Ga naar inhoud

Rijbewijs


Aanbevolen berichten

Onze grote vriend Dico benafan heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald.

Drie hoeraatjes voor benafan: HOERA HOERA HOERA

BENAFAN, DIE GAAT ER TEGENAAN

BENAFAN, DIE KAN JE NIET VERSLAAN

In ??n keer.

*O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*

Oja en om het topic nog nuttig te maken: speculeer hier over vanalles dat met een rijbewijs te maken heeft :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Onze grote vriend Dico benafan heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald.

Drie hoeraatjes voor benafan: HOERA HOERA HOERA

BENAFAN, DIE GAAT ER TEGENAAN

BENAFAN, DIE KAN JE NIET VERSLAAN

In ??n keer.

*O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*

Oja en om het topic nog nuttig te maken: speculeer hier over vanalles dat met een rijbewijs te maken heeft :P

grote shit is dat ik morgen pas mijn rijbewijs officieel op kan gaan halen... omdat het gemeentehuis hier om half 1 sluit op maandag en ik om 5 voor half 1 wegreed in tiel... haha dus wel balen.. maja morgen is my day!!! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tering... gefeliciteerd man ;)

Ik moet ook maar eens lessen gaan nemen of zo...

De eerst volgende keer dat wij op Veenendaal West staan zou jij een rijbewijs in je zak hebben... :P Mijn zijn benieuwd :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gefeliciteerd met je rijbewijs benafan! ^O^

Maar goed dat ik gister naar huis ben gegaan vanuit Tiel, anders was ik m'n leven niet zeker daar op straat. Geintje... ;)

hehehe.... nou nou nou :P zon wilde rijder ben ik niet hoor.. of ik moet ineens een omschakeling krijgen van rustug naar wild met 80 door n woonwijk heen.. maar lijkt me vrij onlogisch aangezien ik ook vrij rustug in elkaar zit..

maar iedereen bedankt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik verwacht wel dat je je eerste auto rood spuit en er gele stippen op plakt. Je blijft natuurlijk benafan 8-)

Zeker, dan kan hij ons langs Holten rijden voor een B&A marathon :)

Toch -adriana-?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nja ik woon nu op kamers in Wageningen, maar daar kan je ook wel een marathon houden natuurlijk. Beetje een zooitje maar ja :P

hehe een maraton.. als je maar niet denkt dat ik daar mezelf n bietje kapot ga zitten zuipen :9~ i'm bob

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...