Ga naar inhoud

Morgen wordt het fietsen


Aanbevolen berichten

Oooooh, het arme jongetje moet fietsen.

Moet mama nu een beetje warme chocomelk in een thermosje steken voor je ...

Een beetje? En minstens met slagroom.

Is de sneeuw al bijna bij jou Randy? Hij komt vanuit het Zuiden. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen sneeuw hier (eigenlijk wel jammer, want ik moet pas maandag weer de fiets op, en je zal zien dat het DAN zal sneeuwen)

Het is hier wel pokkekoud, want de verwarming op m'n kamer heeft een uurtje geleden de geest gegeven en het elektisch vuurtje doet er lang over om m'n kamer weer op te warmen :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geen sneeuw hier (eigenlijk wel jammer, want ik moet pas maandag weer de fiets op, en je zal zien dat het DAN zal sneeuwen)

Het is hier wel pokkekoud, want de verwarming op m'n kamer heeft een uurtje geleden de geest gegeven en het elektisch vuurtje doet er lang over om m'n kamer weer op te warmen :'(

Moet je je moeder bellen voor een beetje chocomel en een thermosje.

Of een loodgieter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De thermos met koffie staat al naast me en de loodgieter komt morgen om 8.30 (moet ik pokkevroeg uit m'n nest)

Ik pas half 11. Maar dan moet ik wel de kou in.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ook mogelijk, maar wel eerst ontbijten, ander zigzag je over de weg met je fietsje :P

Haha, zat door de sneeuw fietse. Dat geeft gave beelden denk ik, en een raar spoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, vooral omdat er af en toe wel een indruk in de sneeuw zal zijn van een persoon :P

Over indrukken gesproken, paar dagen terug voor het eerst van mijn leven een sneeuwengel gemaakt :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

applaus!

Ja, het klinkt misschien een beetje stom, maar ik had het nooit gedaan, en het sneeuwde en we maakten een wandeling en een parkeerplaats was nog helemaal glad en ja, toen moest ik wel even... helaas mijn camera thuisgelaten ;(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mooie foto's

Thanks. Ik baalde wel dat het 's avonds was, met je sluiter drie seconden open, wordt de vallende sneeuw niet echt mooi ;) Maar 's ochtends ging het waaien dus was alles van de takken gewaaid, dan is het de moeite niet meer :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uur geleden sneeuwde het hier, si nu inmiddels alweer weg... Schijnt dat er morgen 10 meter komt (sneeuw, niet bier)... Hopelijk niet precies tussen Selwerd2 en de Tentamenhal, dan ga ik echt boos worden.. Oja en ook niet tussen Selwerd2 en de Appie...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mooie foto's weer Wonderer! Is dat gladde voetpad alweer begaanbaar?

Niet alles, er ligt nog veel sneeuw overal. Het is vooral de kou nu die erg vervelend is. Overdag valt het wel mee, maar zodra de zon weg is, kun je het schudden. Tering, wat koud.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...