Ga naar inhoud

De lente komt er aan


Aanbevolen berichten

Als opvolger van ' het vriest toppic ' dan nu de lente!!

Het wordt (eindelijk) weer mooi weer.

De zon begint weer lekker te schijnen en de vogels zingen het hoogste lied. Het maakt me blij. Meer groen, meer zon en meer buiten!

En zoals bassie zingt:

*bas* Maar in de lente dan speel ik weer buiten!!

Tis nu een mooi moment om dat nummer maar eens te gaan luisteren ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als opvolger van ' het vriest toppic ' dan nu de lente!!

Het wordt (eindelijk) weer mooi weer.

De zon begint weer lekker te schijnen en de vogels zingen het hoogste lied. Het maakt me blij. Meer groen, meer zon en meer buiten!

En zoals bassie zingt:

*bas* Maar in de lente dan speel ik weer buiten!!

Tis nu een mooi moment om dat nummer maar eens te gaan luisteren ;)

De lente is altijd een heerlijke tijd van het jaar. Ik ben bijvoorbeeld jarig in de lente...O-) Maar je ziet overal weer de krokusjes en narcissen uit de grond komen, ja dat is altijd een gezellig gezicht! Verder begint de temperatuur weer wat aangenamer te worden en je leeft langzaam lekker naar de zomer toe!*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De lente is altijd een heerlijke tijd van het jaar. Ik ben bijvoorbeeld jarig in de lente...O-) Maar je ziet overal weer de krokusjes en narcissen uit de grond komen, ja dat is altijd een gezellig gezicht! Verder begint de temperatuur weer wat aangenamer te worden en je leeft langzaam lekker naar de zomer toe!*)

Dat laatste doe ik nou net niet. :P Ik verafschuw de zomer, net als de winter. Dat laatste is TE KOUD en de zomer is TE HEET. Alles plakt aan je lichaam, 30 graden, gadverdamme, nee mij niet gezien. :+

De lente is precies goed, rustig, heerlijk temperatuurtje en af en toe een koel windje. 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat laatste doe ik nou net niet. :P Ik verafschuw de zomer, net als de winter. Dat laatste is TE KOUD en de zomer is TE HEET. Alles plakt aan je lichaam, 30 graden, gadverdamme, nee mij niet gezien. :+

De lente is precies goed, rustig, heerlijk temperatuurtje en af en toe een koel windje. 8-)

De zomer te koud?? Ah we leven in een zeeklimaat. Ga je bijvoorbeeld naar Italie in de zomer dan weet je pas wat heet is..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat laatste doe ik nou net niet. :P Ik verafschuw de zomer, net als de winter. Dat laatste is TE KOUD en de zomer is TE HEET. Alles plakt aan je lichaam, 30 graden, gadverdamme, nee mij niet gezien. :+

De lente is precies goed, rustig, heerlijk temperatuurtje en af en toe een koel windje. 8-)

Nee, ik vind het TE vaak regenen in de lente, en aan de herfst heb ik een schurfthekel...! Maar ik leef lekker naar de zomervakantie toe! Lekker op vakantie, en hele dagen niks doen en bakken in de zon aan het strand! Heerlijk!*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat laatste doe ik nou net niet. :P Ik verafschuw de zomer, net als de winter. Dat laatste is TE KOUD en de zomer is TE HEET. Alles plakt aan je lichaam, 30 graden, gadverdamme, nee mij niet gezien. :+

De lente is precies goed, rustig, heerlijk temperatuurtje en af en toe een koel windje. 8-)

dat laatste van robin04 dat wat ik ook doe, en aangezien ik ook jarig ben in dat *bas* iets met oenen ehm ehm *adriaan* seizoenen. jaja (precies 7 dagen erna)

en de zomer is lkkr

lekker op vakantie.. lkkr zonne :P

En de lente heb ook wel wat, afgezien dat ik jarig ben, de temp. gaat omhoog, en lekker vaak buiten, dat zie ik me in de winter niet zo vaak doen..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat laatste van robin04 dat wat ik ook doe, en aangezien ik ook jarig ben in dat *bas* iets met oenen ehm ehm *adriaan* seizoenen. jaja (precies 7 dagen erna)

en de zomer is lkkr

lekker op vakantie.. lkkr zonne :P

En de lente heb ook wel wat, afgezien dat ik jarig ben, de temp. gaat omhoog, en lekker vaak buiten, dat zie ik me in de winter niet zo vaak doen..

Betekent dat minder actief op het forum voor jou?;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Betekent dat minder actief op het forum voor jou?;)

whaha neeh dat denk ik nu ook weer niet hoor.. behalve in de avond..

en aangezien het ook steeds later donker wordt. ken je dus langer buiten hangen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

whaha neeh dat denk ik nu ook weer niet hoor.. behalve in de avond..

en aangezien het ook steeds later donker wordt. ken je dus langer buiten hangen

Ja, dat wel.. En dan lek gestoken worden door de muggen...}:| Dat haat ik echt ongelooflijk! Echt, zo irritant zijn die beesten!8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, dat wel.. En dan lek gestoken worden door de muggen...}:| Dat haat ik echt ongelooflijk! Echt, zo irritant zijn die beesten!8)7

haha ja okee, die beesten die prikken je ganze lichaam lek. klere dingen, maja daarom moet je ze ook buiten de deur houwe he :P

door bijvoorbeeld van die kattenstaarten op te hange

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gewoon een horretje voor je raam of een klamboe ofzo. Lente is goed maar zomer is nog beter.

Zomer -----> VRIJ!!! Zomervakantie, feesten luieren niets doen heerlijk.

En in de zomer is het hier in NL echt niet zo vaak 30 graden hoor, maar meestal lekker temperatuurtje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gewoon een horretje voor je raam of een klamboe ofzo. Lente is goed maar zomer is nog beter.

Zomer -----> VRIJ!!! Zomervakantie, feesten luieren niets doen heerlijk.

En in de zomer is het hier in NL echt niet zo vaak 30 graden hoor, maar meestal lekker temperatuurtje.

behalve dan afgelopen zomer of het jaar daarvoor

toen liep de tempratuur op tot 35-37 graden (noord limburg)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar dat is nooit zo langdurig hoor. Dan is het een paar dagen warm maar dat is toch wel uit te houden. Zoek je het strand op ofzo, verkoelend zeewater en een verkoelend briesje.

Strand is top, mn familie van mn moeders kant wonen allemaal aan de kust. Mn neef heeft een boot met een vlonder erop waar een tap en een barretje op staat :9 Pilsjes drinken op zee langs de kust, heerlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar dat is nooit zo langdurig hoor. Dan is het een paar dagen warm maar dat is toch wel uit te houden. Zoek je het strand op ofzo, verkoelend zeewater en een verkoelend briesje.

Strand is top, mn familie van mn moeders kant wonen allemaal aan de kust. Mn neef heeft een boot met een vlonder erop waar een tap en een barretje op staat :9 Pilsjes drinken op zee langs de kust, heerlijk.

Haha pilsjes langs de kust...

Link naar bericht
Delen op andere sites
En in de zomer is het hier in NL echt niet zo vaak 30 graden hoor, maar meestal lekker temperatuurtje.

Ja, 10 tot 15 graden, dat is bij mij een lekker temperatuurtje en dat vind je voornamelijk in de lente. :P

Ok, 30 graden is misschien wat overdreven, maar zelfs bij 20 graden haak ik al af. :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kwam net uit het schoolgebouw lopen.

En ik vond het al lekker warm, voelde het al gelikweer als lente!

Het is hier nu trouwen een graadje of 12 in de schaduw.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een grondige hekel aan zon, omdat ik snel verbrand en mijn ogen licht niet zo leuk vinden.

Sinds een paar jaar vind ik het echter wel leuk om in shirtjes zonder mouwen te lopen en dat kan niet zo goed in de winter.

Tot 25 graden vind ik wel te doen, daarboven wordt het bagger.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Verklaar me maar voor gek, maar ik vond de hittegolf van 2003 best wel lekker :P

Lekker veel koele drankjes en 's avonds een lekker koud bad 8-)

Er hing hier ook een gezellige sfeer. Wij wonen in een flat en tijdens die hete avonden kwamen veel mensen op de gallerij om met elkaar te kletsen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik gewoon in Nederland zit vind ik een temperatuurtje rond de 25 graden ook best lekker, hoger moet het niet worden! Dan wordt het altijd gelijk weer zo broeierig in Nederland...:N Overigens heb ik zelf een airco op m'n kamer, dus dan is het zowiezo wel uit te houden! Verder ga ik als ik thuis ben niet vaak zwemmen omdat ik ten eerste GEEN zin heb om iedereen uit Papendrecht in een zwembroek of bikini over een groot grasveld te zien huppelen of bommetjes te zien maken...:N Al die mensen die je kent, bij elkaar, geen zin in! Verder werk ik in de zomervakantie erg veel...*) Dan heb ik daarna meestal geen behoefte meer om te gaan zwemmen. Maar als ik op vakantie ben vind ik een temperatuur tussen de 30 en 35 graden heerlijk! Ik lig heel de dag aan het zwembad of aan het strand met vrienden. ik heb het voordeel dat ik niet rood maar bruin wordt...*) En je loopt heel de dag lekker in je zwembroekie! 's Avonds blijft het ook altijd een aangename tot warme temperatuur dus dat zit wel snor! Ik heb alleen een hekel aan huiswerk maken in dat hete weer...}:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, ik heb er nu alweer genoeg van ;)

Geef mij de winter maar, want van zon en hoge(re) temperaturen word ik echt niet vrolijker. Waarom moeten we nu toch in de zomer 7 weken vakantie hebben? Met die hitte kan ik helemaal niets, en dat is ieder jaar weer zo, tegenwoordig :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, ik heb er nu alweer genoeg van ;)

Geef mij de winter maar, want van zon en hoge(re) temperaturen word ik echt niet vrolijker. Waarom moeten we nu toch in de zomer 7 weken vakantie hebben? Met die hitte kan ik helemaal niets, en dat is ieder jaar weer zo, tegenwoordig :P

Wat wil je dan? 7 weken op school zitten in die hitte of 7 weken thuis zitten niks doen met die hitte? Ik weet het wel hoor! Lekker thuis niks doen!*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wil gerust 7 weken thuis zijn, maar dan wil ik wel iets leuks kunnen doen...en met dat weer lukt mij dat echt niet ;)

Ga naar 't bos of 't strand, maak een wandeling door het gras, kijk naar koetjes die grazen in de wei...*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, ik heb er nu alweer genoeg van ;)

Geef mij de winter maar, want van zon en hoge(re) temperaturen word ik echt niet vrolijker. Waarom moeten we nu toch in de zomer 7 weken vakantie hebben? Met die hitte kan ik helemaal niets, en dat is ieder jaar weer zo, tegenwoordig :P

Ja, inderdaad heb ik ook, in de lente is het nog wel lekker.

Maar met 30 graden doe ik niet zoveel, ik heb ook altijd last van hooikoorts of ik ben verbrand ofzo :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

relaxed man, loop k vandaag naar t dorp toe met twee vrienden (zonder jas, kwamen er op de fiets uit school al achter dat die best uit kon), komen we langs zon Rabobank paal (tijd en temperatuur), dus ik zo "whoo t is 21 graden!" een van die vrienden "dat kan echt niet" "ow nee? kijk maar!" was echt relaxed :D

Net nog ff stukje naar Heerde gefietst :D Echt relaxed :D begon het op de terugweg n beetje te regenen, ruikt nu weer zo lekker buiten, die regen als het warm is, ruikt altijd goed :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shame On Me...!!!:@

* Zit zich heel diep te schamen...

Nou, het was maar één woordje. ;)

Er bestaat nog erger, users die complete zinnen verdraaien of verkeerd quoten. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, het was maar één woordje. ;)

Er bestaat nog erger, users die complete zinnen verdraaien of verkeerd quoten. :P

Noem eens een voorbeeld...:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die griepgolf was er al veel eerder hoor.

Maar het is ook niet zo mooi als het belooft was, het weekend wordt toch minder dan voorspeld

Hier in huis begint het net... ik hoop dat ik de dans ontspring.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nu wel een soort grieperig, hoofdpijn, diarree.

En slapen lukt ook niet echt.

Maar doe mij nu ook maar de zomer, 2 maart was al genoeg voor deze winter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afgelopen Woensdag ton het van dat heerlijke weer was ben ik heel de dag thuis geweest omdat er rapportvergaderingen waren. Ik heb toen lekker in 't zonnetje de auto staan wassen, in een polo met korte mouwen van m'n werk. Het voelde heerlijk aan, en absoluut niet koud! Maar de volgende dag liep ik toch wel heel de dag te snotteren...8)7 Dus heb ik een tip: Al voelt het eens een dagje zo lekker aan met het zonnetje, ga nog niet gelijk in een korte broek met korte mouwen lopen! JE merkt het d volgende dag dan wel!:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Afgelopen Woensdag ton het van dat heerlijke weer was ben ik heel de dag thuis geweest omdat er rapportvergaderingen waren. Ik heb toen lekker in 't zonnetje de auto staan wassen, in een polo met korte mouwen van m'n werk. Het voelde heerlijk aan, en absoluut niet koud! Maar de volgende dag liep ik toch wel heel de dag te snotteren...8)7 Dus heb ik een tip: Al voelt het eens een dagje zo lekker aan met het zonnetje, ga nog niet gelijk in een korte broek met korte mouwen lopen! JE merkt het d volgende dag dan wel!:)

Dat je verkouden wordt van zonder jas buiten lopen enzo, is een fabel. Het verlaagt alleen je weerstand zodat je sneller ziek wordt.

Verder klopt het natuurlijk wel ;) Vooral met overgangen als dit, blijf je goed aankleden, drink/eet je fruit en slaap goed. Hou je weerstand op peil.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat je verkouden wordt van zonder jas buiten lopen enzo, is een fabel. Het verlaagt alleen je weerstand zodat je sneller ziek wordt.

Verder klopt het natuurlijk wel ;) Vooral met overgangen als dit, blijf je goed aankleden, drink/eet je fruit en slaap goed. Hou je weerstand op peil.

Je kan anders wel kou vatten als je zonder jas buiten loopt..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat je verkouden wordt van zonder jas buiten lopen enzo, is een fabel. Het verlaagt alleen je weerstand zodat je sneller ziek wordt.

Verder klopt het natuurlijk wel ;) Vooral met overgangen als dit, blijf je goed aankleden, drink/eet je fruit en slaap goed. Hou je weerstand op peil.

slaap goed... dat is deze week dus onmogelijk voor mij O-)

Maarrrrr in de Lente!

En 21 maart dan is de lente daar!

En dat is vandaag, whohooo *O* ik geloof wel dat de lente mijn favo seizoen is :)*O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...