Ga naar inhoud

Jelger & Sebastiaan En De Ekster Op Youtube


Aanbevolen berichten

[..]

Goed he. :P Het was wel nog maar een beginnend brandje, maar ach, ik zou het inderdaad maar niet echt uitproberen.

Welke vrouw bedoel je eigenlijk?

Ik had verwacht dat ie wel iets zou goochelen met die fles water... dat het ineens heel veel zou worden of zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goed he. :P Het was wel nog maar een beginnend brandje, maar ach, ik zou het inderdaad maar niet echt uitproberen.

Welke vrouw bedoel je eigenlijk?

Was er nou bij het opnemen van die scene eigenlijk niet nog bijna wat goed mis gegaan? Kan me namelijk herinneren dat ik dat een keer ergens heb gelezen maar kan ook wel zijn dat het gewoon erg moeilijk was om op te nemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Was er nou bij het opnemen van die scene eigenlijk niet nog bijna wat goed mis gegaan? Kan me namelijk herinneren dat ik dat een keer ergens heb gelezen maar kan ook wel zijn dat het gewoon erg moeilijk was om op te nemen.

Het was behoorlijk zwaar om het op te nemen. Hartje zomer en ik moest heel de tijd de schuur op- en afklimmen, omdat het slot van het hek kapot was. Sebastiaan reikte me de camera aan door de opening tussen de tralies in.

En het ging ook bijna goed mis, omdat er heel veel sirenes klonken. 1 Keer was het een ambulance, daarna de politie en even later de brandweer, dus we waren als de dood dat ze voor ons waren uitgerukt, want dat levert je een boete op. Maar er bleek heel dicht in de buurt brand te zijn.

Het enige waar we uiteindelijk last van hadden, was een vent die vanaf z'n balkon steeds naar me stond te roepen dat ik niet zo vaak die schuur moest beklimmen. |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat sadistische gegrinnik van die ekster _O-

Ben benieuwd naar de afloop van het verhaal.

Valt me inderdaad mee hoe dat op beeld staat :')

Ik sluit me overigens volledig bij Theo van Woerden aan ;)

Dat rennen deed trouwens echt enorm pijn... ;( Kisten hebben geen enkele demping. *auw*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hehe, jij verdient een lintje *O* !

Sorry allemaal, met name MarsM, want de verbinding is tijdens het uploaden verbroken, maar deze computer is niet van mij, dus iemand anders gaat er nu achter (om precies te zijn, de man die de schuur in brand stak! :D ). Dus het zal echt tot morgen moeten wachten. Sorry!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Sorry allemaal, met name MarsM, want de verbinding is tijdens het uploaden verbroken, maar deze computer is niet van mij, dus iemand anders gaat er nu achter (om precies te zijn, de man die de schuur in brand stak! :D ). Dus het zal echt tot morgen moeten wachten. Sorry!!

Hehe maakt niet uit joh :P Tot morgen dan maar :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het laatste gedeelte van Jelger & Sebastiaan En De Ekster:

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5145&hl=nl

Waarin Sebastiaan afscheid neemt. :'(

Ik vind het afscheid nogal kunstmatig... alsof hij dat in de krant zou moeten lezen... :?

Ik hoop dat het volgende script niet afhankelijk wordt van de locaties, de beschikbare mensen en welke props je deze keer vergeten bent :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad treurig einde (althans... Sebastiaan lijkt er niet ????cht mee te zitten...) :P . Maar aan alles komt een eind he :+

Ben het verder wel met wonderer eens dat het wat jammer is dat het bericht van dat Russische circus in de krant staat.... had Sebestiaan misschien beter een persoonlijke brief voor kunnen ontvangen o.i.d. . Nu had Jelger die krant gewoon een dag later kunnen laten zien en kunnen doen alsof hij van niks wist >:)

Maar verder was het zeker weer een vermakelijk filmpje :Y:P . Ben benieuwd wat je nou gaat doen..... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het afscheid nogal kunstmatig... alsof hij dat in de krant zou moeten lezen... :?

Ik hoop dat het volgende script niet afhankelijk wordt van de locaties, de beschikbare mensen en welke props je deze keer vergeten bent :')

Het stond in de krant omdat Sebastiaan spoorloos was, aangezien we door half Nederland zwerfden... Je moet voor de grap maar eens het beeld stilzetten als de "krant" wordt ingezoomd, dan kun je het zelf lezen.

Het was eigenlijk eerst het idee dat iemand naar Sebastiaan zou komen met de boodschap hem nodig te hebben voor het circus, maar diegene kon jammer genoeg niet.

Het is trouwens inderdaad zo dat het script heel vaak is gewijzigd door tijdgebrek en dan later weer aangepast omdat personages wel of niet konden meedoen. Helemaal niet de methode waar ik van hou, dus ik ben niet van plan het nog een keer te doen. Maar ik vind het al me al wel een aardige serie geworden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jammer dat de Ekster niet alsnog even opdook op het laatst :)

Verder een leuke serie Jelger! Maar komt Sebastiaan nu nog terug of niet?

Ik had de Ekster met alle *; en :D (liefde en plezier) aan het eind laten terugkeren, maar ze was naar Amerika gevlucht! ;)

Wat mij betreft keert Sebastiaan zeker nog een keer terug om een vervolg op Schatzoekers te maken, maar wanneer weet ik nog niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Inderdaad treurig einde (althans... Sebastiaan lijkt er niet ????cht mee te zitten...) :P . Maar aan alles komt een eind he :+

Ben het verder wel met wonderer eens dat het wat jammer is dat het bericht van dat Russische circus in de krant staat.... had Sebestiaan misschien beter een persoonlijke brief voor kunnen ontvangen o.i.d. . Nu had Jelger die krant gewoon een dag later kunnen laten zien en kunnen doen alsof hij van niks wist >:)

Maar verder was het zeker weer een vermakelijk filmpje :Y:P . Ben benieuwd wat je nou gaat doen..... :P

Nee, voor Sebastiaan komt de klap pas later. ;) Aan het eind was ie wel een beetje treurig met z'n saxofoon, maar ik vond het niet echt in het karakter van Sebastiaan zitten om lang treurig te zijn.

Ik ben trouwens bezig aan een nieuw script, waarin ik dan samen met een goochelaarsleerling op avontuur ga. Belooft leuk te worden, maar wel anders dan eerst.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, voor Sebastiaan komt de klap pas later. ;) Aan het eind was ie wel een beetje treurig met z'n saxofoon, maar ik vond het niet echt in het karakter van Sebastiaan zitten om lang treurig te zijn.

Ik ben trouwens bezig aan een nieuw script, waarin ik dan samen met een goochelaarsleerling op avontuur ga. Belooft leuk te worden, maar wel anders dan eerst.

Als je in Amerika wil komen filmen geef je maar een gil ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga trouwens ook Jelger & Sebastiaan En De Gevonden Portemonnee op Google Video neerzetten, want Kanaal 7 heeft destijds maar 1 aflevering uitgezonden.

Het is maar een kort avontuur, maar zeker de moeite waard omdat de bankovervaller er in terugkeert. trouwe kijkers weten wel wie dat is!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...