Ga naar inhoud

Belgisch veignet


Aanbevolen berichten

[..]

Mij wel... aso dure zooi... en die Belgen onze wegen maar kapot scheuren :P *wacht nog steeds hoopvol op een kabinet in Nederland dat gaat ingrijpen :+ *

Sorry, daar kan ik geen topic voor openen ;)

Maar onze wegen worden hier niet enkel door Nederlanders kapot gereden, vooral door illegalen die zo graag naar Engeland willen.

Worden dan aangehouden en dan zitten wij er maar mee, en dan zitten ze in onze kerken omdat de priesters zo stom zijn om te zeggen dat ze meeleven hebben.

Fucking illegalen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sorry, daar kan ik geen topic voor openen ;)

Maar onze wegen worden hier niet enkel door Nederlanders kapot gereden, vooral door illegalen die zo graag naar Engeland willen.

Worden dan aangehouden en dan zitten wij er maar mee, en dan zitten ze in onze kerken omdat de priesters zo stom zijn om te zeggen dat ze meeleven hebben.

Fucking illegalen.

Oh nu snap ik het :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

maar als die illegalen een vignet op hun vrachtwagen stoppen heb je er geen problemen mee?

Nou ben ik sowieso al voor de afschaffing van Belgie... Maar nu moet k ook nog ns 60 euro aan die lui dokken als k naar Frankrijk wil rijden :P tsjooooooonge :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar als die illegalen een vignet op hun vrachtwagen stoppen heb je er geen problemen mee?

Nou ben ik sowieso al voor de afschaffing van Belgie... Maar nu moet k ook nog ns 60 euro aan die lui dokken als k naar Frankrijk wil rijden :P tsjooooooonge :P

Als je ze onderhands een zakje friet geeft kom je er ook wel langs ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar als die illegalen een vignet op hun vrachtwagen stoppen heb je er geen problemen mee?

Nou ben ik sowieso al voor de afschaffing van Belgie... Maar nu moet k ook nog ns 60 euro aan die lui dokken als k naar Frankrijk wil rijden :P tsjooooooonge :P

Afschaffing Belgi?, hoe durf je, wat ben ik dan? Knuffellandloze?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vlucht gewoon net als Coldsama richting het Oosten :P Dan word je vanzelf de Knuffelturk :P

_O_

Het is blauw en woont in Turkije.....

....

............................

.....................................

DE SMURK!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou nog zsm een keer Uncle Ar's kleding-kroeggrap met Randy doen Cold :P8-)
hehehe volgens mij gaat je dat geld kosten :P

en Wer Al, mijn ei is dat k vind dat belgie afgeschaft moet worden, dus dat uit ik door slechte Randygrappen te maken :P

K kan ook wel grappen over Zweden gaan maken, maar die slaan nergens op... Bijvoorbeeld: Hoe noem je groepsseks in het Zweeds?

:@

:9~

:9

Meuteneuke

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou nog zsm een keer Uncle Ar's kleding-kroeggrap met Randy doen Cold :P8-)
hehehe volgens mij gaat je dat geld kosten :P

en Wer Al, mijn ei is dat k vind dat belgie afgeschaft moet worden, dus dat uit ik door slechte Randygrappen te maken :P

K kan ook wel grappen over Zweden gaan maken, maar die slaan nergens op... Bijvoorbeeld: Hoe noem je groepsseks in het Zweeds?

:@

:9~

:9

Meuteneuke

Ok?, wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens. Belgi? moet afgeschaft worden. Het zou in twee landen verdeelt moeten worden, Vlaanderen en Walloni?. En wat mij betreft mag Vlaanderen wel bij ons land aan geplakt worden.

Maar goed, de betaling van het onderhoud van de wegen moet eigenlijk op Europees niveau geregeld worden. Dus het bedrag dat je betaalt, geeft je dan recht om in heel Europa zonder tol of veignet te rijden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...

Ons 'land' zou nog rapper failliet gaan dan nu.. (Ik ben ook belg)

België is volgens mij technisch onmogelijk te splitsen, en ik zou niet inzien waar het beter voor zou zijn.

verdraagzaamheid, dat hebben we nodig :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ons 'land' zou nog rapper failliet gaan dan nu.. (Ik ben ook belg)

België is volgens mij technisch onmogelijk te splitsen, en ik zou niet inzien waar het beter voor zou zijn.

verdraagzaamheid, dat hebben we nodig :')

Volgens mij is het ook onmogelijk om breedgedragen verdraagzaamheid te creëren in een land met zulke tegenstellingen over bepaalde onderwerpen. Dus blijf je altijd een probleem houden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij is het ook onmogelijk om breedgedragen verdraagzaamheid te creëren in een land met zulke tegenstellingen over bepaalde onderwerpen. Dus blijf je altijd een probleem houden.

Dat is waar, valt dan alleen nog te bekijken welk probleem het ergst is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De problemen die ze steeds oprakelen zijn voornamelijk problemen waar de alledaagse man niet van wakker ligt:

- Splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde: zuiver een symbooldossier geworden terwijl het eigenlijk niets te maken heeft met de dagelijkse werking van die gemeensten in de kieskring, het is enkel over de kieslijsten

- Benoeming van de Franstalige burgemeesters: was een fout door die burgemeesters om vergaderingen in het frans te leiden, maar met een simpele verontschuldiging en controle is dat toch makkelijk opgelost.

- De financiering van de gewesten en de federale staat: lijkt het grootste struikelblok, maar naar wat je in verschillende kranten leest de laatste dagen zitten de onderhandelaars dicht bij een oplossing

Eigenlijk draait een groot deel van alle onderhandelingen over (hoe kan het ook anders) geld: Vlaanderen vind dat ze procentueel teveel aan de federale staat geven en Walloni¨e vreest dat ze na een hervorming geen welvaart meer kunnen opbouwen; terwijl beide regio's het toch nog steeds vrij goed doen.

(ik ga hier niet m'n volledige redenering optypen, want het is een vrij lange ;) )

De zaken waar men zich WEL mee bezig moet houden die raken ondertussen meer en meer ondergesneeuwd: hervorming van de pensioenen, aanpassing van het arbeidsmarktbeleid en niet te vergeten het goedkoper maken van arbeid terwijl de lonen nog steeds kunnen stijgen (ik geef bvb een derde van m'n loon af aan inkomstenbelasting en sociale zekerheid, en dat is veel terwijl m'n baas ook nog eens een mooie plak geld mag leggen per werknemer)

M'n algemene punt is eigenlijk zeer simpel: de gewone man of vrouw is het beu dat de politiek zo klungelt terwijl de problemen waar men het zo graag over heeft eigenlijk voor ons een "ver van ons bed show" zijn, want er zijn maar heel weinig mensen die écht geloven dat een splitsing van het land zal leiden tot een grote verbetering.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...