Ga naar inhoud

Locatietour


Aanbevolen berichten

Goed aangezien ik dan sinds kort mijn rijbewijs heb bemachtigd kunnen de plannen die al n aantal maanden lang bij mij op de tafel liggen, in uitvoering worden gebracht.

Volgende week zaterdag (21 okt): ga ik met n 3 tal mensen van dit forum hier, een locatietour houden langs verschillende plekken. Ditmaal zijn de volgende locaties aan de beurt:

In volgorde:

Kasteel Duurstede (Wijk bij Duurstede)

Vesting Naarden (Naarden)

Ru?ne van Teylingen (Voorhout)

Euromast (Rotterdam)

Diverse locaties in en rond om Schoonhoven

Kasteel Dussen (Dussen)

Misschien dat er nog wel meer komt maar weet ik niet van te voren...

heeft iemand nog suggesties en/of opmerkingen over de locaties die we gaan bezoeken.

Bespreek het hier, misschien dat wij het mee kunnen nemen in onze route.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik je een tip mag geven zou ik ze niet allemaal tegelijk bezoeken ;) . Wij hadden zelf voor mooi al te weinig tijd om de Vesting Naarden en de Ruine van Teylingen in een dag te bekijken, laat staan de locaties te vinden (de groene deur waar b&a het geld in de kroon overhandigen bijvoorbeeld :P ). Maar dat is aan jullie natuurlijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dico heeft een eigen Robin en Sjambo weet alles te vinden, komt goed :P

jaja die heb ik gekocht toen k net mijn felbegeerde papiertje had :W

helaas zit hier geen bliep stem achter 8-)

maar sjambo ja die weet in naarden 100% alles te liggen, dus daar vertrouwen we in die plaats dan maar op

(btw ik was nog in amersfoort vandaag)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

jaja die heb ik gekocht toen k net mijn felbegeerde papiertje had :W

helaas zit hier geen bliep stem achter 8-)

maar sjambo ja die weet in naarden 100% alles te liggen, dus daar vertrouwen we in die plaats dan maar op

(btw ik was nog in amersfoort vandaag)

Ja dat weet ie door ons tripje natuurlijk :+ dat scheelt :P

Oh heb je ons nog gezien op Amersfoort? :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja dat weet ie door ons tripje natuurlijk :+ dat scheelt :P

Oh heb je ons nog gezien op Amersfoort? :7

hehe nee er zijn me geen stelletje gajes opgevallen

en ten tweede, ik zou me god niet weten wat k moet zeggen als k je zou zien 8-) en dan denk je ook wtf wies die mafkees

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha dat hoop je dan maar, maar goed, heb je je nog tips verder voor de locaties ofzo? hints weet ik het wat: vertel het allemaal:P vind ik zeer interessant

Hmm..

1. Sta op tijd op, want deze dag gaat lang duren als je alles wil doen

2. Neem een camera mee en maak leuke filmpjes (Sjammie weet wel waar ik op doel)

3. Neem je laarzen mee als je naar de ruine van Teylingen gaat (a omdat je dan over het slootje kan springen en b omdat je dan je schoenen eendenstrontvrij houdt :P. De bewaking is namelijk schaars daar :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
3. Neem je laarzen mee als je naar de ruine van Teylingen gaat (a omdat je dan over het slootje kan springen en b omdat je dan je schoenen eendenstrontvrij houdt :P. De bewaking is namelijk schaars daar :P

Die sloot was toch sowieso vrij breed? Uit B&A weten we allemaal dat die er met een pontje overheen gingen dat er nu niet meer is of was er ook nog een stuk waar die sloot smaller is?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die sloot was toch sowieso vrij breed? Uit B&A weten we allemaal dat die er met een pontje overheen gingen dat er nu niet meer is of was er ook nog een stuk waar die sloot smaller is?

Ik schat zo'n 3 meter, maar dat hek wat voor die poort is gemaakt staat zo goed als op het gras aan de overkant van het water. Dus vlakbij die poort op het gras springen zou mogelijk moeten zijn en anders kun je 1 stap in het nogal ondiepe water (misschien 30 centimeter) zetten en je bent er ook. Dat betaalloket is niet onbemand (die mensen moeten dan aan komen fietsen) dus het zou geen probleem moeten zijn.

Kijk anders even naar de foto's die je gemaakt hebt. Je kunt het zien ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik schat zo'n 3 meter, maar dat hek wat voor die poort is gemaakt staat zo goed als op het gras aan de overkant van het water. Dus vlakbij die poort op het gras springen zou mogelijk moeten zijn en anders kun je 1 stap in het nogal ondiepe water (misschien 30 centimeter) zetten en je bent er ook. Dat betaalloket is niet onbemand (die mensen moeten dan aan komen fietsen) dus het zou geen probleem moeten zijn.

Kijk anders even naar de foto's die je gemaakt hebt. Je kunt het zien ;)

haha aan komen fietsen.. HUMOR 8-) maar hoe bedoel je de bewaking is vrij schaars.. en eendenstront _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha aan komen fietsen.. HUMOR 8-) maar hoe bedoel je de bewaking is vrij schaars.. en eendenstront _O-

Hoe duidelijk wil je het hebben? :P

*

Cold: *drukt op knopje* hallo, is daar iemand?

stemmetje: ja hoor, zegt u het maar

Cold: ja eh... wij wilden graag het kasteel bekijken?

stemmetje: dat is goed, we sturen iemand uw kant op!

Cold: eh... ok... :P

*10 min later komt er een oude vrouw aanfietsen... zet op haar dooie akkertje haar fiets weg en klimt in dat betaalhokje*

vrouw: zo, dus jullie wilden het kasteel bezoeken?

Cold: jup

vrouw: dat kan, met hoeveel zijn jullie? met zn zessen zie ik

MarsM: jep, want Terry is er niet

*vrouw scheurt die kaartjes af voor ons allemaal... en loopt op haar dooie akkertje naar het hek*

Uncle Ar: moet je opletten... nou gaat ze straks OOK nog die kaartjes een voor een staan afscheuren... _O-

*dat deed ze "gelukkig" niet :P *

nou toen waren we binnen... maar het was er blijkbaar dus al jaren niet schoongemaakt, want overal lag eendenstront en overal zaten eenden :P ... je kon er niet eens tussendoor hinkelen :N:P . Afaik, dat zal je zelf wel ervaren, of ze moeten het nu wel hebben schoongemaakt O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha aan komen fietsen.. HUMOR 8-) maar hoe bedoel je de bewaking is vrij schaars.. en eendenstront _O-

Hoe duidelijk wil je het hebben? :P

*

Cold: *drukt op knopje* hallo, is daar iemand?

stemmetje: ja hoor, zegt u het maar

Cold: ja eh... wij wilden graag het kasteel bekijken?

stemmetje: dat is goed, we sturen iemand uw kant op!

Cold: eh... ok... :P

*10 min later komt er een oude vrouw aanfietsen... zet op haar dooie akkertje haar fiets weg en klimt in dat betaalhokje*

vrouw: zo, dus jullie wilden het kasteel bezoeken?

Cold: jup

vrouw: dat kan, met hoeveel zijn jullie? met zn zessen zie ik

MarsM: jep, want Terry is er niet

*vrouw scheurt die kaartjes af voor ons allemaal... en loopt op haar dooie akkertje naar het hek*

Uncle Ar: moet je opletten... nou gaat ze straks OOK nog die kaartjes een voor een staan afscheuren... _O-

*dat deed ze "gelukkig" niet :P *

nou toen waren we binnen... maar het was er blijkbaar dus al jaren niet schoongemaakt, want overal lag eendenstront en overal zaten eenden :P ... je kon er niet eens tussendoor hinkelen :N:P . Afaik, dat zal je zelf wel ervaren, of ze moeten het nu wel hebben schoongemaakt O-)

kijk dat is duidelijke taal, haha.. nou ik mag hopen dat ze het hebben schoongemaakt haha!... juliie lezen hier het verslag nog wel van de dag... haha! maar mocht ??n of andere grapjas nog meer tips hebben, dan mag je ze hier posten.!

Link naar bericht
Delen op andere sites

zow, voor mij begint nu werkelijk het aftellen als ik dat zeggen mag... om die gasten die meegaan na meer dan een jaar eindelijk weer te zien!~

maar ik weet cker dat het een te gekke dag wordt, werkelijk waar :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites

het was een top dag, heel ff in de file gestaan :P

twice is ook heel even maar in slaap gevallen :P ook een vak (valt wel mee hoor twice)

dico hele beste chauffeur alhoewel heeft ie mijn bijna een hartverzakking bezorgd bij de euromast:P en sjammie wist alles prima aan te wijzen ;)

echt een zeer geslaagde dag voor mijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het ook een topdag gevonden zaterdag! :D

Het leukste vond ik het kasteel in Wijk bij Duurstede en de Euromast omdat ik daar nog niet eerder was geweest. Daarnaast waren Teylingen, Naarden en Schoonhoven ook leuk om weer eens te zien.

Als er hier mensen ge?nteresseerd zijn heb ik ook nog foto's. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
het was een top dag, heel ff in de file gestaan :P

twice is ook heel even maar in slaap gevallen :P ook een vak (valt wel mee hoor twice)

dico hele beste chauffeur alhoewel heeft ie mijn bijna een hartverzakking bezorgd bij de euromast:P en sjammie wist alles prima aan te wijzen ;)

echt een zeer geslaagde dag voor mijn.

dat mens was gewoon een vuil secreet...en dat moet k niet hebben en ze was nog eens asociaal :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
OF JE ETEN MOET _O-

Dico heeft zo'n 60 kilometer teveel gemaakt met al dat omrijden en motor af laten slaan maar verder was ie goed :)

kom kom niet overdrijven h? japie 8-)

dat valt best wel mee, altijd naar zo'n benzinewagen :9~

maar goed, Sjammie vond dat k niet goed reed..

ik: en voelen jullie je nog veilig in de auto bij mij

Twice+Barrie: jawel

Ik tegen Sjammie: wat zei je nee :(

Sam: jawel, ik zei jaa

Twice: ik zou m d'r uitzetten als k jouw was

haha was geweldig en nog veel meer van die acties.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar goed, Sjammie vond dat k niet goed reed..

ik: en voelen jullie je nog veilig in de auto bij mij

Twice+Barrie: jawel

Ik tegen Sjammie: wat zei je nee :(

Sam: jawel, ik zei jaa

Twice: ik zou m d'r uitzetten als k jouw was

haha was geweldig en nog veel meer van die acties.

Ik had gewoon ff niet goed wat verstaan wat je zei maar vond wel dat je goed reed. Toch is het idd daardoor wel tot een hilarische actie gekomen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...