Ga naar inhoud

Amerika (meerdere versies?)


Aanbevolen berichten

Volgens mij heeft dat er niets mee te maken hoor.Het is gewoon de ene winkel besteld hem nou eenmaal wat sneller dan de andere.En in de ene stad is er misschien meer behoefte aan dan in de andere stad.Dus ik denk dat dat er niets mee te maken heeft hoor!!!

ow oke, maar dat dacht ik zo bij mijzelf.. maar dan ben ik wel vanplan om een keer naar vlaardingen te gaan, kan ik mijn verzameling verder uitbreiden, kan ik gelijk het boevenhuis opzoeken ;):P:D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Volgens mij heeft dat er niets mee te maken hoor.Het is gewoon de ene winkel besteld hem nou eenmaal wat sneller dan de andere.En in de ene stad is er misschien meer behoefte aan dan in de andere stad.Dus ik denk dat dat er niets mee te maken heeft hoor!!!

Toch wel een beetje, hier in het Zuiden is het aanbod B&A-DVD's erg magertjes, terwijl dat in Midden en Noord-Nederland wel lijkt mee te vallen (als ik hoor wat ze in sommige andere plaatsen hebben).

Maar dat het alleen voor Vlaardingen geldt, denk ik inderdaad ook niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch wel een beetje, hier in het Zuiden is het aanbod B&A-DVD's erg magertjes, terwijl dat in Midden en Noord-Nederland wel lijkt mee te vallen (als ik hoor wat ze in sommige andere plaatsen hebben).

Maar dat het alleen voor Vlaardingen geldt, denk ik inderdaad ook niet.

Misschien wonen in het zuiden zoveel fans dat het al is uitverkocht? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...