elke graad daarboven moet je steeds meer dingen laten. Hardlopen boven de 20°C? Zeer onaangenaam. Laten we het maar niet hebben bij de aangevoerde vuilpluimen bij zuiden-, zuidoosten- en oostenwinden. Gore Europese meuk, doe maar lekker wind van zee tussen maart en november.

En dat al dat muggengeteisem, bleghhh. Was het maar vast 1 september :)

O ja, als t dan toch zomer is, t liefst n graad of 20 overdag, op zn tijd een paar lekkere zware buien of een dag met volle regen, in de herfst gaat er niks boven zware stormen (hoewel zo'n zomerstorm ook leuk is, vooral uit NW, liefst met springtij, worden al die vreselijke strandhuisjes in één klap die zee ingemikt), 's winters moet het winter zijn, vorst en sneeuw en in de lente...ach de lente...sáái, sáái, sáái sáááááái. Aangenaam maar meteorologisch gezien compleet oninteressant.

Mijn favoriete klimaat bevindt zich in Petropavlovsk op Kamtsjatka, aan de Russische Oostkust. Aangename zomers (13-23°C, veel rond de 18°C) , héérlijke winters (meest tussen 0 en -6°C overdag, en bákken, bákken sneeuw. En dat aan zee). Prachtklimaat. Alleen is mn Russisch niet zo geweldig

Da Swiedanja!

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...