Ga naar inhoud

Fouten in de Bassie & Adriaan series Deel II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Ik zal voor het gemak maar even de overige informatie toevoegen: ;)

Aflevering 6 (dus niet 7 noch 8 :P) * 01:55:16 minuten

Goed opgemerkt trouwens, rancho! ^O^

Thanks, ja ik wist het niet goed wanneer hij was, ondekte het toen ik de videoband aan het kijken was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tijdens deze scene heb ik ook het idee dat de boot niet vaart. je ziet *adriaan* van voren en hij trekt de riemen naar zich toe. dan zou het water van *adriaan* af moeten gaan (het beeld dus uitkomen), maar het lijkt wel alsof het water juist de andere kant opgaat!! tijd is trouwens 2 uur 16 minuten op de dvd

Ja, inderdaad!!!!!!!

Dat viel me ook al op.

Ook nog een foutje uit de verdwenen kroon.De laatste of eennalaatste afl.

Als je het filmpje ziet dat B&A voor het eerst op de waterscooters zitten zie je nog de golven van de boot van de camera die voor hun vaart.

Nog een fout uit de Kroon de laatste afl.

(Heb ik trouwens van mijn broer.)

Als B&A de boeven inhalen bij de tunnel.

*adriaan* die hangt het doek op.

Hoe snel zouden ze die dan hebben gemaakt???

Ze gingen snel achter de boeven aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

(Heb ik trouwens van mijn broer.)

Als B&A de boeven inhalen bij de tunnel.

*adriaan* die hangt het doek op.

Hoe snel zouden ze die dan hebben gemaakt???

Ze gingen snel achter de boeven aan.

De politie heeft al die dingen geregeld. Inderdaad vrij snel, maar ach, dat mag de pret niet drukken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

"Als Adriaan vraagt hoe laat het is, op weg naar het vliegveld, antwoordt Bassie dat het 2 uur is. Adriaan vermeldt vervolgens dat ze moeten opschieten, want het vliegtuig gaat over een uur. Eenmaal op het vliegveld zegt de dame achter de balie dat het vliegtuig om 11 uur vertrekt. Ze zijn dus of veel te laat, of uren te vroeg."

Iemand enig idee waar ik dit op de DVD kan vinden? Het enige balie-moment is als Bassie achter zijn koffer aangaat, en daar zegt niemand dat het vliegtuig om 11 uur vertrekt. Hebben ze dat eruit geknipt?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...