Ga naar inhoud

B&A Galgje !


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Bij LINGO altijd één letter. ;)

lingo sucks, ij is toch duidelijk twee letters :P Y is een letter... Je kent het alfabet toch wel? Boeit verder niet hoe dit spel gespeeld wordt, maar k heb n hekel aan mensen die ij als één letter zien, of nog erger, de Y in t alfabet vervangen door IJ.... maar succes met t game ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
lingo sucks, ij is toch duidelijk twee letters :P Y is een letter... Je kent het alfabet toch wel? Boeit verder niet hoe dit spel gespeeld wordt, maar k heb n hekel aan mensen die ij als één letter zien, of nog erger, de Y in t alfabet vervangen door IJ.... maar succes met t game ;)

:? Ik beantwoord gewoon een vraag en verder zit er totaal geen diepgang achter mijn antwoord. ;)

Volgende is 13 letters: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is correct, weledele hoogachtende koninklijke hare majesteit doktorandus senior modder sire. :P

kijk zo wens ik aangesproken te worden! :+

Volgende woord is 7 letters :)

_ _ _ _ _ _ _

Link naar bericht
Delen op andere sites
zit er een R in weledele hoogachtende koninklijke hare majesteit doktorandus senior modder sire

Helaas zit er geen R in, user.

Het woord: _ _ _ _ _ _ _

De Galg: G _ _ _ _ _

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zeg mij nu, weledele konin....... ach, barst ook lekker! :P

Vertel op, zit er een E in of niet? Snel een beetje! :P

nou brutale vlegel, de E komt twee maal in het door mijn geniale brein bedachte woord voor.

Uw te raden woord heeft reeds deze vorm aan genomen:

_ _ E _ _ E _

Ik wil u er nog even op attent maken dat gij reeds de eerste twee bouwstenen van uw eigen galg heeft ontvangen, waardoor u zich nog slechts drie fouten kunt permiteren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...