Ga naar inhoud

Is Twice zielig?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Is Twice zielig?

    • Ja
      8
    • Nee
      2


Aanbevolen berichten

Externe harde schijf is gecrasht, en daar stond alles op (omdat ik alles daarheen had gezet, i.v.m. PC die ik wilde formatteren). Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Mijn PC herkent hem niet meer (Linux, Windows Vista, Windows 98... Niks). Er stond een paar gig B&A-materiaal op, wat erg jammer is. Verder al mijn muziek, foto's van de afgelopen 5 jaar, te ontwikkelen websites, schoolspullen, etc etc. Met andere woorden ik ben boos! En jullie weten wat er gebeurd als ik boos ben.

Anyway, heeft iemand tips? Zo nee: Heeft iemand tips hoe ik snel weer wat belangrijk B&A materiaal kan terugvinden (vooral: achtergrondmuziek / caps / etc etc). Danku!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Achtergrondmuziek is simpel --Mod edit: Waarschuwing, illegale dingen bespreken we hier niet!--

Wat betreft je files, misschien helpt dit?

EDIT:

Mijn PC herkent hem niet meer (Linux, Windows Vista, Windows 98... Niks).

Ja dat had ik dus niet zien staan, dan kan ik ook niet meer helpen helaas.

Anyway, heeft iemand tips? Zo nee: Heeft iemand tips hoe ik snel weer wat belangrijk B&A materiaal kan terugvinden (vooral: achtergrondmuziek / caps / etc etc). Danku!

--Mod edit-- Caps zal je zelf opnieuw moeten maken... :{

EDIT: Wist niet dat men weer ineens zo preuts was. Tijdje geleden zag ik toch echt het woord t*****ts paar keer langskomen hier, dus dacht dat ik het nu wel kon bespreken. {|

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...