Ga naar inhoud

logo Acrobatavieren


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :W

Tijdens een gesprek met wonderer op msn hadden we het over de Acrobatavieren (onze fanclub). Ik begon erover dat we nog geen logo hebben. Hier is dan het resultaat:

acrobatavieren-2.gif

Reacties zijn van harte welkom.

FreekM

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, leuk bedacht, maar andere mensen moeten wel zo gek zijn om zo'n grote banner op hun website te plaatsen ;)

Ik zal kijken of ik 'm kleiner kan maken

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha ik heb een medestander.

Ik vind het nog steeds een Suske en Wiske naam

Ik vind Balkenende ook een klootzak, maar de meerderheid beslist :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die naam :X

Acrobatavieren is toch wat lomp om te zeggen. Sorry hoor. Dan maar B&A forum

Het is ook niet de naam voor het forum maar voor de fanclub, toch?

En ik vind het een gave naam ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
komt er ook een page/stite ?

Ik ga, als de officiële eigenaar van www.bassieenadriaan.nl & forum.basieenadriaan.nl en de eigenares ;) van info.bassieenadriaan.nl het toestaan, een maitlje sturen naar de ADRIAAN-homepage om deze drie sites bij de links neer te kunnen zetten. Veel reclame die zeker weten succes zal hebben! (misschien komt radio.bassieenadriaan.nl er ook nog bij)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ga, als de officiële eigenaar van www.bassieenadriaan.nl & forum.basieenadriaan.nl en de eigenares ;) van info.bassieenadriaan.nl het toestaan, een maitlje sturen naar de ADRIAAN-homepage om deze drie sites bij de links neer te kunnen zetten. Veel reclame die zeker weten succes zal hebben! (misschien komt radio.bassieenadriaan.nl er ook nog bij)

Wat dacht je ervan als de officiele woordvoerder dat es zou doen? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat dacht je ervan als de officiele woordvoerder dat es zou doen? ;)

:@ Sorry = @#$%^&*~! :D

Nee, je hebt gelijk. Ik wilde een beetje ''te graag'', omdat ik eigenlijk allang een mailtje had willen sturen. ;) Ga je gang.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:@ Sorry = @#$%^&*~! :D

Nee, je hebt gelijk. Ik wilde een beetje ''te graag'', omdat ik eigenlijk allang een mailtje had willen sturen. ;) Ga je gang.

Geeft niet hoor ;) Ik heb het mailtje de deur uit gedaan. Ben benieuwd hoe (of :P) ze erop reageren. Als ze gaan piepen over de URL zijn ze wel een beetje laat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geeft niet hoor ;) Ik heb het mailtje de deur uit gedaan. Ben benieuwd hoe (of :P) ze erop reageren. Als ze gaan piepen over de URL zijn ze wel een beetje laat.

Net als Antonio bedoelt: ze mogen blij zijn dat wij het niet voor commerciële doeleinden gebruiken (alleen een paar reclame's om kosten te dekken). Bovendien is Adriaan al zo trots op zoveel bezoekers, dus wij stelen heus zijn bezoekers niet :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Ik vind Balkenende ook een klootzak, maar de meerderheid beslist :7

Ja, maar in tegenstelling tot *bepaalde mensen* wijst op zichzelf hoef jij niet vrijwel DAGELIJKS tegen 'm aan te kijken... Grmbl.... Stomme meerderheid....

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Sorry maar ik vind hem niet heel erg mooi. kan strakker. Het is niet echt een logo. :N SORRY

Hey, ik ben ook maar een 'huis, tuin en keuken'-graficus. Dit is nog maar een bèta-versie ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Om even terug te komen op "de fanclub". Ik ben het met DJ eens, de naam vind ik totaal niks. Het ligt niet echt lekker in de mond en het is een beetje te lang. Dan het logo. Het tweede logo vind ik een stuk beter dan het eerste.

Ps. Is er ooit wel eens een reactie gekomen op de mail naar Aad over de URL's?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om even terug te komen op "de fanclub". Ik ben het met DJ eens, de naam vind ik totaal niks. Het ligt niet echt lekker in de mond en het is een beetje te lang. Dan het logo. Het tweede logo vind ik een stuk beter dan het eerste.

Ps. Is er ooit wel eens een reactie gekomen op de mail naar Aad over de URL's?

Tja, we kunnen het niet altijd over alles eens zijn ;)

En nee, nooit reactie gehad op de mail die ik daarover stuurde.

Trouwens, Bas heeft voor ons toch een nieuwe naam bedacht: we zijn vanaf vorige week zaterdag het "Forumtuig" ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...