Ga naar inhoud

Vrouwen in de B&A series :)


Aanbevolen berichten

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

jullie weten wat er gebeurd is. Er zijn een aantal mensen op dit forum die wel heel vaak de :9~ smilie hebben gebruikt bij de namen "Adjudant van der Steen" en "De Baron". Ook bij "Adriaan" (in de tijd van de professor met name :P ) is deze smilie zeer vaak aangetroffen.

Nou zijn er nog steeds mensen zoals Uncle Ar die in het fabeltje geloven dat ik jongetjes ook intressant vind. Uiteraard is Adjudant van der Steen aanbiddingswaardig, Paul van Gorcum een hele fijne man en topacteur met goede stem en Adriaan geniaal. Maar toch werden al die :9~ -smilies mij te veel ;)

Maar gelukkig zag ik laatst een update op de Adriaan homepage!

Rhesa-Moile Giebels schrijft niet hoe oud ze is en waar ze vandaan komt, maar heeft wel een goeie vraag.

Beste Adriaan, met mijn vriendin sprak ik over jullie series en we vroegen ons af waarom er geen vrouwen in jullie series speelden. De enige vrouw die we ons konden herinneren was een vrouwelijke marechaussee die één keer in beeld kwam. Misschien was er nog een vrouwelijke medespeler, maar veel vrouwen waren er niet te zien. Was daar een reden voor?

Eindelijk een medestandster :D

Maar na die vraag komt Adriaan met een lullige opsomming...

Nou weet ik niet of het aan Adriaans geheugen ligt, of dat hij te druk bezig was met geniale series te maken, maar hij vergeet toch nog een aantal vrouwen ;)

Gelukkig is onze wakkere Cold er altijd nog :+

"Het begon allemaal met de Plaaggeest"

Omdat ik die (schaam) vandaag pas voor het eerst helemaal heb gezien (ja dat is mogelijk met een B&A serie) kwam ik er ook nu pas achter dat een vrouwpersoon in die serie speelt, die nog wel eens vaker voorkomt ;)

Haar naam: Janet Crockson. Oftewel de ex van Adriaan maar daar hebben we het hier niet over!!!

janet_plaag.jpg

Waarom weet ik dat zij het is? Nou ik had haar al herkend in de serie van de sleutel, waar je nog een act van The Four Crocksons ziet ;)

janet_sleutel.jpg

De andere dame (ik zei toch "Four" Crocksons ;) ) is Co, de vrouw van Bas, maar daar hebben we het al helemaaaaaal niet over!!!

Als onze helden op vakantie gaan naar Spanje (olé olé, we nemen Adriaan en Sweety mee!), worden ze uitgezwaaid door André du Lord (Andreeetjuuuuh!!!!!) en nog twee dames, wederom de helft van The Four Crocksons dus ;)

Ook in de circusvoorstellingen was Janet te zien. (Door de aftiteling hiervan weet ik ook haar echte naam :+ wist eerst alleen dat ze "Sjaan" werd genoemd, dat had iemand 1 juli namelijk per ongeluk zijn lippen laten passeren).

janet_circus.jpg

Wat wel raar is, Co Crockson (neem aan dat die dan zo heette ;) ) is er niet bij in het circus. Waarom is voor mij nog steeds een groot mysterie... B&A en de verdwenen Crockson? :P

Ik had het net al eventjes over de Sleutel.... En ja daar gebeurt nog iets heel leuks :):P

Want jongens wat enorm, we gaan naar Benidorm... Jaja :P Volgens een zeker persoon die in Dieren op 1 juli het een en ander heeft verteld, was het zo dat de mensen in dat vliegtuig voorzien werden van "een natje en een droogje" en dat er een aantal mensen daardoor redelijk aangeschoten waren... Hoe dan ook... Voor de acrobaat en de clown zitten twee meisjes in het vliegtuig. De linker boeit verder niet zo veel, de rechter heeft van Wonderer de naam "Ellen" gekregen.

;):P

Allemaal leuk en aardig :) Maar die Ellen zien we volgens mij nog een keer! Waarschijnlijk is het iemand die er op lijkt. Want aangezien toeval niet bestaat, moet er anders iets heel erg grappigs aan de hand zijn geweet :P

In de scene van de kermis "Op de kermis zou ik altijd willen zijn!" Jaaajaa! :P Daar zie je op een gegeven moment twee vrouwen zoekend naar de zweefmolen (of watooit) staan kijken, waarin Bassie en Adriaan zich bevinden! De mevrouw met de zwarte jas lijkt mij toch wel verdacht veel op iemand waarover ik het eerder heb gehad in dit topic....

http://coldworld.nl/b_en_a/ellen2.jpg' alt='ellen2.jpg'>

De mensen die nog met de gedachte rondliepen dat ik normaal was, zijn die nu denk ik wel kwijt... Zo niet, lees door (En anders ook! :P )

In de Reis door Europa, worden Bassie en Adriaan door een geheimzinnige opdrachtgeven door heel Europa gestuurd om pakjes voor hem op te halen. Zo worden ze ook naar Wales gestuurd. De route die ze nemen zal ik niet beschrijven, want er zit een plaatsnaam tussen die ik maar niet kan onthouden :P

In Wales hebben ze blijkbaar een "vaste" figurante gevonden. Zij komt immers twee keer voor op aparte lokaties.

wales1.jpg

wales2.jpg

Nou staat er heel toevallig op de Adriaan-homepage een verhaal van (ik meen B100 (naja de acteur die B100 speelt dan :P Hans Beijer ofzo?) ), waarin hij vertelt dat ze in een afgelegen gebied een opname moesten maken. Daar zat toen een meisje die van dr rust wou genieten een boek te lezen en die keek boos op, maar toen ze zag dat het Bassie en Adriaan waren, was ze juist heel vrolijk (want wat er ook gebeurt: Altijd blijven lachen!). Nou is het dus best mogelijk dat aan haar is gevraagd of ze mee wilde helpen met de opnamen (of dat ze dat zelf heeft gevraagd ;) ) en dat ze zodoende kon figureren. Dit is helaas nog steeds een speculatie. Ik heb Adriaan deze speculatie een tijdje geleden al gestuurd en ik ben bang dat hij nu ook denkt dat ik gek ben, want ik heb nooit een antwoord gekregen ;) .

En tja de laatste serie... De reis vol verrassingen... Nou er zitten indd twee verrassingen in ;)

Twee kleuters zijn aan het overgooien met een bal (in het script stond dat ze zouden badmintonnen, maarja succes met kids van 5) en gooien dan "per ongeluk" (tja acteren als je 5 bent is ook lastig hoor) de bal in de struiken. Als ze deze gaan halen zien ze dat de boeven aan het inbreken zijn en bellen niet de politie op, maar schakelt hij ons in, een voor allen, allen voor een en alles is voor Bassie!, maar ze bellen B&A.

Dit zijn die meisjes:

julie_serie.jpg

evelien_serie.jpg

Het leuke is dat deze meisjes nu 18 zijn en er dus zo uit zien:

julie_nu.jpg

evelien_nu.jpg

De bovenste is Julie en een op de onderste foto is Evelien ;) (onderste volgens mij)... Die laatste foto komt trouwens van Lennert af, dus ik weet niet zeker of dat DE Evelien is :PLeuke foto anyway

Hier kan je trouwens een interview met Julie lezen ;):)

Nou dan heb je uiteraard Co, Ina en de vrouw van B2 nog die in de serie van de Verzonken Stad figureren als toeristen. Ina zie je verder niet zo vaak, omdat zij niet zo graag voor de camera staat. Beiden zie je af en toe nog wel ns langskomen. De dochter van Bas zie je ook nog, die zit in de Plaaggeest achter de kassa, maar dat was al bekend ;)

Maar wat ik me nou afvraag, ben ik nou de enige die dit soort dingen is opgevallen? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Liesbeth, de dochter van Bas, is ook de koffiejuffrouw in de plaaggeest...

We hebben bij Bas thuis trouwens nog een foto gezien van The Crocksons (stoelenact) waar ook de vrouw van Bas en de ex-vrouw van Aad tegenkwamen...

Ik zou graag willen weten waarom je het per sé niet over de vrouw van Bas wilt hebben?

Overigens vind ik het wel erg frappant dat jij maar van twee personen een toen-nu foto laat zien, en je mag zelf raden hoe die 2e foto eruit ziet :P

Overigens vind ik bij alle figuranten de emoticon :9~ niet echt gepast, tenzij ik verkeerd heb gekeken :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

is die koffiejuffrouw dus toch niet sjaan? leek er verdomd veel op :P8)7

En waarom we het niet over de vrouw van bas gaan hebben? Omdat dat privé zaken van Bas van Toor zijn en hij liever niet heeft dat wij daarover praten.

En van die foto van de Crocksons dat zijn dus dezelfde als die je in de Sleutel ziet ;)

Over het vroeger-nu... Niet iedereen was in een nacht op te sporen :P Ik weet niet eens hun namen en er is nog steeds geen mogelijkheid om visueel het internet af te zoeken :+ Maar mocht er iemand zijn die wel "nu" foto's heeft, ik ben benieuwd ;)

Wat de :9~ -smilie opmerking betreft, klopt, maar t blijft beter dan de baron :P(al heb k daar n kus van gehad :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Overigens vind ik bij alle figuranten de emoticon :9~ niet echt gepast, tenzij ik verkeerd heb gekeken :+

De foto's van nu zijn toch niet zo slecht. 8-)2 meiden van 18 in bikini

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
  • 1 month later...
schreef op Vr Nov 04, 2005 9:09 am":qfpy8lg3][..]

Inderdaad, maar waarom doen die foto's het niet meer?

Zal te maken hebben met de verschuivingen van bestanden tussen servers van de laatste tijd, ik zal er binnenkort even naar kijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...