Ga naar inhoud

Jelger & Sebastiaan En De Ekster Op Youtube


Aanbevolen berichten

Ik heb besloten om de film J&S En De Ekster op Youtube te zetten, zodat iedereen hier kan zien wat het resultaat is geworden. Met name voor Maike lijkt me dat leuk om te zien vanuit Amerika wat voor glansrol ze speelde in Nederland! Alweer een jaar geleden!

Allemaal filmpjes van hooguit 5 minuten vanwege de beperkte upload mogelijkheden. Zo gauw ik de links naar de filmpjes heb, zet ik ze hier neer.

Jammer genoeg heb ik wel gemerkt dat beeld en geluid niet gelijk lopen. Fout van Youtube. Als dat ook bij de rest van de filmpjes het geval blijkt te zijn, kan ik misschien beter gebruik maken van Photobucket.

Hoe dan ook, alvast veel plezier met Jelger en Sebastiaan en *wonderer*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe dan ook, alvast veel plezier met Jelger en Sebastiaan en *wonderer*

En mij natuurlijk ook als voorbijganger. ;)

Je zou trouwens als het bij YouTube niet goed blijft gaan met het geluid ook eerst eens Google Video kunnen proberen, is namelijk nog wat bekender dan Photobucket.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En mij natuurlijk ook als voorbijganger. ;)

Je zou trouwens als het bij YouTube niet goed blijft gaan met het geluid ook eerst eens Google Video kunnen proberen, is namelijk nog wat bekender dan Photobucket.

Dank u voor de tip. :) En jij had natuurlijk een glanzende bijrol!! Het spijt me alleen dat je naam verkeerd gespeld is, terwijl ik het toch zo vaak heb gezien en soms heb geschreven, maar toen de film af was, kon ik het niet meer veranderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
:')

Wel apart om te zien wat er gebeurd is voor ik kwam opdagen ;)

Prachtig camerawerk in de derde aflevering trouwens :D

Grappig is dat he? In de loop van de serie, gebeurt er ook nog heel veel tussen jouw scenes door. Jij hebt bijvoorbeeld ook nooit de opnames gezien toen we met Sam aan het filmen waren. Waar was jij toen ook weer? Wakker aan het worden of zoiets toch? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Grappig is dat he? In de loop van de serie, gebeurt er ook nog heel veel tussen jouw scenes door. Jij hebt bijvoorbeeld ook nooit de opnames gezien toen we met Sam aan het filmen waren. Waar was jij toen ook weer? Wakker aan het worden of zoiets toch? :P

Ik zou het eerlijk niet meer weten maar dat zou best kunnen ja. Wilden jullie niet al om negen uur beginnen toen of zo? :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal het nog even uit mijn goeie geheugen vertellen.

Ik weet nog dat ik die ochtend al vrij vroeg bij Maike was, op een tijdstip wat we met z'n drieeen hadden afgesproken. Toen ik daar aankwam werd ik echter al na 10 minuten gebeld door Jelger dat ze in een file stonden en zo werd het volgens mij zeker een uur later dat we konden beginnen. Omdat Maike tussendoor nog ergens anders naartoe moest en er ook opnames gedaan moesten worden die zonder haar konden doen. Volgens mij zei Maike toen inderdaad ook dat ze daarvoor ook nog maar even ging liggen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zal het nog even uit mijn goeie geheugen vertellen.

Ik weet nog dat ik die ochtend al vrij vroeg bij Maike was, op een tijdstip wat we met z'n drieeen hadden afgesproken. Toen ik daar aankwam werd ik echter al na 10 minuten gebeld door Jelger dat ze in een file stonden en zo werd het volgens mij zeker een uur later dat we konden beginnen. Omdat Maike tussendoor nog ergens anders naartoe moest en er ook opnames gedaan moesten worden die zonder haar konden doen. Volgens mij zei Maike toen inderdaad ook dat ze daarvoor ook nog maar even ging liggen. :P

:D Ja, nu weet ik het weer! Die stoere Ekster had nog even wat rust nodig. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry allemaal, zit even erg te klungelen met monteerprogramma en lukt me niet om de VOB files om te zetten naar MPEG.

Hee Sam, kan jij misschien de rest van de film naar mijn e-mail adres toesturen in MPEG? Dan monteer ik het weer naar 5 min. om te uploaden naar Google Video.

Laat me maar even weten of je zin hebt en of het niet teveel tijd kost, ok? Mij lukt het echt niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sorry allemaal, zit even erg te klungelen met monteerprogramma en lukt me niet om de VOB files om te zetten naar MPEG.

Hee Sam, kan jij misschien de rest van de film naar mijn e-mail adres toesturen in MPEG? Dan monteer ik het weer naar 5 min. om te uploaden naar Google Video.

Laat me maar even weten of je zin hebt en of het niet teveel tijd kost, ok? Mij lukt het echt niet.

Ik wil het wel proberen maar heb vanavond alleen geen tijd meer. Ga vanavond namelijk op tijd naar bed omdat ik morgenochtend om 11:00 een examen over m'n opleiding systeembeheer heb. Ik zal 's middags als ik terug ben even kijken of ik tijd heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb het vanavond geprobeerd maar na het rippen van de DVD zag ik dat er in het begin een kleine hapering in het beeld was waardoor in de rip het beeld en geluid niet synchroon met mekaar lopen. Ik probeer het morgen nog wel een keer en anders wacht ik even op m'n nieuwe pc die ik deze week hoop te ontvangen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb het vanavond geprobeerd maar na het rippen van de DVD zag ik dat er in het begin een kleine hapering in het beeld was waardoor in de rip het beeld en geluid niet synchroon met mekaar lopen. Ik probeer het morgen nog wel een keer en anders wacht ik even op m'n nieuwe pc die ik deze week hoop te ontvangen. ;)

Bedankt dat je er aan begonnen bent Sam. ^O^ Je mag me ook de "verkeerde" sturen, want ik heb een montage programma en kan dus beeld en geluid weer gelijk laten lopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bedankt dat je er aan begonnen bent Sam. ^O^ Je mag me ook de "verkeerde" sturen, want ik heb een montage programma en kan dus beeld en geluid weer gelijk laten lopen.

Ik had hem al verwijderd maar nu nogmaals geprobeerd en precies hetzelfde resultaat dus stuur ik je die maar. Het bestand is trouwens wel ruim 400 MB dus zal het sturen in een opgesplitst rar-archief met bestanden van 100 MB via yousendit.com.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik had hem al verwijderd maar nu nogmaals geprobeerd en precies hetzelfde resultaat dus stuur ik je die maar. Het bestand is trouwens wel ruim 400 MB dus zal het sturen in een opgesplitst rar-archief met bestanden van 100 MB via yousendit.com.

Dank je, dan zet ik ze z.s.m. online.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je echt bekend wil worden dan moet je usenet eens proberen, ik wil wel een deel van je 1e serie ofzo online zetten, kijken wat er voor reacties op komen, maar alleen als jij het wil natuurlijk ;)

Ja, graag zelfs!

Dank je wel voor je compliment. Blij dat je het ook deze keer weer leuk vindt. Ik weet nog hoe sceptisch je was voordat je Het Gestolen Geld had gezien. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een brand blussen met een flesje water?? :P . Geef maar het goede voorbeeld :+ . Don't try this at home kids :+

Te mooi ook hoe die vrouw op de uitkijk staat :Y)

Oh ja en *wonderer* is gaaf 8-)

En Sjammie... je moet niet lachen als Sebastiaan je paraplu jat, dan moet je 'm hoeken 8)7

Hehe wel grappig gedaan :P de minpuntjes zal ik voor de goede orde maar achterwege laten :) . Die zijn ook wel grotendeels hetzelfde als bij die andere afleveringen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een brand blussen met een flesje water?? :P . Geef maar het goede voorbeeld :+ . Don't try this at home kids :+

Te mooi ook hoe die vrouw op de uitkijk staat :Y)

Oh ja en *wonderer* is gaaf 8-)

En Sjammie... je moet niet lachen als Sebastiaan je paraplu jat, dan moet je 'm hoeken 8)7

Hehe wel grappig gedaan :P de minpuntjes zal ik voor de goede orde maar achterwege laten :) . Die zijn ook wel grotendeels hetzelfde als bij die andere afleveringen ;)

Goed he. :P Het was wel nog maar een beginnend brandje, maar ach, ik zou het inderdaad maar niet echt uitproberen.

Welke vrouw bedoel je eigenlijk?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...